EN HU

Bölcsészettudományi Kar

Bölcsészettudományi Kar
DE
Bölcsészettudományi Kar
Feltöltött közlemény:
13861
DEA-ban:
12578
OA:
2378
Publikációs időszak:
1960-2025
2025
1.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Academic Burnout, Social Support, and Learning Empowerment as Determinants of Psychological Wellbeing: The Mediating Effect of Psychological Capital.
In: Proceedings of the 8th World Conference on Social Sciences and Humanities, Diamond Scientific Publishing, Berlin, Germany, 1-1, 2025. ISBN: 9786094856761
2.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
3.
Bódi, K.: Aesthetic Tourism and Artistic Experiences in József Eötvös' Novel A karthausi (1839?1841).
In: Ästhetische Kommunikation in Europa 1700-1850 = Aesthetic Communication in Europe 1700-1850. Szerk.: Fórizs Gergely; Balogh Piroska; Bartha-Kovács Katalin; Csuka Botond, Walter de Gruyter GmbH, Berlin, 241-267, 2025. ISBN: 9783111446592
4.
Berger, E. H., Dörpfeld, W., Hennig, R., Krivánik, D.: A görögök mitikus kozmográfiája.
Attraktor Kiadó, Máriabesnyő, 157 p., 2025. ISBN: 9786151050064
5.
Kern, O., Rohde, E., Usener, H., Krivánik, D.: A klasszikus kor görög misztériumai.
Attraktor Kiadó, Máriabesnyő, 186 p., 2025. ISBN: 9786151050026
6.
Kiss, Á. L.: A Kossuth téri artézi kút képeslapon.
Törökszentmiklósi Kalendárium. 2024, 280-287, 2025.
7.
Payer, I., Hocza-Szabó, M.: A költőnek a fülével kell beszélnie (Payer Imrével Hocza-Szabó Marcell beszélget).
Alföld. 76 (2), 44-50, 2025.
8.
Kovács, K. E., Bíró, K., Fröhlich, G., Mátyás-Rausch, P., Modrián-Horváth, B., Szalma, I., Gselmann, E., Solymosi, K.: A kutatónők helyzete és támogatási lehetőségei hazai és nemzetközi jó gyakorlatok alapján.
Educatio. 34 (1), 53-69, 2025.
9.
Czinege, J.: A magyar turanizmus a XX. század elején.
Debr. Déri Múz. évkv. 95, 70-78, 2025.
10.
Molnár, F.: Anyanyelvi szinten gyerekül beszélni: Gyerek- és kamasz perspektíva a magyar irodalomban.
Prae.hu 2025.01.11., [1], 2025.
11.
Posta, A.: A pietizmus nyomai Szőnyi Benjámin kéziratos neolatin versgyűjteményében.
In: "Hová e gondolatvezér mulatni vissza-visszatér" : Tanulmányok a 70 éves S. Varga Pál köszöntésére . Szerk.: Bényei Péter; Béres Norbert; Gönczy Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-132, 2025, (Loci Memoriae Hungaricae, ISSN 2064-549X ; 12.) ISBN: 9789636152130
12.
Posta, A.: A prédikáció rétegei a 17. században: Írók, másolók, kompilátorok, hallgatóság.
Irodalomtörténeti Közlemények. 129 (1), 109-112, 2025.
(Ismertetett mű: Förköli Gábor; Lovas Borbála; Szigeti Molnár Dávid. -A prédikáció rétegei a 17. században. Írók, másolók, kompilátorok, hallgatóság /Budapest : A kora újkori unitárius prédikációirodalom története Erdélyben és Magyarországon Kutatócsoport ? Kolozsvári Protestáns teológiai Intézet, 2024. -306 l.)
13.
Kovács, K. E.: Athlete profiles along grit, sport orientation and sport persistence based on a quantitative research on Hungarian athletes.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-9, (cikkazonosító: 1594365), 2025.
Folyóirat-mutatók:
D1 Anthropology (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q2 Physiology (2024)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
14.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Attenuation of intergroup anxiety through intergroup contact and intercultural sensitivity: insights from Asian international students studying in Hungary.
Eurasian Research Journal. 7 (2), 181-203, 2025.
15.
Balogh, M. G.: "A túlsó partról jelentem": Ipper Pál és az Egyesült Államok.
In: A nyílt cenzúrától a szabadság illúziójáig. Szerk.: Borvendég Zsuzsanna, Paál Vince, Médiatudományi Intézet, Budapest, 175-194, 2025, (Médiatudományi Könyvtár ; 54.)
16.
Hőgye-Nagy, Á., Varró, G., Bernáth, Á.: Az agresszív, dühös és megtorló közúti magatartásmódok pszichológiai hátterének egyes aspektusai.
Közlekedéstudományi Szemle. 75 (1), 53-61, 2025.
17.
Szabó, D.: Az átalakuló pedagógiai valóság és az MI.
18.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
19.
Papp, D., Csukonyi, C.: Az e-sportban nyújtott teljesítményt befolyásoló pszichológiai tényezők feltáró vizsgálata.
20.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Az online lét varázsa: könyves influenszerek a könyvtári marketing szolgálatában.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina, Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 87-88, 2025. ISBN: 9786155657177
21.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
22.
Berényi, K.: Életdarabkák.
Bárka Online 2025, 1-5, 2025.
23.
Bényei, T., Bódi, K.: Elrendezni a történetszálakat: Bényei Tamással Bódi Katalin beszélget.
Élet ir. 69 (2), 7, 2025.
24.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Education (2024)
25.
Papp, D., Burján, R., Csukonyi, C.: Exploratory study of qualitative psychological factors influencing performance in esports.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
D1 Anthropology (2024)
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q2 Physiology (2024)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem