Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Dan, B.,
Puscas, C.,
Demány-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
Dan, B.,
Puscas, C.,
Demény-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
Dan, B.,
Puscas, C.,
Wagner, A.,
Demény-Gavallér, C.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzoriális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén- egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei = The role of sensory theatre in special education. results of a systematic literature analysis.
In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 38-40, 2024. ISBN: 9789634906155
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Domján, K.:
Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
Bacskai, K.,
Alter, E.,
Dan, B.,
Vályogos, K.,
Pusztai, G.:
Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (cikkazonosító: 941), 2024.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2023)
Q2
Public Administration
(2023)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2023)
2023
7.
Alter, E.,
Vályogos, K.,
Dan, B.,
Bacskai, K.:
A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
10.
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Hrabéczy, A.,
Sávai-Átyin, R.,
Kovács, K. E.,
Bacskai, K.:
Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Sávai-Átyin, R.,
Hrabéczy, A.,
Kovács, K. E.:
Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
Dan, B.:
The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 52-59, 2023.
Dan, B.,
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Oláh, A.:
A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak..
In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején. Szerk.: Kattein-Pornói Rita., Mrázik Julianna, Pogátsnik Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, Budapest, 377-388, 2022, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 9) ISBN: 9786155657108
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Dan, B.,
Pusztai, G.:
A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
Dan, B.:
Innovative platforms for inclusive education.
In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 136-145, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
21.
Kovács, K. E.,
Dan, B.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
Dan, B.:
Digital technologies and change in education: The arena framework.
Hung. educ. res. j. 11 (3), 341-343, 2021.
(Ismertetett mű: Davis, N. -Digital technologies and change in education: The arena framework. /New York : Routledge, 2018)
Dan, B.:
Oktatáspolitikai alternatívák és globális trendek az oktatásban.
Educatio. 29 (3), 513-516, 2021.
(Ismertetett mű: Antonio Teodoro. -Contesting the Global Development of Sustainable and Inclusive Education: Education Reform and the Challenges of Neoliberal Globalization. /New York : Routledge, 2020)
Dan, B.:
Progress and dropout risk in higher education.
PedActa. 11 (2), 77-78, 2021.
(Ismertetett mű: Pusztai G. & Szigeti F. -Progress and dropout risk in higher education /Debrecen : Debrecen, "Library of Educational Researchers", CHERD, University of Debrecen, 2021)