Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Education
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Q3
Organizational Behavior and Human Resource Management
(2023)
Q2
Public Administration
(2023)
3.
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Kovács, K.,
Pusztai, G.:
An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
Learning/Earning: Characteristics of Student Work and Its Impact on Academic Careers at a Regional Hungarian University.
Education Sciences. 14 (9), 1-18, (cikkazonosító: 981), 2024.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2023)
Q2
Computer Science Applications
(2023)
Q2
Education
(2023)
Q2
Public Administration
(2023)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2023)
13.
Pusztai, G.,
Engler, Á.,
Hrabéczy, A.,
Bencze, Á.:
Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban: Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére.
Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 331 p., 2024.
ISBN: 9786156012227(papíralapúkiadás)
Csók, C.,
Vincze, Z.,
Pusztai, G.:
Opportunities and Challenges for Teachers and School Support Staff Collaborating with Parents.
In: 16th ESA Conference "Tension, Trust, and Transformation", European Sociological Association, Paris, 335, 2024. ISBN: 9782959831706
Pusztai, G.,
Demeter-Karászi, Z.,
Csonka, É.,
Bencze, Á.,
Major, E.,
Szilágyi, E.,
Bacskai, K.:
Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review.
British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024.
Bacskai, K.,
Alter, E.,
Dan, B.,
Vályogos, K.,
Pusztai, G.:
Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (cikkazonosító: 941), 2024.
Szabó, D.,
Panna, L.,
Győri, K.,
Pusztai, G.:
Systematic literature review on parental involvement in digital education.
J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024.
Csók, C.,
Pusztai, G.:
The Importance of Preparing for Teaching Challenges and Interprofessional Collaboration in Teacher Training.
In: ATEE Spring Conference 2024. Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of Abstracts. Eds.: Nicole Bianquin; Francesco Magni, University of Bergamo; Association for Teacher Education in Europe, Bergamo, 339, 2024. ISBN: 9789464668537
Kovács, K.,
Oláh, Á. J.,
Pusztai, G.:
The role of parental involvement in academic and sports achievement.
Heliyon. 10 (2), 1-8, (cikkazonosító: 24290), 2024.
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
"Where soft skills are (not) developing?": A study of graduates' skills and the role of university in preparing students for the labour market in Hungary.
JTLGE. 15 (1), 409-429, 2024.