EN HU

Ceglédi Tímea

Teljes publikációs lista

2025
1.
Godó, K., Ceglédi, T.: Benntartó kapuőrök: Perzisztencia az oktatói informális mentori kapcsolat, a reziliens életút és az eredményesség hatásegyüttesében.
In: 50 éve családban : 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 153-183, 2025, (Oktatáskutatók könyvtáraISSN ; 25)
2.
Horváth, A., Ceglédi, T., Alter, E., Godó, I., Papp, H., Tóth, E.: Broken stereotypes?: Parental involvement in Roma students' school careers.
In: Book of Abstracts The 6th International Conference on Future of Education 2023. Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 70, 2023. ISBN: 9786245746378
3.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
4.
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., Papp, H.: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet.
CHERD-Hungary, Debrecen, 2025. ISBN: 9786156012333
2024
5.
Ceglédi, T., Godó, K., Godó, I.: A "semmi nincs ingyen" mobilitásreceptje: A mobilitás egyéni kárvallottjai és a társadalmi egyenlőtlenségek igazságtalanságának elkendőzői?.
Szociol. Szle. 34 (3), 116-128, 2024.
(Ismertetett mű: A társadalmi mobilitás ára. Első generációs diplomások és az osztályváltás következményei / Durst Judit, Nyírő Zsanna, Bereményi Ábel (szerk.). -Gondolat Kiadó. -)
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
6.
Godó, K., Hornyák, Á., Ceglédi, T., Pusztai, G.: A szülő mint erőforrás a mentorálásban.
PedActa. 14 (2), 72-88, 2024.
7.
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., Ceglédi, T.: Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai : Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 22-23, 2024, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott); 2732-1800 (online) ; 21) ISBN: 9786156012258
8.
Ceglédi, T., Alter, E., Godó, K., Papp, H.: Can High Involvement of Roma Parents Combat the Impact of Poverty? Resilience and Parental Involvement in the Success of Roma Students at School from the Students' Perspective.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 107-120, 2024.
9.
Abdullah, B. M. A., Dabney-Fekete, I. D., Ceglédi, T.: Teacher Perspectives on the Impact of Game Design Elements on Language Acquisition in EFL Classes.
In: Book of Abstracts The 7th International Conference on Future Education / Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 57, 2024. ISBN: 9786245746637
2023
10.
Ceglédi, T., Csók, C., Fekete, E. K., Balogh, J., Mándoki, R.: A Grounded Theory kvalitatív kutatási paradigma. Módszertani betekintés a reziliens pedagógusok interjús kutatásának folyamatába.
11.
Papp, H., Alter, E., Godó, K., Ceglédi, T.: A mentor mint iránytű. A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra.
Pedagógusképzés. 21 (49), 59-79, 2023.
12.
Dan, B. A., Kovács, K. E., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
13.
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, (cikkazonosító: 109), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
14.
Godó, K., Ceglédi, T., Godó, I., Alter, E., Papp, H., Horváth, A., Tóth, E.: Mentorálás a pandémia idején: 2 év tanulságai.
PedActa. 13 (1), 17-31, 2023.
2022
15.
Kovács, E., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T.: "Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése.
Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022. ISBN: 9786150159669
16.
Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
17.
Alter, E., Ceglédi, T., Godó, K., Godó, I., Papp, H., Horváth, A., Tóth, E.: Megcáfolt tévhitek? Szülői bevonódás a Tanítsunk Magyarországért Mentorprogramban résztvevő roma tanulók iskolai pályafutásában.
In: Kihívás és/vagy esély - a romák integrációja Európában II. = Challenge and/or Chance - the Integration of Romani (Gypsy) People in Europe II. : Absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Orosz. N, DEGYGYK Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 36, 2022. ISBN: 9789634904762
18.
Kovács, E. M., Hafičová, H., Dubayová, T., Ceglédi, T., Godó, K., Kaleja, M.: Mentoring of Marginalized Roma Students: Resource of Academic Success and Resilience.
In: World Education Patterns in the Global North: The Ebb of Global Forces and the Flow of Contextual Imperatives. Eds.: Wiseman Alexander W. ; Wolhuter C. C, Emerald Group Publishing Ltd., Bingley, 105-125, 2022, (International Perspectives on Education and Society, ISSN 1479-3679) ISBN: 9781802625189(Print)
19.
Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
20.
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
21.
Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
22.
Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
23.
Kovács, E. M., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T., Petrov, B.: "Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood.
National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022. ISBN: 9786150159669
24.
Bacskai, K., Ceglédi, T.: Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak?: Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.
Coll. Doctor. 18 (2), 282-291, 2022.
2021
25.
Godó, K., Ceglédi, T., Beri, K., Balogh, J.: Coping with risks of dropout: Resilient students in colleges for advanced studies.
In: , Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 183, 2021. ISBN: 9786155657092
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem