EN HU

Bocsi Veronika

Teljes publikációs lista

2025
1.
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: The overlap of volunteering and leisure activities in young people's way of life.
Journal of Civil Society. [Epub ahead of print], 1-17, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Sociology and Political Science (2023)
2024
2.
Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: A korai iskolaelhagyás vizsgálata interszekcionális megközelítésben.
Különleges bánásmód. 10 (1), 19-33, 2024.
3.
Bocsi, V.: A krízisek érzékelésének háttértényezői - egy ifjúsági vizsgálat tanulságai.
In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Langerné Buchwald Judit; Koós Ildikó; Velics Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 254-265, 2024, (HERA Évkönyvek,ISSN 2064-6755 ; 11.) ISBN: 9789633189290
4.
Bocsi, V.: A magyar ifjúság krízispercepciója.
In: Csendes? Mozgalmi? Miként jellemezhető a magyar ifjúság a 21. században. Szerk.: Pappházi Viktor, Oross Dániel, Szabó Andrea, Nemzeti Ifjúsági Tanács Szövetség, Budapest, 55-75, 2024. ISBN: 9786156816009
5.
Bocsi, V.: A pandémia hatása a fiatalokra - romológiai aspektusból.
In: XII. Romológus Konferencia : Absztraktkötet / Szerk: Cserti-Csapó Tibor; Andl Helga; Lakatos Szilvia, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék : Romológiai Kutatóközpont, Pécs, 15, 2024. ISBN: 9789636262532
6.
Bocsi, V.: Az olvasás gyakoriságát alakító tényezők ifjúsági mintában.
In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 28-30, 2024. ISBN: 9789634906155
7.
Bocsi, V.: Roma fiatalok média- és IKT használata.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 34-35, 2024. ISBN: 9786155657153
8.
Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában.
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
2023
9.
Bocsi, V.: A diplomaszerzés esélyét alakító tényezők feltárása kvantitatív eszközökkel.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia ? 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment. Szerk.:: Mező Katalin; Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 45-46, 2023. ISBN: 9789634904922
10.
Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: A korai iskolaelhagyás esélyének vizsgálata: különös tekintettel a roma identitás hatására.
In: Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga, Győri János, ELTE PPK, Budapest, 70, 2023. ISBN: 9789634896111
11.
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: A szabadidő-felhasználás és az önkéntesség kapcsolatának vizsgálata a magyarországi fiatalok körében.
Önkéntes Szemle. 3 (1), 25-56, 2023.
12.
Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity.
Educ. Sci. 13 (5), 1-14, (cikkazonosító: 483), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Computer Science Applications
Q2 Education
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Public Administration
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
13.
Bocsi, V.: Első generációs fiatalok diplomaszerzésének esélye egy nagymintás vizsgálat alapján.
Különleges bánásmód. 9 (2), 17-30, 2023.
14.
Aye, S. H., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary.
Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023.
15.
Bocsi, V.: Krízisek percepciójának vizsgálata ifjúsági mintában.
In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 290, 2023. ISBN: 9786155657139
16.
Bocsi, V.: Roma fiatalok önreflexiója: erőforrások, krízisek és nemzedéki problémák.
In: 11. Romológus Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Rosenberg Mátyás, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium, Pécs, 253-266, 2023.
17.
Bocsi, V.: The chance of graduation. Empirical findings of quantitative research.
In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 25, 2023. ISBN: 9789634905141
2022
18.
Bocsi, V.: A hallgatói szocializáció folyamata - kvalitatív megközelítésben.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 295, 2022. ISBN: 9789636260576
19.
Bocsi, V.: Értelmiségképzés és felsőoktatás.
Belvedere Meridionale, Szeged, 286 p., 2022. ISBN: 9786156060532
20.
Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science
21.
Bocsi, V.: Hallgatók kultúrafogyasztásának mintázatai a tömegesedés utáni felsőoktatásban.
In: Értékközvetítés és iskola : Tanulmányok Szabó László Tamás tiszteletére. Szerk.: Kovács Klára, CHERD-H, Debrecen, 159-175, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 14.) ISBN: 9786156012166
22.
Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai.
Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022.
23.
Bocsi, V.: Patterns of Time Use.
In: Sociology of education : Theories, communities, contexts. Ed.: Pusztai Gabriella, Debrecen University Press, Debrecen, 235-246, 2022. ISBN: 9789633188835
24.
Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége.
Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022.
25.
Bocsi, V.: Tanulók otthoni tevékenysége a szülők iskolai végzettségének függvényében.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 95, 2022. ISBN: 9789636260576
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem