EN HU

Papp Dávid

Teljes publikációs lista

2024
1.
Burján, R., Papp, D.: How eSports players are able to communicate effectively?.
2023
2.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.
3.
Kovács, K., Békési, Z., Győri, K., Papp, D.: Gender differences in the characteristics of gaming and esport aspirations in Hungary.
Contemporary Social Science. 18 (1), 58-75, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 History
Q1 Social Sciences (miscellaneous)
2022
4.
Csukonyi, C., Papp, D.: A mentális állóképesség alakulása a hagyományos sportolók (vívás, kézilabda) és az e-sportolók körében.
In: Sorsunk - jelenünk : Tanulmányok Prof. Dr. Kiss Enikő Csilla köszöntésére. Szerk.: Csókási Krisztina; Teleki Szidalisz Ágnes, Akadémiai Kiadó, Budapest, 1-12, 2022. ISBN: 9789634548294
5.
Kovács, K. E., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
6.
Papp, D., Győri, K.: A videójátékozás pszichológiai hatásai a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
7.
Papp, D.: Psychological testing approaches in eSports.
8.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
2020
9.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O. E., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
10.
Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: A sporttevékenységek (fizikai és mentális) hosszútávú hatásai a végrehajtó-figyelmi hatékonyság, a "karakter elvesztése" és a mentális állóképesség változására.
11.
Papp, D.: Az e-sport-és a hagyományos sportközvetítéseket követők összehasonlító vizsgálata sportnézői motivációjuk mentén.
Juvenilia. 8, 272-283, 2020.
12.
Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: Comparison study of esports and traditional sports mediation viewers sport consumption motivations.
13.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben..
Új Munkaügyi Szemle. 1 (1), 82-89, 2020.
14.
Csukonyi, C., Papp, D.: Eljött az esportpszichológusok ideje: avagy, szükségük van-e az esportolóknak is sportpszichológusra?.
In: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 21-28, 2020, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 4) ISBN: 9789634902218
15.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Szabó, J., Tóth, L. S., Kovács, F.: HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény.
Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.
16.
Győri, K., Papp, D.: MinecraftEDU - Van-e relevanciája a videójátékokkal történő oktatásnak?.
Mesterséges intelligencia. 2 (2), 23-33, 2020.
17.
Papp, D.: Recenzió Andrejkovics Zoltán: A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban című könyvéről.
Mesterséges intelligencia. 2 (2), 105-110, 2020.
(Ismertetett mű: Andrejkovics Zoltán. -A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban. /Budapest : Agave Könyvek, 2017. -192. -)
18.
Csukonyi, C., Papp, D.: Sportpszichológus vagy esportpszichológus?: A sportpszichológia szerepe az esportban.
2019
19.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
20.
Bátfai, N., Papp, D., Bogacsovics, G., Szabó, M., Simkó, V. S., Bersenszki, M., Szabó, G., Kovács, L., Kovács, F., Varga, E. S.: Object file system software experiments about the notion of number in humans and machines.
Cognition, Brain, Behavior. 23 (4), 257-280, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Experimental and Cognitive Psychology
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem