Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Csók, C.,
Pusztai, G.:
A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.,
Kocsis, N.,
Csók, C.:
A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
Kovács, K.,
Hideg-Fehér, G.:
Az érzelmi kimerültség rizikó- és védőfaktorai a Kárpát-medencei oktatók körében: fókuszban a fizikai aktivitás.
Önkéntes Szemle. 5 (1), 34-50, 2025.
Borbély, S.,
Hideg, G.,
Kovács, K.:
Egyetemi oktatók jóllétét meghatározó tényezők - fókuszban a fizikai aktivitás.
Magyar Sporttud. Szle. 113 (1), 3-10, 2025.
Csók, C.:
Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Pusztai, G.,
Hrabéczy, A.,
Csók, C.:
Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Q4
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q3
Education
(2024)
Q2
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
15.
Polgáriné Szilágyi, E.,
Pusztai, G.:
Schools in the role of the family: Kolping pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-15, 2025.
Pusztai, G.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Papp, H.:
Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025.
ISBN: 9786156012333
Kocsis, Z.,
Pusztai, G.:
The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study.
Int. J. Res. Vocat. Educ. Train-IJRVET. 12 (1), 48-75, 2025.
Major, E.,
Engler, Á.:
A gyermekek otthoni tanulásának támogatása a pedagógusok meglátása alapján.
In: Az oktatás időszerű narratívumai. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Eger, 277, 2024. ISBN: 9786155657153
Márkus, Z.:
Amit már tudunk a közép-európai kisebbségi magyar fiatalokról.
Regio. 32 (3), 317-322, 2024.
(Ismertetett mű: Vita Emese; Veres Valér. -Változó ifjúság a Kárpát-medence országaiban: szociológiai tanulmányok a magyar fiatalok két évtizedéről /Kolozsvár : Editura ISPMN, 2023. -320. -)
Kovács, K.,
Pusztai, G.:
An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
Dan, B. A.,
Puscas, C.,
Demény-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.