Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Papp, D.,
Burján, R.,
Csukonyi, C.:
Exploratory study of qualitative psychological factors influencing performance in esports.
Front. Sports Act. Living. 7, 1-15, 2025.
Papp, D.,
Csukonyi, C.:
Mi teszi a jó e-sportolót? - avagy egy e-sportspecifikus tesztrendszer kidolgozása az utánpótlás kiválasztás és tehetségdiagnosztika elősegítésére.
In: II. PE ZEK E-sport Szakmai Napok Összefoglaló Kiadvány. Szerk.: Gaál Eszter; Szűcs Judit; Guzsvinecz Tibor, Zalai Egyetemi Sportegyesület, Zalaegerszeg, 17-18, 2024. ISBN: 9786150206707
Papp, D.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.
Kovács, K.,
Békési, Z.,
Győri, K.,
Papp, D.:
Gender differences in the characteristics of gaming and esport aspirations in Hungary.
Contemporary Social Science. 18 (1), 58-75, 2023.
Csukonyi, C.,
Papp, D.:
A mentális állóképesség alakulása a hagyományos sportolók (vívás, kézilabda) és az e-sportolók körében.
In: Sorsunk - jelenünk : Tanulmányok Prof. Dr. Kiss Enikő Csilla köszöntésére. Szerk.: Csókási Krisztina; Teleki Szidalisz Ágnes, Akadémiai Kiadó, Budapest, 1-12, 2022. ISBN: 9789634548294
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
12.
Papp, D.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. Educ. Res. J. 12 (2), 202-212, 2022.
Papp, D.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.,
Csukonyi, C.:
The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
Bátfai, N.,
Csukonyi, C.,
Papp, D.,
Hermann, C.,
Deákné, O. E.,
Győri, K.:
A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
Mesterséges intelligencia. 2 (1), 95-109, 2020.
Papp, D.,
Kurucz, G.,
Csukonyi, C.:
A sporttevékenységek (fizikai és mentális) hosszútávú hatásai a végrehajtó-figyelmi hatékonyság, a "karakter elvesztése" és a mentális állóképesség változására.
Papp, D.:
Az esport és a hagyományos sport nézők sportnézői motivációs háttere.
In: A mi tendenciáink.... Szerk.: Berecz Gábor; Lengyel Emese; Ónadi Sándor; Papp Fruzsina Judit; Szendrei Ákos, Debreceni Egyetem, Debrecen, 105-113, 2020, (Szakkollégiumi tanulmányok, ISSN 2063-6059 ; 7.)
Csukonyi, C.,
Papp, D.:
Eljött az esportpszichológusok ideje: avagy, szükségük van-e az esportolóknak is sportpszichológusra?.
In: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 21-28, 2020, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 4) ISBN: 9789634902218
Bátfai, N.,
Csukonyi, C.,
Papp, D.,
Szabó, J.,
Tóth, L. S.,
Kovács, F.:
HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény.
Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.