EN HU

Dan Beáta Andrea

Dan Beáta Andrea

Publication list

Uploaded publications:
28
Publications in DEA:
28
OA:
12
Date range:
2021-2024
2024
1.
Dan, B., Puscas, C., Demány-Gavallér, C., Wagner, A., Oláh, A., Árkosi, J.: A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
2.
Dan, B., Puscas, C., Demény-Gavallér, C., Wagner, A., Oláh, A., Árkosi, J.: A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei.
Különleges bánásmód. 10 (4), 155-166, 2024.
3.
Dan, B., Puscas, C., Wagner, A., Demény-Gavallér, C., Oláh, A., Árkosi, J.: A szenzoriális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén- egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei = The role of sensory theatre in special education. results of a systematic literature analysis.
In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 38-40, 2024. ISBN: 9789634906155
4.
Dan, B.: A szülői bevonódás mértékének vizsgálata a romániai magyar speciális oktatás térfelén -ok-okozati összefüggések feltárása kvalitatív összehasonlító elemzéssel.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 264-265, 2024. ISBN: 9789634906551
5.
Dan, B.: Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek sajátosságai.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-135, 2024. ISBN: 9789636151034
6.
Dan, B., Kovács, K. E., Domján, K.: Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
7.
Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
Int. J. Inc. Edu. Epub, 1-27, 2024.
Journal metrics:
D1 Arts and Humanities (miscellaneous)
Q1 Education
8.
Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (article identifier: 941), 2024.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q1 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2023
9.
Alter, E., Vályogos, K., Dan, B., Bacskai, K.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
10.
Dan, B.: Enhancing inclusive education by volunteering.
In: Civilek és kormányok. Szerk.: Márkus Edina, Bucher Eszter, Boros Julianna, Kozma Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 157-167, 2023, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 15.) ISBN: 9789636151584
11.
Dan, B., Kovács, K. E., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (article identifier: 2054), 2023.
Journal metrics:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
12.
Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K. E., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
13.
Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E.: Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
14.
Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kiss, D. M., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
15.
Dan, B.: The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 52-59, 2023.
16.
Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
17.
Dan, B., Kovács, K. E., Oláh, A.: A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak..
In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején. Szerk.: Kattein-Pornói Rita., Mrázik Julianna, Pogátsnik Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, Budapest, 377-388, 2022, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 9) ISBN: 9786155657108
18.
Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
19.
Dan, B.: Innovative platforms for inclusive education.
In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 136-145, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
20.
Dan, B., Kovács, K. E., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
21.
Kovács, K. E., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, (article identifier: 372), 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
22.
Kovács, K. E., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, (article identifier: 7423), 2022.
Journal metrics:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
23.
Kovács, K. E., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
2021
24.
Dan, B.: Digital technologies and change in education: The arena framework.
Hung. educ. res. j. 11 (3), 341-343, 2021.
(Reviewed publication: Davis, N. -Digital technologies and change in education: The arena framework. /New York : Routledge, 2018)
25.
Kovács, K. E., Szigeti, F., Dan, B.: Egészségtudatosság és tanulmányi perzisztencia.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban / Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-HUNGARY, Debrecen, 183-199, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 12) ISBN: 9786156012128(papíralapúkiadás)
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen