Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Pusztai, G.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Hine, M. G.:
Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries.
Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Abdullah, B. M. A.,
Dabney-Fekete, I. D.,
Ceglédi, T.:
Teacher Perspectives on the Impact of Game Design Elements on Language Acquisition in EFL Classes.
In: Book of Abstracts The 7th International Conference on Future Education / Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 57, 2024. ISBN: 9786245746637
Ceglédi, T.,
Csóka, B.,
Fekete, E. K.,
Balogh, J.,
Mándoki, R.:
A Grounded Theory kvalitatív kutatási paradigma. Módszertani betekintés a reziliens pedagógusok interjús kutatásának folyamatába.
Dan, B.,
Kovács, K. E.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
2022
8.
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E. B.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.:
"Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése.
Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022.
ISBN: 9786150159669
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.:
A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
Ceglédi, T.,
Pallay, K.,
Hegedűs, G.,
Orgován, V.,
Balogh, J.:
Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
Hrabéczy, A.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.,
Engler, Á.:
Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
Ceglédi, T.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.
Kovács, E. M.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E. B.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Petrov, B.:
"Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood.
National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022.
ISBN: 9786150159669
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.:
Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak?: Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.
Coll. Doctor. 18 (2), 282-291, 2022.
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.:
Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary.
Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
Kozma, K.,
Ceglédi, T.:
"Akinek van bátorsága a gesztenyét lebontani": Reziliens életúttal a pedagógus pályán.
Acta med. sociol. 11 (31), 85-101, 2020.
Ceglédi, T.,
Hrabéczy, A.:
A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Engler Ágnes; Rébay Magdolna; Tóth Dorina Anna, Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 358-358, 2020. ISBN: 9789634902584
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.:
Az utolérhetetlen üvegplafon?: Roma fiatalok oktatási helyzetképe Magyarországon.
In: Meghatározottságaink : a nem, az életkor és az etnikum szerepe a tartós társadalmi egyenlőtlenségekben: Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 9, 2020.
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Kaleja, M.:
Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
:Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020.
ISBN: 9788364157738
Godó, K.,
Ceglédi, T.,
Kiss, A.:
The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.