EN HU

Ceglédi Tímea

Teljes publikációs lista

2025
1.
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2023)
2024
2.
Godó, K., Hornyák, Á., Ceglédi, T., Pusztai, G.: A szülő mint erőforrás a mentorálásban.
PedActa 14 (2), 72-88, 2024.
3.
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., Ceglédi, T.: Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai : Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 22-23, 2024, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott); 2732-1800 (online) ; 21) ISBN: 9786156012258
4.
Abdullah, B. M. A., Dabney-Fekete, I. D., Ceglédi, T.: Teacher Perspectives on the Impact of Game Design Elements on Language Acquisition in EFL Classes.
In: Book of Abstracts The 7th International Conference on Future Education / Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 57, 2024. ISBN: 9786245746637
2023
5.
Ceglédi, T., Csóka, B., Fekete, E. K., Balogh, J., Mándoki, R.: A Grounded Theory kvalitatív kutatási paradigma. Módszertani betekintés a reziliens pedagógusok interjús kutatásának folyamatába.
6.
Dan, B., Kovács, K. E., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
7.
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, (cikkazonosító: 109), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Computer Science Applications
Q2 Education
Q2 Public Administration
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
2022
8.
Kovács, E., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T.: "Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése.
Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022. ISBN: 9786150159669
9.
Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
10.
Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
11.
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
12.
Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
13.
Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
14.
Kovács, E. M., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T., Petrov, B.: "Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood.
National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022. ISBN: 9786150159669
15.
Bacskai, K., Ceglédi, T.: Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak?: Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.
Coll. Doctor. 18 (2), 282-291, 2022.
2021
16.
Bocsi, V., Ceglédi, T.: Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary.
Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Anthropology
Q2 Cultural Studies
Q2 Linguistics and Language
Q1 Literature and Literary Theory
Q2 History
17.
Ceglédi, T., Godó, K., Beri, K., Balogh, J.: Szakkollégiumi hallgatók rizikó- és kompenzáló tényezői a lemorzsolódásban.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-Hungary, Debrecen, 141-165, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
18.
Kozma, K., Ceglédi, T.: "Akinek van bátorsága a gesztenyét lebontani": Reziliens életúttal a pedagógus pályán.
Acta med. sociol. 11 (31), 85-101, 2020.
19.
Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Engler Ágnes; Rébay Magdolna; Tóth Dorina Anna, Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 358-358, 2020. ISBN: 9789634902584
20.
Bocsi, V., Ceglédi, T.: Az utolérhetetlen üvegplafon?: Roma fiatalok oktatási helyzetképe Magyarországon.
In: Meghatározottságaink : a nem, az életkor és az etnikum szerepe a tartós társadalmi egyenlőtlenségekben: Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 9, 2020.
21.
Hafičová, H., Dubayová, T., Kovács, E., Ceglédi, T., Kaleja, M.: Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
:Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
22.
Ceglédi, T.: Reziliencia és kompenzáló tényezők.
In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 101-129, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
23.
Godó, K., Ceglédi, T., Kiss, A.: The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.
2019
24.
Kocsis, Z., Ceglédi, T.: Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem