EN HU

Szabó Fruzsina

Szabó Fruzsina
Angol-Amerikai Intézet
egyetemi tanársegéd

Teljes publikációs lista

2024
1.
Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
ELT Journal Epub ahead of print, 1-11, (cikkazonosító: 052), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
D1 Linguistics and Language
2023
2.
Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
Hung. educ. res. j. Epub, 1-11, 2023.
3.
Csizér, K., Fekete, I., Szabó, F., Albert, Á.: Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében.
Magyar Pedagógia. 123 (1), 3-17, 2023.
4.
Polonyi, T. É., Balajthy, D., Abari, K., Szabó, F., Páskuné Kiss, J., Buda, M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary.
International Journal of Inclusive Education. 2023, 1-16, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous)
Q1 Education
5.
Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub, 1-2, 2023.
(Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
2022
6.
Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
Hung. educ. res. j. Epub, 1-13, 2022.
7.
Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T. É.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q1 Linguistics and Language
8.
Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K. E.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
9.
Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
10.
Al-Hoorie, A. H., Szabó, F.: Introduction.
In: Researching Language Learning Motivation: A Concise Guide. Eds.: Al-Hoorie Ali H, Szabó Fruzsina, Bloomsbury Publishing, London, 1-3, 2022. ISBN: 9781350166882
11.
Al-Hoorie, A. H., Szabó, F.: Researching Language Learning Motivation: a Concise Guide.
Bloomsbury Publishing, London, 304 p., 2022. ISBN: 9781350166882
12.
Kovács, K. E., Godó, K., Győri, K., Szabó, F.: Research report in the project "Preventing post-COVID Social Exclusion Together" Remote education and its effects on selected peripheral areas in Hungary: Remote education and its effects on selected peripheral areas in Hungary..
Online, 33 p., 2022.
13.
Kovács, K. E., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B. A., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, (cikkazonosító: 7423), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
14.
Albert, Á., Csizér, K., Szabó, F.: A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon.
Modern Nyelvokt. 27 (1-2), 88-103, 2021.
16.
Szabó, F., Kovács, K. E., Polonyi, T. É.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
17.
Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T. É.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
18.
Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
19.
Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
20.
Lénárt-Muszka, Z., Szabó, F.: Útmutató a sikeres és önálló nyelvtanuláshoz: Kézikönyv és módszertani kisokos a DE hallgatóinak és munkatársainak.
2020
21.
Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H. v.: Language pedagogy.
Institute of English and American Studies, University of Debrecen, Debrecen, 109 p., 2020.
22.
Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H. v.: Language Pedagogy: Hungarian Educational Research Journal Volume 10 (2020): Issue 1 (Mar 2020).
Akadémiai Kiadó, Budapest, 2020.
2019
23.
Szabó, F., Fegyverneki, G.: A mobileszközök felhasználási lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban.
In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 205-219, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
24.
Szabó, F., Polonyi, T. É., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
25.
Polonyi, T. É., Abari, K., Szabó, F.: Innováció az oktatásban.
Oriold és Társai Kft., Budapest, 430 p., 2019. ISBN: 9786155443947
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem