EN HU

Bölcsészettudományi Kar

Bölcsészettudományi Kar
DE
Bölcsészettudományi Kar
Feltöltött közlemény:
14189
DEA-ban:
12898
OA:
2403
Publikációs időszak:
1960-2025
2025
1.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Academic Burnout, Social Support, and Learning Empowerment as Determinants of Psychological Wellbeing: The Mediating Effect of Psychological Capital.
In: Proceedings of the 8th World Conference on Social Sciences and Humanities, Diamond Scientific Publishing, Berlin, Germany, 1-1, 2025. ISBN: 9786094856761
2.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
3.
Bódi, K.: Aesthetic Tourism and Artistic Experiences in József Eötvös' Novel A karthausi (1839?1841).
In: Ästhetische Kommunikation in Europa 1700-1850 = Aesthetic Communication in Europe 1700-1850. Szerk.: Fórizs Gergely; Balogh Piroska; Bartha-Kovács Katalin; Csuka Botond, Walter de Gruyter GmbH, Berlin, 241-267, 2025. ISBN: 9783111446592
4.
Villányi, P.: A galgamácsaiak ingerkedése szlovák és német szomszédaikkal anekdoták és mondókák tükrében.
Magyar Nyelvőr. 149 (4), 563-569, 2025.
5.
Berger, E. H., Dörpfeld, W., Hennig, R., Krivánik, D.: A görögök mitikus kozmográfiája.
Attraktor Kiadó, Máriabesnyő, 157 p., 2025. ISBN: 9786151050064
6.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
7.
Kern, O., Rohde, E., Usener, H., Krivánik, D.: A klasszikus kor görög misztériumai.
Attraktor Kiadó, Máriabesnyő, 186 p., 2025. ISBN: 9786151050026
8.
Kiss, Á. L.: A Kossuth téri artézi kút képeslapon.
Törökszentmiklósi Kalendárium. 2024, 280-287, 2025.
9.
Payer, I., Hocza-Szabó, M.: A költőnek a fülével kell beszélnie (Payer Imrével Hocza-Szabó Marcell beszélget).
Alföld. 76 (2), 44-50, 2025.
10.
Tóth, M., Agárdi, S., Béres, T., Hollósi, H. Z., Kiss, F., Mónus, F.: A környezeti nevelésben alkalmazott élménypedagógiai módszerek nemzetközi összehasonlítása.
In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája III.. Szerk.: Fodor Richárd, Karain-Gombocz Orsolya, Miklós Ágnes Kata, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 121-128, 2021. ISBN: 9789635750405
11.
Csák, Z.: A középfokú oktatás és a továbbtanulás a társadalmi háttéren túl: Józsa Gabriella: Szakképzésből a felsőoktatásba.
Opus et Educatio. 12 (2), 250-253, 2025.
(Ismertetett mű: Józsa Gabriella. -Szakképzésből a felsőoktatásba /Gödöllő : MATE Press, 2024. -)
12.
Kovács, K. E., Bíró, K., Fröhlich, G., Mátyás-Rausch, P., Modrián-Horváth, B., Szalma, I., Gselmann, E., Solymosi, K.: A kutatónők helyzete és támogatási lehetőségei hazai és nemzetközi jó gyakorlatok alapján.
Educatio. 34 (1), 53-69, 2025.
13.
Ábrahám, N.: Áldozat vagy Hős?: Avagy hétrét görbülő test és lélek analógiája a test kifejező táncának táncszínházi gesztusaiban.
Kult. Köz. 16 (3), 157-166, 2025.
14.
Herczegh, J., Fintor, G. J.: Alfától az IKT-ig: az információs társadalom és a pedagógia kihívásai.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 144 p., 2025. ISBN: 9789634907398
15.
Czinege, J.: A magyar turanizmus a XX. század elején.
Debr. Déri Múz. évkv. 95, 70-78, 2025.
16.
Papp, F. J.: American Lies: Liane Moriarty's Big Little Lies and its Overseas Adaptation.
In: "A mi tendenciáink..." Szakkollégiumi tanulmányok, 10.. Szerk.: Farkas Kinga Lidia; Gabnai Nóra; Kalmár Zsombor; Puskás Marcell, Debreceni Egyetem, Debrecen, 146-159, 2025, (Szakkollégiumi tanulmányok, ISSN 2063-6059 ; 10)
17.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
18.
Biczó, G., Szabó, H.: Ant(ropológia) és Rom(ológia): Kultúra és Közösség : művelődéselméleti folyóirat : 2025. 2. szám.
Művelődéskutató Int., Budapest, 158 p., 2025.
19.
Molnár, F.: Anyanyelvi szinten gyerekül beszélni: Gyerek- és kamasz perspektíva a magyar irodalomban.
Prae.hu 2025.01.11., [1], 2025.
20.
Csók, C.: A pedagógiai munkát támogató szakemberek jelentősége a család-iskola partnerségben.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 18-19, 2025. ISBN: 9786156012333
21.
Posta, A.: A pietizmus nyomai Szőnyi Benjámin kéziratos neolatin versgyűjteményében.
In: "Hová e gondolatvezér mulatni vissza-visszatér" : Tanulmányok a 70 éves S. Varga Pál köszöntésére . Szerk.: Bényei Péter; Béres Norbert; Gönczy Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-132, 2025, (Loci Memoriae Hungaricae, ISSN 2064-549X ; 12.) ISBN: 9789636152130
22.
Nagy, G., Csukonyi, C.: Application of neurofeedback devices in cognitive performance enhancement and tracking learning patterns in sports.
Stadium. 8 (1), 1-11, 2025.
23.
Posta, A.: A prédikáció rétegei a 17. században: Írók, másolók, kompilátorok, hallgatóság.
Irodalomtörténeti Közlemények. 129 (1), 109-112, 2025.
(Ismertetett mű: Förköli Gábor; Lovas Borbála; Szigeti Molnár Dávid. -A prédikáció rétegei a 17. században. Írók, másolók, kompilátorok, hallgatóság /Budapest : A kora újkori unitárius prédikációirodalom története Erdélyben és Magyarországon Kutatócsoport ? Kolozsvári Protestáns teológiai Intézet, 2024. -306 l.)
24.
Biczó, G., Szabó, H.: A romológiai metanarratívák, az integráció és az AntRom filmek.
Kultúra és Közösség. 16 (2), 7-18, 2025.
25.
Molnár, A., Kurucz, G., Fodor, S.: Assessing character strengths in Hungary: exploring factor structure and reliability of VIA-IS-M.
BMC Psychol. 13 (1), 1-19, (cikkazonosító: 823), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2024)
Q1 Psychology (miscellaneous) (2024)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem