Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
A Debreceni Egyetem Politikatudományi és Szociológiai Intézete a jelenlegi formában a rendszerváltást követő években jött létre. Intézetünk két nagy egységből, a Szociológia és Szociálpolitika Tanszékből és a Politikatudományi Tanszékből áll, és elsődleges feladata, hogy a felsőoktatási intézményrendszeren belül teremtse meg a keretét a társadalom- és politikatudományi kutatásoknak és oktatási tevékenységeknek a Debrecenben.
Csák, Z.,
Fényes, H.:
Az anyák és apák iskolai bevonódását meghatározó tényezők egy közép- és kelet-európai vizsgálat tükrében.
IQ. 35 (7), 21-38, 2025.
Horváth, A.,
Ceglédi, T.,
Alter, E.,
Godó, I.,
Papp, H.,
Tóth, E.:
Broken stereotypes?: Parental involvement in Roma students' school careers.
In: Book of Abstracts The 6th International Conference on Future of Education 2023. Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 70, 2023. ISBN: 9786245746378
Q2
Organizational Behavior and Human Resource Management
(2024)
Q2
Public Administration
(2024)
5.
Fényes, H.,
Csák, Z.,
Pusztai, G.:
Parental volunteering in schools: perspectives from a Central and Eastern European region.
Cogent Educ. 12 (1), 1-15, (cikkazonosító: 2535842), 2025.
Alter, E.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
The multi-faceted effects of gender in parental involvement: The results of a systematic literature review.
Rev. Educ. 13 (2), 1-38, (cikkazonosító: 70091), 2025.
Zsigmond, C.,
Vitrai, J.,
Brys, Z.:
A COVID-19 elleni védőoltással kapcsolatos hiedelmek egészségkommunikációs szempontú elemzése a felnőtt magyar lakosság körében [Analysis of beliefs about COVID-19 vaccines among the adult Hungarian population from a health communication perspective].
Orv. hetil. 165 (17), 664-671, 2024.
Vida, L.:
A hajléktalanok kapcsolathálózati szegregációja Magyarországon.
In: Próbapálya fiatal kutatóknak: A PEME XXVIII. Nemzetközi PhD : Konferencia előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 286-298, 2024. ISBN: 9786155709210
Godó, K.,
Godó, I.:
A romák oktatásának helyzete Magyarországon, Szlovákiában és Romániában.
In: Aranypántok : Magyar romák és hátrányos helyzetűek a Kárpát-medencébe. Szerk.: Székely Levente; Illyés Szabolcs, MCC Press, Budapest, 41-68, 2024. ISBN: 9789636441098
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Godó, I.:
A "semmi nincs ingyen" mobilitásreceptje: A mobilitás egyéni kárvallottjai és a társadalmi egyenlőtlenségek igazságtalanságának elkendőzői?.
Szociol. Szle. 34 (3), 116-128, 2024.
(Ismertetett mű: A társadalmi mobilitás ára. Első generációs diplomások és az osztályváltás következményei / Durst Judit, Nyírő Zsanna, Bereményi Ábel (szerk.). -Gondolat Kiadó. -)
Kiss, M.,
Rácz, K.:
Beyond the formal economy. Social cooperatives for labour integration under the pressure of market competitiveness.
Soc. Enterp. J. 20 (4), 472-498, 2024.
Q2
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q1
Development
Q1
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2
Management, Monitoring, Policy and Law
Q1
Sociology and Political Science
14.
Rostás, R.,
Fekete, I.,
Horváth, L.,
Márton, S.,
Fekete, K.:
Correlation of single-fiber electromyography studies and functional status in patients with amyotrophic lateral sclerosis.
Open Med. 19 (1), 1-13, (cikkazonosító: 20240990), 2024.
Czibere, I.,
Balogh, K.,
Kovách, I.,
Nemes-Zámbó, G.:
Exclusionary Mechanisms of Social Policy Redistribution in Hungary.
Soc Policy Soc. Epub (-), 1-16, 2024.
Héja, M.,
Fekete, I.,
Márton, S.,
Horváth, L.,
Fekete, K.:
Impact of COVID-19 pandemic on acute stroke care in a tertiary stroke centre.
Sci. Rep. 14 (1), 1-17, (cikkazonosító: 31408), 2024.
Szarvák, T.,
Ackermann, T.:
Stratégiai-gazdasági kompetenciák a sérülékeny csoportokban.
In: Közgazdász Doktoranduszok és Kutatók X. Nemzetközi Téli Konferenciája : Tanulmánykötet. Szerk.: Földi Péter, Kovács Csaba József, Szeberényi András, Viktor Patrik, TéKa, Komárom, 314-320, 2024. ISBN: 9788069066069
Csoba, J.,
Diebel, A.,
Ábrahám, K.:
Ukrainian refugees on the labour market.
In: Humanitarian Aid and Empowerment of Ukrainian Refugees The Case of Visegrad Group countries: Czechia, Hungary, Poland, and Slovakia. Ed.: by Dorota Moroń, Małgorzata Madej, Judit Csoba, Routledge, London, 162-181, 2024. ISBN: 9781003505778
Pallay, K.,
Markos, V.,
Fényes, H.:
Volunteer Activity of Transcarpathian Youth During the 2022 Russo-Ukrainian War.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 15 (1), 49-71, 2024.
Q4
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4
Social Sciences (miscellaneous)
Q4
Sociology and Political Science
22.
Kocsis, Z.,
Markos, V.,
Fazekas, E.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
"Won't be enough to invite parents to school events": Results of a systematic literature review of parental volunteering.
Ricerche di Pedagogia e Didattica. 19 (2), 133-153, 2024.
Tóth, D.,
Markovics, M.,
Varga, Z.:
A Critical Review of Francis Fukuyama's 'Identity': examining the Flaws and Limitations of its Arguments.
Acta med. sociol. 14 (36), 202-211, 2023.
(Ismertetett mű: Francis Fukuyama. -Identity. The Demand for Dignity and the Politics of Resentment /New York : Farrar, Straus and Giroux, 2018)
Bartal, A. M.,
Fényes, H.:
A formális és informális önkéntesek jellemzői a határon túli magyar fiatalok körében, 2020-ban.
Önkéntes Szemle. 3 (2), 33-60, 2023.
Bihari, I.:
A hátrányos helyzetű tanulók nem-kognitív készségeinek fejlődése a tanodában.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2023.
ISBN: 9789636150600