Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Pszichológiai Intézet. Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Psychology. Department of Social and Work Psychology
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Academic Burnout, Social Support, and Learning Empowerment as Determinants of Psychological Wellbeing: The Mediating Effect of Psychological Capital.
In: Proceedings of the 8th World Conference on Social Sciences and Humanities, Diamond Scientific Publishing, Berlin, Germany, 1-1, 2025. ISBN: 9786094856761
Nagy, G.,
Csukonyi, C.:
Application of neurofeedback devices in cognitive performance enhancement and tracking learning patterns in sports.
Stadium. 8 (1), 1-11, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Attenuation of intergroup anxiety through intergroup contact and intercultural sensitivity: insights from Asian international students studying in Hungary.
Eurasian Research Journal. 7 (2), 181-203, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Examining how positive intergroup contact and intercultural sensitivity facilitate sociocultural adaptation of international students by reducing intergroup anxiety.
Acta Psychol. 258, 1-12, (cikkazonosító: 105241), 2025.
Q2
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q2
Experimental and Cognitive Psychology
(2024)
Q2
Medicine (miscellaneous)
(2024)
6.
Papp, D.,
Burján, R.,
Csukonyi, C.:
Exploratory study of qualitative psychological factors influencing performance in esports.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-15, 2025.
Q1
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(2024)
Q2
Physiology
(2024)
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
(2024)
Q2
Tourism, Leisure and Hospitality Management
(2024)
7.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Exploring the mediation of perceived social support and psychological capital on academic stress and student burnout among undergraduate students.
American Journal of STEM Education. 3, 16-42, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Beraki, F.,
Michael, M.,
Ahmedin, M.,
Debesay, N.,
Atoshm, T.,
Tekleberhan, W.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
Levels of emotional intelligence and student engagement in Eritrean college students.
Hung. educ. res. j. 15 (1), 105-127, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Psychosocial determinants of student well-being: The role of academic burnout, social support and learning empowerment through psychological capital.
Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-24, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
The dynamics between allocentric-idiocentric personality dimensions, perceived acculturative stress and cross-cultural adaptation.
American Journal of STEM Education. 8, 1-28, 2025.
Czifra, J.,
Csukonyi, C.:
The effects of perceived workplace power abuse on employees' psychosocial wellbeing and voice-silence-exit behavior: An exploratory study from Hungary.
Eur. J. Psychol. Open. 84 (Suppl.1), 149-150, 2025.
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Unveiling psychological and sociocultural adaptation patterns of international students in Hungary.
J. Int. Students. 15 (4), 97-118, 2025.
Őrsi, B.,
Kovács, J.,
Csukonyi, C.:
Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (cikkazonosító: 100385), 2024.
Selejó Joó, B. T.,
Komóczi, M.,
Csukonyi, C.:
A mesterséges intelligencia felhasználása a humánerőforrás-menedzsment során.
Új Munkaügyi Szemle. 5 (2), 15-22, 2024.
Czifra, J.,
Gerákné Krasz, K. O.,
Csukonyi, C.:
A munkahelyi konfliktustípusok és a munkahelyváltási szándék kapcsolata.
Magyar Pszichológiai Szemle. 79 (3), 573-594, 2024.
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
A sportperzisztencia vizsgálata.
In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Langerné Buchwald Judit, Koós Ildikó, Velics Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest - Debrecen, 336-349, 2024, (Hera évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 11.) ISBN: 9789633189290
Gebregergis, W. T.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
Exploring the levels of cultural intelligence and emotional intelligence among asian international students.
Eurasian Research Journal . 6 (2), 29-60, 2024.
Papp, D.,
Csukonyi, C.:
Mi teszi a jó e-sportolót? - avagy egy e-sportspecifikus tesztrendszer kidolgozása az utánpótlás kiválasztás és tehetségdiagnosztika elősegítésére.
In: II. PE ZEK E-sport Szakmai Napok Összefoglaló Kiadvány. Szerk.: Gaál Eszter; Szűcs Judit; Guzsvinecz Tibor, Zalai Egyetemi Sportegyesület, Zalaegerszeg, 17-18, 2024. ISBN: 9786150206707
Őrsi, B.,
Csukonyi, C.,
Korondi, P.:
Organic Human-Robot Interactions: Psychological Aspects to Help Social Robots Become Sociable.
In: 2024 IEEE/SICE International Symposium on System Integration (SII), IEEE, Piscataway, 1038-1044, 2024. ISBN: 9798350312072
Gebregergis, W. T.,
Csukonyi, C.:
Relating Learner Empowerment to Student Engagement Through Psychological Capital in College Students.
OxIPO. 6 (2), 21-41, 2024.
Szabó, B.,
Őrsi, B.,
Csukonyi, C.:
Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots.
BMC Psychol. 12 (1), 1-11, (cikkazonosító: 45), 2024.
Keczán, L.,
Őrsi, B.,
Katona, K.,
Mikuska, R.,
Neamah, H. A.,
Csukonyi, C.,
Korondi, P.:
Technical limitations of Organic Human-Robot Interaction (O-HRI) for mobile robots moving amongst humans.
In: 2024 IEEE 21st International Power Electronics and Motion Control Conference (PEMC), IEEE, [s.l.], 1-6, 2024. ISBN: 9798350385236