Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Csók, C.,
Pusztai, G.:
A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
Herczegh, J.,
Fintor, G. J.:
Alfától az IKT-ig: az információs társadalom és a pedagógia kihívásai.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 144 p., 2025.
ISBN: 9789634907398
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.,
Kocsis, N.,
Csók, C.:
A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
Kovács, K.,
Hideg-Fehér, G.:
Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
Godó, K.,
Ceglédi, T.:
Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
Horváth, A.,
Ceglédi, T.,
Alter, E.,
Godó, I.,
Papp, H.,
Tóth, E.:
Broken stereotypes?: Parental involvement in Roma students' school careers.
In: Book of Abstracts The 6th International Conference on Future of Education 2023. Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 70, 2023. ISBN: 9786245746378
Kocsis, Z.,
Csák, Z.,
Bodnár, D.,
Pusztai, G.:
Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q1
Education
(2024)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q2
Public Administration
(2024)
10.
Borbély, S.,
Hideg, G.,
Kovács, K.:
Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
Kovács, K.,
Borbély, S.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Vajda, I.,
Hideg, G.:
Factors influencing the well-being of Central and Eastern European university teachers: the role of physical activity and the sources of stress and resources in the workplace.
BMC Public Health. 25 (1), 2025.
Buda, A.,
Kiss, E.:
Interdiszciplináris pedagógia a változások labirintusában: Tartalmi összefoglalók. XIV. Kiss Árpád emlékkonferencia.
Kiss Árpád Archívum Könyvtára :, Debrecen, 36 p., 2025.
ISBN: 9789634907411
Kovács, K.,
Baltatescu, S.,
Bíró, É.,
Tódor, I.:
Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Csók, C.:
Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Pusztai, G.,
Hrabéczy, A.,
Csók, C.:
Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Q4
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q3
Education
(2024)
Q2
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
23.
Fényes, H.,
Csák, Z.,
Pusztai, G.:
Parental volunteering in schools: perspectives from a Central and Eastern European region.
Cogent Educ. 12 (1), 1-15, (cikkazonosító: 2535842), 2025.
Polgáriné Szilágyi, E.,
Pusztai, G.:
Schools in the role of the family: Kolping pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-15, 2025.