EN HU

Papp Dávid

Teljes publikációs lista

2025
1.
Papp, D., Csukonyi, C.: Az e-sportban nyújtott teljesítményt befolyásoló pszichológiai tényezők feltáró vizsgálata.
2024
2.
Burján, R., Papp, D.: How eSports players are able to communicate effectively?.
3.
Papp, D., Csukonyi, C.: Mi teszi a jó e-sportolót? - avagy egy e-sportspecifikus tesztrendszer kidolgozása az utánpótlás kiválasztás és tehetségdiagnosztika elősegítésére.
In: II. PE ZEK E-sport Szakmai Napok Összefoglaló Kiadvány. Szerk.: Gaál Eszter; Szűcs Judit; Guzsvinecz Tibor, Zalai Egyetemi Sportegyesület, Zalaegerszeg, 17-18, 2024. ISBN: 9786150206707
2023
4.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.
5.
Kovács, K., Békési, Z., Győri, K., Papp, D.: Gender differences in the characteristics of gaming and esport aspirations in Hungary.
Contemporary Social Science. 18 (1), 58-75, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 History
Q1 Social Sciences (miscellaneous)
2022
6.
Csukonyi, C., Papp, D.: A mentális állóképesség alakulása a hagyományos sportolók (vívás, kézilabda) és az e-sportolók körében.
In: Sorsunk - jelenünk : Tanulmányok Prof. Dr. Kiss Enikő Csilla köszöntésére. Szerk.: Csókási Krisztina; Teleki Szidalisz Ágnes, Akadémiai Kiadó, Budapest, 1-12, 2022. ISBN: 9789634548294
7.
Papp, D., Csukonyi, C.: Gamification and Competence Development in Cyberspace in the Workplace.
8.
Kovács, K. E., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
9.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
2021
10.
Papp, D., Győri, K.: A videójátékozás pszichológiai hatásai a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
11.
Őrsi, B., Csukonyi, C., Papp, D.: Mesterséges erőforrás menedzsment.
12.
Papp, D.: Psychological testing approaches in eSports.
13.
Csukonyi, C., Őrsi, B., Papp, D.: Societal Challenges Special Interest Group Virtual environment.
14.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
2020
15.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O. E., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
16.
Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: A sporttevékenységek (fizikai és mentális) hosszútávú hatásai a végrehajtó-figyelmi hatékonyság, a "karakter elvesztése" és a mentális állóképesség változására.
17.
Papp, D.: Az e-sport-és a hagyományos sportközvetítéseket követők összehasonlító vizsgálata sportnézői motivációjuk mentén.
Juvenilia. 8, 272-283, 2020.
18.
Papp, D.: Az esport és a hagyományos sport nézők sportnézői motivációs háttere.
In: A mi tendenciáink.... Szerk.: Berecz Gábor; Lengyel Emese; Ónadi Sándor; Papp Fruzsina Judit; Szendrei Ákos, Debreceni Egyetem, Debrecen, 105-113, 2020, (Szakkollégiumi tanulmányok, ISSN 2063-6059 ; 7.)
19.
Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: Comparison study of esports and traditional sports mediation viewers sport consumption motivations.
20.
Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben..
Új Munkaügyi Szemle. 1 (1), 82-89, 2020.
21.
Csukonyi, C., Papp, D.: Eljött az esportpszichológusok ideje: avagy, szükségük van-e az esportolóknak is sportpszichológusra?.
In: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 21-28, 2020, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 4) ISBN: 9789634902218
22.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Szabó, J., Tóth, L. S., Kovács, F.: HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény.
Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.
23.
Győri, K., Papp, D.: MinecraftEDU - Van-e relevanciája a videójátékokkal történő oktatásnak?.
Mesterséges intelligencia. 2 (2), 23-33, 2020.
24.
Papp, D.: Recenzió Andrejkovics Zoltán: A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban című könyvéről.
Mesterséges intelligencia. 2 (2), 105-110, 2020.
(Ismertetett mű: Andrejkovics Zoltán. -A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban. /Budapest : Agave Könyvek, 2017. -192. -)
25.
Csukonyi, C., Papp, D.: Sportpszichológus vagy esportpszichológus?: A sportpszichológia szerepe az esportban.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem