Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Bujdosó, G.,
Teperics, K.,
Roskó, T.,
Jász, E.,
Czimre, K.,
Molnár, E.,
Kapusi, J.,
Novac, M.,
Novac, O.:
Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education.
In: EDULEARN23 Proceedings / Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.:
Általános és középiskolás tanulók megújuló energiára vonatkozó fogalmi strukturájának és befolyásoló tényezőkkel való összefüggésének vizsgálata.
In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok : absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományok Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 521, 2019. ISBN: 9789634294733
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.:
A megújuló energiával összefüggő fogalmi struktúra vizsgálata 4., 7. és 11. osztályosok körében.
In: VII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Kiadta: az International Research Institute s.r.o, International Research Institute s.r.o., Komárno, Szlovákia, 76, 2019. ISBN: 9788089691609
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.,
Máth, J.:
Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors.
J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019.
Bujdosó, G.,
Jász, E.,
M. Császár, Z.,
Farsang, A.,
Kapusi, J.,
Molnár, E.,
Teperics, K.:
Virtual reality in teaching geography.
In: ICERI2019 Proceedings / Chova L. Gómez; Martínez A. López; Torres I. Candel, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), Seville, 659-665, 2019. ISBN: 9788409147557
Jász, E.,
Teperics, K.,
Szabó, G.,
Fazekas, I.,
Tóth, T.:
A megújuló energiaforrásokra vonatkozó kérdőíves adatgyűjtés társadalmi háttere.
In: IX. Magyar Földrajz Konferencia előadásainak összefoglalói. Szerk.: Fazekas István, Kiss Emőke, Lázár István, MTA DTB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 76, 2018. ISBN: 9789635088966
Jász, E.,
Kóti, T.,
Pásztor, I. Z.:
A romák társadalmi integrációjának kulcsterületei a Baktalórántházai járás példáján.
In: Falu, város, periféria: határon innen és túl: Süli-Zakar István professzor emlékére. Szerk.: Pénzes János, Didakt, Debrecen, 108-115, 2018. ISBN: 9786155212604
Jász, E.,
Tóth, T.,
Teperics, K.:
Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a földrajz tankönyvekben.
In: VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárom, 45, 2018. ISBN: 9788089691517
Jász, E.,
Ütőné Visi, J.,
Teperics, K.,
Tóth, T.,
Kovács, E.:
Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a középiskolai tananyagbann.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER 2017 : absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 100, 2017. ISBN: 9786155657023
Pénzes, J.,
Pásztor, I. Z.,
Jász, E.:
Gypsy population in Hungary - databases and their background.
In: Migration and European Integration of Minorities. Eds.: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie, Lambert Academic Publishing (LAP), Saarbrücken, 37-51, 2017. ISBN: 9783659759710
Balázs, B.,
Szilassi, P.,
M. Császár, Z.,
Pál, V.,
Teperics, K.,
Jász, E.,
Farsang, A.:
Milyen a jó földrajztankönyv?: Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében.
GeoMet. 1 (1), 35-48, 2017.
Malmos, E.,
Jász, E.,
Revákné Markóczi, I.:
Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
J. Sci. Educ. 18, 109-113, 2017.
Jász, E.:
A cigányság helyzete az oktatásban.
In: Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Szerk.: Szilágyi Ferenc, Pénzes János, Partium Kiadó, Oradea, 127-145, 2016. ISBN: 9786068156743
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Balaska, P.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Tóth, T.:
Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Kovács, E.,
Balaska, P.:
A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
Jász, E.,
Bujdosó, G.:
Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról.
In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 148-157, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
Jász, E.,
Chrappán, M.,
Malmos, E.:
"How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Ütőné Visi, J.:
Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
Malmos, E.,
Chrappán, M.,
Jász, E.:
What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Jász, E.,
Dézsi, G.:
Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre.
In: Oktatásföldrajzi vizsgálatok : a magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához. Szerk.: M. Császár Zsuzsanna, Kontraszt Plusz Kft., Pécs, 81-100, 2015. ISBN: 9786158025232
Jász, E.:
Adalékok a közoktatási földrajz tananyag kiválasztásához.
In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 168-171, 2014.