Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Pénzes, J.,
Apáti, N.,
Balázs, D.,
Kovács, D.,
Pásztor, I. Z.:
A roma népesség száma Északkelet-Magyarországon - területi sajátságok a legutóbbi adatok tükrében.
Tér társad. 38 (3), 78-94, 2024.
Revákné Markóczi, I.,
Csernoch, M.,
Czimre, K.,
Dávid, Á.,
Tóthné Kosztin, B.,
Malmos, E.,
Sütő, É.,
Kurucz, D.:
A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood.
EURASIA J Math Sci Tech Ed. 20 (8), 1-22, (cikkazonosító: 2481), 2024.
Simon, E.,
Tóthmérész, B.,
Kis, O.,
Jakab, T.,
Szalay, P. É.,
Vincze, A.,
Baranyai, E.,
Miskolczi, M.,
Dévai, G.:
Environmental-friendly Contamination Assessment of Habitats Based on the Trace Element Content of Dragonfly Exuviae.
Water. 11, 1-10, 2019.
Sápiné Bényei, R.,
Szabó, F.:
The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: a Theoretical and Practical Overview.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 94-107, 2018.
Gombos, E.:
A paradox in the cognitive space.
In: Proceeding book of the International Conference on New Horizons in Education, INTE 2017, Association for Science, Education and Technology, Sakarya, [5], 2017.
Gombos, E.:
Das wirklichkeitsbeschreibende Lehr- und Lernkonzept (WbLL)- ein konzeptueller Rahmen.
In: XVI Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer / Didier Burkhalter, IDT 2017, Fribourg, 1, 2017.
Malmos, E.,
Jász, E.,
Revákné Markóczi, I.:
Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
J. Sci. Educ. 18, 109-113, 2017.
Sápiné Bényei, R.:
A tanítási gyakorlat értékelése a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatói körében.
In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 341-354, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.)
Jász, E.,
Chrappán, M.,
Malmos, E.:
"How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Malmos, E.,
Chrappán, M.,
Jász, E.:
What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Sápiné Bényei, R.,
Hajas, Z.:
Jót s jól! Stratégiák, módszerek, munkaformák a magyar nyelv tanításában.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 151 p., 2015.
ISBN: 9789634738459