EN HU

Kapusi János

Kapusi János

Teljes publikációs lista

2025
1.
Bujdosó, G., Czimre, K., Teperics, K., Molnár, E., Kapusi, J., Saidi, I., Gusman, D.: Virtual Reality technologies in Geography education: Research result and experiences.
In: 4th International Congress on Earth and Geological Sciences / Dr. Vanga, United Research Forum, Párizs, 23-23, 2025. ISBN: 9781917892131
2024
2.
Czimre, K., Teperics, K., Molnár, E., Kapusi, J., Saidi, I., Gusman, D., Bujdosó, G.: Potentials in Using VR for Facilitating Geography Teaching in Classrooms: A Systematic Review.
ISPRS Int. Geo-Inf. 13 (9), 332-376, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computers in Earth Sciences
Q1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
2023
3.
Kapusi, J.: Az idegennyelvű földrajzoktatás jelentősége az észak-alföldi régió két tanítási nyelvű középiskolai programjaiban: The significance of foreign language Geography teaching in the dual language secondary school programmes of the Northern Great Plain region.
RSZ. 8 (2), 46-60, 2023.
4.
Bujdosó, G., Teperics, K., Roskó, T., Jász, E., Czimre, K., Molnár, E., Kapusi, J., Novac, M., Novac, O.: Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education.
In: EDULEARN23 Proceedings / Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517
2021
5.
Kapusi, J.: A földrajzoktatás egyedi vonásai és a hazánkkal kapcsolatos földrajzi ismeretek megjelenítési lehetőségei a Nemzetközi Érettségi (IB) Diploma Programjában.
GEOMET. 5 (2), 37-51, 2021.
6.
Kapusi, J.: A kétszintű földrajz érettségi vizsgálata a célnyelvűség szemszögéből - eredmények, kihívások, tapasztalatok: Foreign language geography examinations in the two-tier examination system - achievements, challenges, observations.
MG. 16 (4), 25-47, 2021.
2019
7.
Bujdosó, G., Jász, E., M. Császár, Z., Farsang, A., Kapusi, J., Molnár, E., Teperics, K.: Virtual reality in teaching geography.
In: ICERI2019 Proceedings / Chova L. Gómez; Martínez A. López; Torres I. Candel, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), Seville, 659-665, 2019. ISBN: 9788409147557
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem