Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Kardos, K.:
Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 302-316, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Kardos, K.,
Kovács, K.:
"Ez egy civil hőstett volt tulajdonképpen".
In: Szerep- és funkcióváltások a közoktatás világában. Szerk.: Györgyi Zoltán, Somin Mária, Vadász Viola, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, 163-173, 2015. ISBN: 9789636829445
Fényes, H.,
Kovács, K.,
Dusa, Á. R.,
Fekete, A.,
Kardos, K.,
Kovács, E. M.,
Márkus, Z.,
Morvai, L.,
Nagy, Z.,
Sebestyén, K.,
Varga, E.:
Felsőoktatásban résztvevő hallgatók különböző kompetenciáinak mérési lehetőségei.
In: Ki eredményes a felsőoktatásban? Szerk.: Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Partium Könyvkiadó, Personal Problems Solution, Új Mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 66-78, 2015. ISBN: 9786068156699
Engler, Á.,
Bocsi, V.,
Dusa, Á. R.,
Kardos, K.,
Németh, N. V.:
Formális tanulás.
In: Tanuló régiók Magyarországon : Az elmélettől a valóságig. Írták: Kozma Tamás és munkatársai, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 75-107, 2015, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 11.) ISBN: 9789633184721
Kardos, K.:
Felsőoktatási szakkollégiumok és hallgatóságuk: Egy országos kutatás másodelemzésének tapasztalatai.
In: Közösségteremtők : Tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt. Szerk.: Pusztai Gabriella, Lukács Ágnes, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 173-196, 2014. ISBN: 9789633184240
Kardos, K.:
Fogom a kezét, és együtt emelkedünk: Tanulmányok és interjúk a roma integrációról.
Kapocs. 13 (2), 59-61, 2014.
(Ismertetett mű: Gereben Ferenc, Lukács Ágnes. -Fogom a kezét és együtt emelkedünk /Budapest : Jezsuita Könyvek, 2013. -352 p. -)
Pusztai, G.,
Kovács, K.,
Kardos, K.:
The role of social networks in the wellbeing of teacher education students: Analysis of the campus contacts of teacher education students from two countries.
In: Comparative Research on Teacher Education. Eds.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Verbum, Ruzomberok, 122-139, 2014. ISBN: 9788056101223
Engler, Á.,
Dusa, Á. R.,
Huszti, A.,
Kardos, K.,
Kovács, E. M.:
Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos tanulói csoportokra.
In: Iskola a társadalmi térben és időben 2011-2012. Szerk.: Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, PTE "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Isk., Pécs, 187-200, 2013, (ISSN 2062-1558) ISBN: 20621558
Kardos, K.:
Former denominational school children in the higher education institutions of the Partium region.
In: Higher Education in the Romania - Hungarx Cross - Border Cooperation Area. Ed.: Tamás Kozma, Krisztina Bernáth, Partium Press ; Debrecen : Center for Higher Education Research and Development, Oradea, 33-39, 2012. ISBN: 9786068156415
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Kardos, K.:
Vallásos közösségekhez tartozó hallgatók.
In: Egyetemi élethelyzetek : ifjúságszociológiai tanulmányok I. / Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260