EN HU

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Feltöltött közlemény:
2186
DEA-ban:
1922
OA:
382
Publikációs időszak:
1970-2025
2025
1.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
2.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
3.
Herczegh, J., Fintor, G. J.: Alfától az IKT-ig: az információs társadalom és a pedagógia kihívásai.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 144 p., 2025. ISBN: 9789634907398
4.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
5.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
6.
Godó, K., Ceglédi, T.: Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
7.
Horváth, A., Ceglédi, T., Alter, E., Godó, I., Papp, H., Tóth, E.: Broken stereotypes?: Parental involvement in Roma students' school careers.
In: Book of Abstracts The 6th International Conference on Future of Education 2023. Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 70, 2023. ISBN: 9786245746378
8.
Csók, C.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
9.
Kocsis, Z., Csák, Z., Bodnár, D., Pusztai, G.: Designing a Board Game to Expand Knowledge About Parental Involvement in Teacher Education.
Education Sciences. 15 (8), 1-25, (cikkazonosító: 986), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2024)
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2024)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q1 Education (2024)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Administration (2024)
10.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
11.
Major, E., Engler, Á.: Értékteremtő, értékátadó, együttműködő gyermeknevelés.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 236-237, 2025. ISBN: 9786155657177
12.
Kovács, K., Borbély, S., Dobay, B., Halasi, S., Vajda, I., Hideg, G.: Factors influencing the well-being of Central and Eastern European university teachers: the role of physical activity and the sources of stress and resources in the workplace.
BMC Public Health. 25 (1), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
13.
Kovács, K.: Fiatal felsőoktatók jólléte és produktivitása.
Educatio. 34 (1), 37-52, 2025.
14.
Buda, A., Kiss, E.: Interdiszciplináris pedagógia a változások labirintusában: Tartalmi összefoglalók. XIV. Kiss Árpád emlékkonferencia.
Kiss Árpád Archívum Könyvtára :, Debrecen, 36 p., 2025. ISBN: 9789634907411
15.
Kovács, K., Baltatescu, S., Bíró, É., Tódor, I.: Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
16.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
17.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
18.
Csók, C., Harsányi, G., Miklódi, S. Z.: "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében.
In: 50 éve családban - 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, CHERD-Hungary, Debrecen, 105-124, 2025, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 25.) ISBN: 978615601234050
19.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
20.
Kocsis, N., Csók, C.: Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé.
In: Az oktatás időszerű narratívumai.. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 128-145, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
21.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
22.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q3 Education (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
23.
Fényes, H., Csák, Z., Pusztai, G.: Parental volunteering in schools: perspectives from a Central and Eastern European region.
Cogent Educ. 12 (1), 1-15, (cikkazonosító: 2535842), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
24.
Polgáriné Szilágyi, E., Pusztai, G.: Schools in the role of the family: Kolping pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
25.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem