Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Őrsi, B.,
Kovács, J.,
Csukonyi, C.:
Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (cikkazonosító: 100385), 2024.
Kondé, Z.,
Kovács, J.:
Explicit és implicit attitűdök a covid-19 betegséggel kapcsolatban.
In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 94-95, 2024. ISBN: 9786178143145
Kondé, Z.,
Kovács, J.:
Explicit és implicit attitűdök a covid-19 betegséggel kapcsolatban: [A COVID-tapasztalatok összefüggése a COVID-dal kapcsolatos implicit beállítódásokkal].
In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban : Nemzetközi tudományos konferencia, Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education - Selected papers. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke, Hutterer Éva, Greba Ildikó és Pallay Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 561-569, 2024. ISBN: 9786178143169(PDF)
Zentai, P.,
Kovács, J.:
Financial literacy and its development prospects: insights from Hungarian and international literature.
Pénzü. Szle. 70 (4), 48-62, 2024.
Tóth, M.,
Bernáth, Á.,
Kovács, J.:
Munkahelyi lopás a munkahelyi stresszel és a transzformációs vezetéssel való összefüggésben.
Magyar Pszichológiai Szemle. Epub ahesd of print, 1-14, 2024.
Kovács, J.,
Csontos, F.:
Munkahelyi motiváció és szervezeti elkötelezettség a távmunka idején vezetői stílusok és gyakorlatok függvényében.
Új Munkaügyi Szemle. 5 (1), 2-11, 2024.
Nagy, Z.,
Kovács, J.:
Tanodás és nem tanodás gyerekek szociális kompetenciáinak összevetése kérdőíves, megfigyeléses és narratív módszertannal.
Acta med. sociol. 15 (38), 102-128, 2024.
Bihari, I.,
Kovács, J.,
Tibori, T.:
A szociális kompetenciák a hátránykompenzációban, valamint a hátránykompenzáció elvei és gyakorlata az oktatásban Magyarországon a 21. században.
Esély. 34 (3), 27-44, 2023.
Kovács, J.,
Csukonyi, C.,
Kovács, K. E.,
Liszka, D.,
Walawender, P.:
Integrative attitudes of Ukrainian war refugees in two neighboring European countries (Poland and Hungary) in connection with posttraumatic stress symptoms and social support.
Front. Public Health. 11, 1-9, 2023.
Kovács, J.:
A siker és az érvényesülés meghatározói.
In: Pszichológia. Szerk.: Pléh Csaba, Sass Judit, Gervain Judit, Meskó Norbert, Akadémiai Kiadó Rt, Budapest, 866-909, 2022, (Akadémiai Kézikönyvek) ISBN: 9789634546382
Q3
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4
Geography, Planning and Development
Q2
Cultural Studies
Q4
Demography
Q4
Social Psychology
Q3
Social Sciences (miscellaneous)
Q3
Urban Studies
Q3
Sociology and Political Science
17.
Ocsenás, D.,
Kovács, J.:
Nemi, demográfiai és nemi egalitarianizmussal kapcsolatos vélekedés szerinti sajátosságok a hosszú távra szóló párválasztással kapcsolatos attitűdökben.
Magyar Pszichológiai Szemle. 77 (4), 507-530, 2022.
Kovács, J.,
Pántya, J.:
A morális felfogás szerepe a korrupciós szándék mérséklésében.
In: Integritás a rendvédelem "SZEM"-ével - avagy a szilárd erkölcsiség rendvédelemspecifikus jellemzői a korrupciómegelőzés szolgálatában / Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Takács-Fehér Mária, Belügyminisztérium, Budapest, 87-96, 2021. ISBN: 9786156259073(nyomtatott)
Sipka, S.,
Nagy, A.,
Szentmiklósi, J. A.,
Kemény, Á.,
Kovács, J.:
Egyes, antioxidáns mellékhatású "vérnyomás"gyógyszerek hatása magas vérnyomásban szenvedő és egészséges személyek vérsejtjeinek fagocitakemilumineszcenciájára in vitro.
Orv. hetil. 161 (45), 1908-1913, 2020.
Dallos, A.,
Kovács, J.:
Stereotypes in the Work-Family Interface as an Obstacle to Social Change?: Evidence Form a Hungarian Vignette Study.
J. Fam. Issues. 42 (1), 110-135, 2020.
Kovács, J.,
Medvés, D.,
Pántya, J.:
To shine or not to shine?: The relationship between environmental knowledge of preteens and their choice among plastic and non-plastic materials for a manual task.
Environmental Education Research. 26 (6), 849-863, 2020.