The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Bujdosó, G.,
Teperics, K.,
Roskó, T.,
Jász, E.,
Czimre, K.,
Molnár, E.,
Kapusi, J.,
Novac, M.,
Novac, O.:
Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education.
In: EDULEARN23 Proceedings. Szerk.: Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.:
Általános és középiskolás tanulók megújuló energiára vonatkozó fogalmi strukturájának és befolyásoló tényezőkkel való összefüggésének vizsgálata.
In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok : absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományok Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 521, 2019. ISBN: 9789634294733
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.:
A megújuló energiával összefüggő fogalmi struktúra vizsgálata 4., 7. és 11. osztályosok körében.
In: VII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Kiadta: az International Research Institute s.r.o, International Research Institute s.r.o., Komárno, Szlovákia, 76, 2019. ISBN: 9788089691609
Revákné Markóczi, I.,
Jász, E.,
Kovács, E.,
Teperics, K.,
Ütőné Visi, J.,
Máth, J.:
Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors.
J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019.
Bujdosó, G.,
Jász, E.,
M. Császár, Z.,
Farsang, A.,
Kapusi, J.,
Molnár, E.,
Teperics, K.:
Virtual reality in teaching geography.
In: ICERI2019 Proceedings. Eds.: Chova L. Gómez; Martínez A. López; Torres I. Candel, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), Seville, 659-665, 2019. ISBN: 9788409147557
Jász, E.,
Teperics, K.,
Szabó, G.,
Fazekas, I.,
Tóth, T.:
A megújuló energiaforrásokra vonatkozó kérdőíves adatgyűjtés társadalmi háttere.
In: IX. Magyar Földrajz Konferencia előadásainak összefoglalói. Szerk.: Fazekas István, Kiss Emőke, Lázár István, MTA DTB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 76, 2018. ISBN: 9789635088966
Jász, E.,
Kóti, T.,
Pásztor, I. Z.:
A romák társadalmi integrációjának kulcsterületei a Baktalórántházai járás példáján.
In: Falu, város, periféria: határon innen és túl: Süli-Zakar István professzor emlékére. Szerk.: Pénzes János, Didakt, Debrecen, 108-115, 2018. ISBN: 9786155212604
Jász, E.,
Tóth, T.,
Teperics, K.:
Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a földrajz tankönyvekben.
In: VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárom, 45, 2018. ISBN: 9788089691517
Jász, E.,
Ütőné Visi, J.,
Teperics, K.,
Tóth, T.,
Kovács, E.:
Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a középiskolai tananyagbann.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER 2017 : absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 100, 2017. ISBN: 9786155657023
Pénzes, J.,
Pásztor, I. Z.,
Jász, E.:
Gypsy population in Hungary - databases and their background.
In: Migration and European Integration of Minorities. Eds.: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie, Lambert Academic Publishing (LAP), Saarbrücken, 37-51, 2017. ISBN: 9783659759710
Balázs, B.,
Szilassi, P.,
M. Császár, Z.,
Pál, V.,
Teperics, K.,
Jász, E.,
Farsang, A.:
Milyen a jó földrajztankönyv?: Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében.
GeoMet. 1 (1), 35-48, 2017.
Malmos, E.,
Jász, E.,
Revákné Markóczi, I.:
Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
J. Sci. Educ. 18, 109-113, 2017.
Jász, E.:
A cigányság helyzete az oktatásban.
In: Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Szerk.: Szilágyi Ferenc, Pénzes János, Partium Kiadó, Oradea, 127-145, 2016. ISBN: 9786068156743
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Balaska, P.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Tóth, T.:
Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Ütőné Visi, J.,
Barta, J.,
Kovács, E.,
Balaska, P.:
A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
Jász, E.,
Bujdosó, G.:
Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról.
In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 148-157, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
Jász, E.,
Chrappán, M.,
Malmos, E.:
"How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Revákné Markóczi, I.,
Malmos, E.,
Jász, E.,
Csákberényi Nagy, M. T. K.,
Kovács, E.,
Ütőné Visi, J.:
Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
Malmos, E.,
Chrappán, M.,
Jász, E.:
What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
Jász, E.,
Dézsi, G.:
Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre.
In: Oktatásföldrajzi vizsgálatok : a magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához. Szerk.: M. Császár Zsuzsanna, Kontraszt Plusz Kft., Pécs, 81-100, 2015. ISBN: 9786158025232
Jász, E.:
Adalékok a közoktatási földrajz tananyag kiválasztásához.
In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 168-171, 2014.