EN HU

Bölcsészettudományi Kar

Bölcsészettudományi Kar
DE
Bölcsészettudományi Kar
Feltöltött közlemény:
13822
DEA-ban:
12539
OA:
2372
Publikációs időszak:
1960-2025
2025
1.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Academic Burnout, Social Support, and Learning Empowerment as Determinants of Psychological Wellbeing: The Mediating Effect of Psychological Capital.
In: Proceedings of the 8th World Conference on Social Sciences and Humanities, Diamond Scientific Publishing, Berlin, Germany, 1-1, 2025. ISBN: 9786094856761
2.
Bódi, K.: Aesthetic Tourism and Artistic Experiences in József Eötvös' Novel A karthausi (1839?1841).
In: Ästhetische Kommunikation in Europa 1700-1850 = Aesthetic Communication in Europe 1700-1850. Szerk.: Fórizs Gergely; Balogh Piroska; Bartha-Kovács Katalin; Csuka Botond, Walter de Gruyter GmbH, Berlin, 241-267, 2025. ISBN: 9783111446592
3.
Kern, O., Rohde, E., Usener, H., Krivánik, D.: A klasszikus kor görög misztériumai.
Attraktor Kiadó, Máriabesnyő, 186 p., 2025. ISBN: 9786151050026
4.
Kiss, Á. L.: A Kossuth téri artézi kút képeslapon.
Törökszentmiklósi Kalendárium. 2024, 280-287, 2025.
5.
Molnár, F.: Anyanyelvi szinten gyerekül beszélni: Gyerek- és kamasz perspektíva a magyar irodalomban.
Prae.hu 2025.01.11., [1], 2025.
6.
Posta, A.: A pietizmus nyomai Szőnyi Benjámin kéziratos neolatin versgyűjteményében.
In: "Hová e gondolatvezér mulatni vissza-visszatér" : Tanulmányok a 70 éves S. Varga Pál köszöntésére . Szerk.: Bényei Péter; Béres Norbert; Gönczy Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-132, 2025, (Loci Memoriae Hungaricae, ISSN 2064-549X ; 12.) ISBN: 9789636152130
7.
Hőgye-Nagy, Á., Varró, G., Bernáth, Á.: Az agresszív, dühös és megtorló közúti magatartásmódok pszichológiai hátterének egyes aspektusai.
Közlekedéstudományi Szemle. 75 (1), 53-61, 2025.
8.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
9.
Papp, D., Csukonyi, C.: Az e-sportban nyújtott teljesítményt befolyásoló pszichológiai tényezők feltáró vizsgálata.
10.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
11.
Berényi, K.: Életdarabkák.
Bárka Online 2025, 1-5, 2025.
12.
Bényei, T., Bódi, K.: Elrendezni a történetszálakat: Bényei Tamással Bódi Katalin beszélget.
Élet ir. 69 (2), 7, 2025.
13.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Education (2024)
14.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Exploring the mediation of perceived social support and psychological capital on academic stress and student burnout among undergraduate students.
American Journal of STEM Education. 3, 16-42, 2025.
15.
Kovács, K. E.: Factors Influencing Sport Persistence Along the Socio-Ecological Model: A Presentation of Sport Persistence Models Based on the Findings of a Representative Hungarian Sample.
Sports. 13 (4), 1-23, (cikkazonosító: 97), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
16.
Papp, F. J.: Fekete anyatörténetek új megvilágításban. Lénárt-Muszka Zsuzsanna: Lehetetlen választások: Kortárs afroamerikai anyaszövegek és a rabszolgaság utóélete.
Debr. szle. 33 (1), 115-119, 2025.
(Ismertetett mű: Lénárt-Muszka Zsuzsanna. -Lehetetlen választások: Kortárs afro-amerikai anyaszövegek és a rabszolgaság utóélete /Budapest : Balassi Kiadó, 2024. -232 o. -)
17.
Győri, Z.: From Neoliberalism to Illiberalism: Film Policy and the Cinematic Ecosystem in Recent Hungarian Cinema.
East Eur Screen Stud. Epub ahead of print, 1-19, 2025.
18.
Moroń, D., Madej, M., Csoba, J.: Humanitarian Aid and Empowerment of Ukrainian Refugees: the Case of Visegrad Group countries: Czechia, Hungary, Poland, and Slovakia.
Routledge Journals :, London, 210 p., 2025. ISBN: 9781032803906
19.
Csató, P.: Klasszikus és kortárs párbeszéde: kettős operabemutató a Csokonai Színházban.
Debr. szle. 33 (1), 35-41, 2025.
20.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei.
Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
21.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
22.
Kardos, É.: Modification in the verbal domain in Hungarian.
In: Papers from the International Workshop on the Syntax of Predication and Modification 2024 / Hideki Kishimoto; Masashi Kawashima, Zicheng Xu, Kobe University, Kobe, 71-85, 2025.
23.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
24.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
25.
Őrsi, B., Pósa-Kovács, L., Csukonyi, C.: Robotokkal szembeni elfogadás a szexizmus és a robot nemének vonatkozásában.
Magyar Pszichológiai Szemle. 79 (4), 817-831, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2024)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem