Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Revákné Markóczi, I.,
Csernoch, M.,
Czimre, K.,
Dávid, Á.,
Tóthné Kosztin, B.,
Malmos, E.,
Sütő, É.,
Kurucz, D.:
A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood.
EURASIA J Math Sci Tech Ed. 20 (8), 1-22, (cikkazonosító: 2481), 2024.
Malmos, E.,
Jász, E.,
Revákné Markóczi, I.:
Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
J. Sci. Educ. 18, 109-113, 2017.
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Balaska, P.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Tóth, T.:
Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Kovács, E.,
Balaska, P.:
A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
Malmos, E.,
Fehér, V.:
Egyetemisták a természettudományos tantárgyak oktatásáról.
In: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szerk.: Zsolnai Anikó; Kasik László, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Szeged, 198, 2016. ISBN: 9789633065136
Jász, E.,
Chrappán, M.,
Malmos, E.:
"How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Ütőné Visi, J.:
Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
Malmos, E.,
Chrappán, M.,
Jász, E.:
What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Malmos, E.:
Biológia tanárok véleménye az iskolában előforduló természettudományos tévképzetekről.
In: A tudomány szolgálatában: PEME IX. Ph.D. Konferencia [elektronikus dokumentum]. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 130-137, 2014.
Nagy, Z.,
Bánóczki, K.,
Gerják, E.,
Kárai, D.,
Katona, J.,
Malmos, E.,
Rácz, É. F.:
Pedagogical training from the pre-service teachers' point of view at the university of debrecen: a pilot research.
In: New Challenges in Education Retrospection of history of education to the future in the interdisciplinary dialogue among didactics of various school subjects / Mária Gallová, Ján Gunčaga, Zuzana Chanasová, Michaela Moldová Chovancová, VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, 205-231, 2013. ISBN: 9788056100653