EN HU

Sápiné Bényei Rita

Teljes publikációs lista

2022
1.
Sápiné Bényei, R., Csernoch, M.: Pedagogical evaluation phases - lesson study survey.
In: Education and New Development 2022 / Mafalda Carmo, inScience Press, Lisboa, 548-552, 2022. ISBN: 9789895361434
2021
2.
Sápiné Bényei, R., Dobi, E.: Magyar nyelvtan, munkafüzet 7..
Oktatási Hivatal, Budapest, 96 p., 2021. ISBN: 9789631998283
3.
Sápiné Bényei, R., Dobi, E.: Magyar nyelvtan: tankönyv 7..
Oktatási Hivatal, Budapest, 145 p., 2021. ISBN: 9789631998276
2019
4.
Sápiné Bényei, R.: A témacentrikus interakció módszer használatának eredményességi mutatói I..
Módszert. Közl. 59 (2), 43-53, 2019.
2018
5.
Sápiné Bényei, R.: A tanulók társas kapcsolatainak változása egy longitudinális vizsgálat tükrében.
In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Kiss Árpád Archívum Könyvsorozata Debreceni egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 361-371, 2018, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150) ISBN: 9789634900498
6.
Sápiné Bényei, R., Szabó, F.: The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: a Theoretical and Practical Overview.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 94-107, 2018.
2017
7.
Sápiné Bényei, R.: Szakmódszertani innováció: témacentrikus interakció (TCI) az anyanyelv tanításában.
In: Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben. Szerk.: Károly Krisztina, Homonnay Zoltán, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest, 257-270, 2017. ISBN: 9789632849102
8.
Sápiné Bényei, R.: TCI, a reflektivitást segítő módszer a tehetségekkel való interakcióban.
In: Tradíciónk az innováció: A gyakorlóiskolák tehetséggondozásban betöltött szerepe : Vezetőtanítók és -tanárok XII. Országos Módszertani Konferenciája. Szerk.: Turi Katalin, Jurisics Judit, Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége, Pécs, 352-357, 2017. ISBN: 9789631295962
2016
9.
Sápiné Bényei, R.: A tanítási gyakorlat értékelése a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatói körében.
In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 341-354, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.)
10.
Sápiné Bényei, R.: Új módszer a Z generáció tanítására: a TCI.
In: Hagyományok és újítások a köznevelésben és a gyakorlati képzésben. Összeáll.: Antus Györgyné, Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége, Szeged, 61-69, 2016. ISBN: 9789631267747
2015
11.
Sápiné Bényei, R., Hajas, Z.: A nyelvtantanítás módszerei.
In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgypedagógiai tartalmi megújításáért - bölcsésztudományok / Bihari Nagy Éva, Buda Mariann, Figula Erika, Hajas Zsuzsa, Juhászné Belle Zsuzsanna, Márton Sára, Óbis Hajnalka, Páskuné Kiss Judit, Sápiné Bényei Rita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 207-232, 2015, (Szaktárnet-könyvek ; 7.) ISBN: 9789634738442
12.
Sápiné Bényei, R., Hajas, Z.: Jót s jól! Stratégiák, módszerek, munkaformák a magyar nyelv tanításában.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 151 p., 2015. ISBN: 9789634738459
13.
Sápiné Bényei, R.: Themenzentrierte Erwachsenenerziehung.
In: Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa / Hers. Viola Tamasova, Erika Juhász, Mihály Sári, Dubnica Institute of Technology in Dubnica nad Váhom, Slovakia, 146-157, 2015. ISBN: 9788089732265
2014
14.
Sápiné Bényei, R., Revákné Markóczi, I.: Vizsgálat általános iskolás tanulók körében a természetismeret tantárgyra vonatkozóan.
In: Hiteles(ebb) tudományos prezentációk. Szerk.: Koncz István, Szova, Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 114-122, 2014. ISBN: 9789638991515
2013
15.
Sápiné Bényei, R.: A new methodological possibility for alleviating discrimination: theme-centred interaction (TCI) = [Eine methodische Möglichkeit zur Linderung der Diskrimierung : themezentrierte Interaktion (TZI)].
16.
Sápiné Bényei, R.: Projektoktatás: Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékese.
Iskolakultúra. 23 (2), 96-99, 2013.
(Ismertetett mű: Revákné Markóczi Ibolya. -Projektoktatás: Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése /Budapest : Új Mandátum Kiadó, 2013. -145 p.)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem