Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Godó, K.,
Ceglédi, T.:
Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
Godó, K.,
Godó, I.:
A roma/cigány tanulók kérdése a különleges bánásmód szemszögéből.
In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 69-82, 2024. ISBN: 9789636151034
Godó, K.,
Godó, I.:
A romák oktatásának helyzete Magyarországon, Szlovákiában és Romániában.
In: Aranypántok : Magyar romák és hátrányos helyzetűek a Kárpát-medencébe. Szerk.: Székely Levente; Illyés Szabolcs, MCC Press, Budapest, 41-68, 2024. ISBN: 9789636441098
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Godó, I.:
A "semmi nincs ingyen" mobilitásreceptje: A mobilitás egyéni kárvallottjai és a társadalmi egyenlőtlenségek igazságtalanságának elkendőzői?.
Szociol. Szle. 34 (3), 116-128, 2024.
(Ismertetett mű: A társadalmi mobilitás ára. Első generációs diplomások és az osztályváltás következményei / Durst Judit, Nyírő Zsanna, Bereményi Ábel (szerk.). -Gondolat Kiadó. -)
Godó, K.,
Hornyák, Á.:
A szülő-mentor viszony differenciálódása az oktatási intézmények közösségeiben.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 297, 2024. ISBN: 9789634906551
Godó, K.:
Az OKM matematika, valamint a szövegértés eredmények különbségeinek vizsgálata a mentorálásban.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 497, 2024. ISBN: 9789634906551
Ceglédi, T.,
Alter, E.,
Godó, K.,
Papp, H.:
Can High Involvement of Roma Parents Combat the Impact of Poverty? Resilience and Parental Involvement in the Success of Roma Students at School from the Students' Perspective.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 107-120, 2024.
Papp, H.,
Alter, E.,
Godó, K.,
Ceglédi, T.:
A mentor mint iránytű. A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra.
Pedagógusképzés. 21 (49), 59-79, 2023.
Godó, K.,
Ceglédi, T.,
Godó, I.,
Alter, E.,
Papp, H.,
Horváth, A.,
Tóth, E.:
Mentorálás a pandémia idején: 2 év tanulságai.
PedActa. 13 (1), 17-31, 2023.
Godó, K.:
Die Rolle des Mentors und der ElternimMentoring-Prozess.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma, Gadó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 8, 2022. ISBN: 9789634904779
Szabó, F.,
Godó, K.,
Győri, K.,
Kovács, K. E.:
Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Godó, I.,
Godó, K.:
Hol vannak a roma hősök?: A Független Színház bemutatja.
In: Különbségkezelés pedagógusszemmel. Szerk.: Iványi Zsuzsanna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 38-46, 2022. ISBN: 9789636150105
Hegedűs, G.,
Godó, K.:
Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11-12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary].
Hung. educ. res. j. 13 (2), 316-317, 2022.
(Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -)
Alter, E.,
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Godó, I.,
Papp, H.,
Horváth, A.,
Tóth, E.:
Megcáfolt tévhitek? Szülői bevonódás a Tanítsunk Magyarországért Mentorprogramban résztvevő roma tanulók iskolai pályafutásában.
In: Kihívás és/vagy esély - a romák integrációja Európában II. = Challenge and/or Chance - the Integration of Romani (Gypsy) People in Europe II. : Absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Orosz. N, DEGYGYK Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 36, 2022. ISBN: 9789634904762
Godó, K.:
Mentorálás a pandémia idején: 2 év tanulságai.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez : absztrakt kötet. Szerk.: Tóth Dalma, Gadó Irén, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Politikatudományi és Szociológiai Intézet, Debrecen, 6, 2022. ISBN: 9789634904779
Kovács, E. M.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Kaleja, M.:
Mentoring of Marginalized Roma Students: Resource of Academic Success and Resilience.
In: World Education Patterns in the Global North: The Ebb of Global Forces and the Flow of Contextual Imperatives. Eds.: Wiseman Alexander W. ; Wolhuter C. C, Emerald Group Publishing Ltd., Bingley, 105-125, 2022, (International Perspectives on Education and Society, ISSN 1479-3679) ISBN: 9781802625189(Print)
Kovács, K. E.,
Godó, K.,
Győri, K.,
Szabó, F.:
Research report in the project "Preventing post-COVID Social Exclusion Together" Remote education and its effects on selected peripheral areas in Hungary: Remote education and its effects on selected peripheral areas in Hungary..
Online, 33 p., 2022.
Godó, K.:
A mentorálás offline és online minőségei a Tanítsunk Magyarországért Mentorporgramban.
In: HuCER 2021: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 219, 2021. ISBN: 9786155657092
Godó, K.,
Ceglédi, T.,
Beri, K.,
Balogh, J.:
Coping with risks of dropout: Resilient students in colleges for advanced studies.
In: , Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 183, 2021. ISBN: 9786155657092