Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kovács, K.,
Hideg-Fehér, G.:
Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
Borbély, S.,
Hideg, G.,
Kovács, K.:
Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Márkus, Z.:
Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Ismertetett mű: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
Kovács, K.,
Pusztai, G.:
An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Dan, B.,
Puscas, C.,
Demény-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
Szűcs, T.,
Kelemen, H.,
Mike, Á.:
A szülők zenei biográfiája, művészeti tevékenysége és annak hatása gyermekük zenei tanulmányára.
Képzés és Gyakorlat. 22 (1), 19-35, 2024.
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.:
Az altruizmus és a stabilitás szerepe. Pilot-kutatás a nevelőszülői motivációkról Magyarországon az Észak-Alföld régióban.
Esély. 35 (2), 4-22, 2024.
Dan, B.:
Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek sajátosságai.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-135, 2024. ISBN: 9789636151034
Kovács, K.,
Dobay, B.,
Halasi, S.,
Pinczés, T.,
Tódor, I.:
Demands, resources and institutional factors in the work of academic staff in Central and Eastern Europe: results of a qualitative research among university teachers in five countries.
Front. Educ. 8, 1-13, (cikkazonosító: 1326515), 2024.
Márkus, E.,
Miklósi, M.,
Herczegh, J.:
Examining the cultural participation in the V4 countries with a psychosocial approach.
J. Psychol. Educ. Res. 32 (1), 46-64, 2024.
Szűcs, P.,
Csók, C.:
Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578