EN HU

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Feltöltött közlemény:
2168
DEA-ban:
1904
OA:
382
Publikációs időszak:
1970-2025
2025
1.
Pusztai, G.: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból: Vizsgálatok három országban.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 254 p., 2025. ISBN: 9786156012326
2.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
3.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
4.
Kovács, K., Hideg-Fehér, G.: Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
5.
Godó, K., Ceglédi, T.: Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
6.
Csók, C.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
7.
Borbély, S., Hideg, G., Kovács, K.: Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
8.
Major, E., Engler, Á.: Értékteremtő, értékátadó, együttműködő gyermeknevelés.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 236-237, 2025. ISBN: 9786155657177
9.
Kovács, K.: Fiatal felsőoktatók jólléte és produktivitása.
Educatio. 34 (1), 37-52, 2025.
10.
Kovács, K., Baltatescu, S., Bíró, É., Tódor, I.: Interrelation between job-stress sources, resources and work engagement among Central and Eastern European academics.
Qual. High. Educ. 1-19, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
11.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
12.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
13.
Csók, C., Harsányi, G., Miklódi, S. Z.: "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében.
In: 50 éve családban - 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, CHERD-Hungary, Debrecen, 105-124, 2025, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 25.) ISBN: 978615601234050
14.
Fényes, H., Kocsis, Z., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Motivations for paid work and their determinants among higher education students.
J. Educ. Work. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
15.
Kocsis, N., Csók, C.: Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé.
In: Az oktatás időszerű narratívumai.. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 128-145, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
16.
Molnár, G., Buda, A.: Oktatás, Informatika, Pedagógia 2025: Tartalmi összefoglalók.
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 27 p., 2025. ISBN: 9789634906926
17.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q3 Education (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
18.
Fényes, H., Csák, Z., Pusztai, G.: Parental volunteering in schools: perspectives from a Central and Eastern European region.
Cogent Educ. 12 (1), 1-15, (cikkazonosító: 2535842), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
19.
Polgáriné Szilágyi, E., Pusztai, G.: Schools in the role of the family: Kolping pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
20.
Szabó, D., Kocsis, Z., Pusztai, G.: Szülői részvétel: (Együtt)működő online tanár-szülő kommunikáció lehetőségeinek megismerése és feltérképezése pedagógusinterjúk által.
Inform. társad. 25 (1), 42-63, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2024)
Q3 Education (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q4 Social Psychology (2024)
21.
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., Papp, H.: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025. ISBN: 9786156012333
22.
Miklósi, M., Kovács, K. E.: The Interplay Between Juvenile Delinquency and ADHD: A Systematic Review of Social, Psychological, and Educational Aspects.
Behavioral Sciences. 15 (8), 1044-, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience (2024)
Q1 Development (2024)
Q1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics (2024)
Q2 Genetics (2024)
Q2 Psychology (miscellaneous) (2024)
23.
Alter, E., Fényes, H., Pusztai, G.: The multi-faceted effects of gender in parental involvement: The results of a systematic literature review.
Rev. Educ. 13 (2), 1-38, (cikkazonosító: 70091), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education (2024)
24.
Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2024)
2024
25.
Major, E., Engler, Á.: A gyermekek otthoni tanulásának támogatása a pedagógusok meglátása alapján.
In: Az oktatás időszerű narratívumai. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Eger, 277, 2024. ISBN: 9786155657153
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem