EN HU

Vályogos Krisztina

Vályogos Krisztina

Publication list

2024
1.
Vályogos, K.: A tanulási út módosítása az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 445, 2024. ISBN: 9786155657153
2.
Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben tanulók intézmény- és szakválasztási motivációja.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 462, 2024. ISBN: 9789634906551
3.
Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió végzős szakképző iskolás tanulóinak szocioökonóniai háttere - tanulói kérdőíves kutatásunk eredményei tükrében.
In: A szakképzés-fejlesztés és szakmai pedagógusképzés összefüggései : XI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatáspedagógiai Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Holik Ildikó, Sanda István Dániel, Óbudai Egyetem, Budapest, 161-171, 2024. ISBN: 9789634493518
4.
Vályogos, K.: Institution and Occupational Motivation of Students in Vocational Institutions in the North Great Plain Region of Hungary in Relation to Socio-Economic Status.
European Journal of Contemporary Education. 13 (3), 575-588, 2024.
5.
Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (article identifier: 941), 2024.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q1 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
6.
Vályogos, K.: The Impact of The Prestige of Institution Type on Professional Satisfaction.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 6 (1), 32-38, 2024.
2023
7.
Alter, E., Vályogos, K., Dan, B., Bacskai, K.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
8.
Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegyei szakképző iskolások intézmény- és szakmaválasztási motívumai egy reprezentatív tanulói kérdőíves felmérés eredményeinek tükrében.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 437, 2023.
9.
Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegye szakképző iskolásainak rekrutációs bázisa.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 436, 2023. ISBN: 9789634896111
10.
Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegye végzős szakképző iskolásainak jövőtervei: reprezentatív tanulói kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI. : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina ; Filep Roland ; Horváth Adrienn ; Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 46, 2023. ISBN: 9789634905189
11.
Vályogos, K.: Középfokú szakképzési programtípusok presztízsrangsora.
In: XIV. Taní-tani (online) Konferencia : Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, a gyógypedagógiában és a tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Miskolci Egyetem, Miskolc, 388-394, 2023. ISBN: 9786155626906
12.
Vályogos, K.: Lemorzsolódási rizikó és a sikertelenség aránya a középfokú oktatásban.
Iskolakultúra. 33 (4), 18-37, 2023.
13.
Vályogos, K.: Szakmai elégedettség és az intézménytípus presztízsének összefüggései.
Educatio 32 (1), 136-146, 2023.
2022
14.
Vályogos, K.: Egyházi fenntartású szakképző iskolai tanulók szakmaválasztási motivációi.
In: XIV. Nemzetközi nyíregyházi doktorandusz és posztdoktori konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Tóth Dalma, Zakor-Broda Rita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 131, 2022. ISBN: 9789634904755
15.
Vályogos, K.: Középfokú szakképzésben oktatók szakmai elégedettsége.
Iskolakultúra. 32 (4), 94-112, 2022.
16.
Vályogos, K.: Lemorzsolódási rizikó és a sikertelenség aránya a középfokú szakképzésben.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 248-249, 2022. ISBN: 9786155657115
2020
17.
Vályogos, K.: Évismétlő és hátrányos helyzetű tanulók az Észak-Alföldi szakképző iskolákban.
In: X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia, Óbudai Egyetem, Budapest, 48, 2020.
2019
18.
Vályogos, K.: Mivel tartható fent a kormányzás, és ki tartja fent?.
Educatio. 28 (1), 193-197, 2019.
(Reviewed publication: Bertelsmann Stiftung: Policy Performance and Governance Capacities in the OECD and EU. Sustainable Governance Indicators 2018. -Gütersloh : Verlag Bertelsmann Stiftung, 2018. -p. 230)
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen