Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Angol-Amerikai Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of English and American Studies
Szabó, F.,
Szőke, J.:
How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
ELT Journal Epub ahead of print, 1-11, (cikkazonosító: 052), 2024.
Csizér, K.,
Fekete, I.,
Szabó, F.,
Albert, Á.:
Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében.
Magyar Pedagógia. 123 (1), 3-17, 2023.
Szabó, F.:
What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub, 1-2, 2023.
(Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Szabó, F.,
Abari, K.,
Balajthy, D.,
Polonyi, T. É.:
HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Szabó, F.,
Godó, K.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.:
Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Szabó, F.,
Maior, E.:
How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
Szabó, F.,
Kovács, K. E.,
Polonyi, T. É.:
A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
Szabó, F.:
Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021.
ISBN: 9786069673102
Szabó, F.,
Albert, Á.,
Csizér, K.:
The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
Szabó, F.,
Maior, E.,
Wijnen, H. v.:
Language Pedagogy: Hungarian Educational Research Journal Volume 10 (2020): Issue 1 (Mar 2020).
Akadémiai Kiadó, Budapest, 2020.