Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Dan, B.,
Puscas, C.,
Demány-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
Dan, B.,
Puscas, C.,
Demény-Gavallér, C.,
Wagner, A.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
Dan, B.,
Puscas, C.,
Wagner, A.,
Demény-Gavallér, C.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzoriális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén- egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei = The role of sensory theatre in special education. results of a systematic literature analysis.
In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 38-40, 2024. ISBN: 9789634906155
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Domján, K.:
Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
Bacskai, K.,
Alter, E.,
Dan, B.,
Vályogos, K.,
Pusztai, G.:
Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (cikkazonosító: 941), 2024.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2023)
Q2
Computer Science (miscellaneous)
(2023)
Q2
Education
(2023)
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2023)
Q2
Public Administration
(2023)
2023
7.
Alter, E.,
Vályogos, K.,
Dan, B.,
Bacskai, K.:
A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
10.
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Hrabéczy, A.,
Sávai-Átyin, R.,
Kovács, K. E.,
Bacskai, K.:
Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Sávai-Átyin, R.,
Hrabéczy, A.,
Kovács, K. E.:
Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
Dan, B.:
The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 52-59, 2023.
Dan, B.,
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Oláh, A.:
A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak..
In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején. Szerk.: Kattein-Pornói Rita., Mrázik Julianna, Pogátsnik Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, Budapest, 377-388, 2022, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 9) ISBN: 9786155657108
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Dan, B.,
Pusztai, G.:
A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
Dan, B.:
Innovative platforms for inclusive education.
In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 136-145, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
21.
Kovács, K. E.,
Dan, B.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
Dan, B.:
Digital technologies and change in education: The arena framework.
Hung. educ. res. j. 11 (3), 341-343, 2021.
(Ismertetett mű: Davis, N. -Digital technologies and change in education: The arena framework. /New York : Routledge, 2018)
Dan, B.:
Oktatáspolitikai alternatívák és globális trendek az oktatásban.
Educatio. 29 (3), 513-516, 2021.
(Ismertetett mű: Antonio Teodoro. -Contesting the Global Development of Sustainable and Inclusive Education: Education Reform and the Challenges of Neoliberal Globalization. /New York : Routledge, 2020)
Dan, B.:
Progress and dropout risk in higher education.
PedActa. 11 (2), 77-78, 2021.
(Ismertetett mű: Pusztai G. & Szigeti F. -Progress and dropout risk in higher education /Debrecen : Debrecen, "Library of Educational Researchers", CHERD, University of Debrecen, 2021)