EN HU

Tőzsér Zoltán

Tőzsér Zoltán

Teljes publikációs lista

2016
1.
Kozma, T., Tőzsér, Z.: Education and Transition in Hungary: Policy and Research in the Process of Transformation, 1988-2004.
Hung. educ. res. j. 6 (2), 23-42, 2016.
2014
2.
Tőzsér, Z.: Akadályok a felnőttkori tanulásban.
Neveléstudomány. 1, 55-67, 2014.
3.
Tőzsér, Z.: Ki fizeti a részidős hallgatók felsőoktatási tanulmányait?.
Educatio. 22 (1), 154-160, 2014.
4.
Tőzsér, Z.: Mit keresnek a felnőttek az iskolapadban?.
Képz. gyak. 12 (1-2), 57-72, 2014.
5.
Tőzsér, Z.: Részidős hallgatók az észak-alföldi konvergencia régió két felsőoktatási intézményében: trendek és magyarázatok.
In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 93-99, 2014. ISBN: 9788089691050
6.
Tőzsér, Z.: Részidős hallgatók továbbtanulási tervei.
In: Tanuló közösségek, közösségi tanulás : A tanuló régió kutatás új eredményei. Szerk.: Juhász Erika, CHERD, Debrecen, 131-147, 2014, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 10.) ISBN: 9789634737063
7.
Tőzsér, Z.: Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében.
Iskolakultúra. 23 (2), 34-43, 2014.
2013
8.
Tőzsér, Z.: Intézményválasztási döntések a részidős hallgatók körében.
Iskolakultúra. 22 (7-8), 84-101, 2013.
9.
Tőzsér, Z.: Részidős hallgatók a felsőoktatásban.
PedActa. 3 (2), 27-38, 2013.
2012
10.
Engler, Á., Tőzsér, Z., Szilágyi, G.: A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010.
HERJ. 2 (1), 10-28, 2012.
11.
Kozma, T., Tőzsér, Z.: A forgotten moment in educational policy: a Hungarian-Swedish case study from the early 1970s.
CEPS Journal. 2 (2), 55-69, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
12.
Tőzsér, Z.: A "nem-tradicionális" hallgató: a nemzetközi szakirodalom tanulságai.
Iskolakultúra. 22 (1), 89-94, 2012.
13.
Erdei, G., Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z.: Az élethosszig tartó tanulás mérése: a tanulórégió vizsgálatának lehetőségei.
In: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány : A múlt értékei és a jövő kihívásai. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, MTA Pedagógiai Bizottsága : ELTE Eötvös Kiadó., Budapest, 189-211, 2012, (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X)
14.
Tőzsér, Z.: Forray R. Katalin, Kozma Tamás: Az iskola térben, időben.
Debr. szle. 20 (1-2), 73-74, 2012.
(Ismertetett mű: Kozma Tamás, Forray R. Katalin. -Az iskola térben, időben /Budapest : Új Mandátum Kiadó, 2011. -289 p. -)
15.
Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z., Kovács, E. M.: Lifelong learning in a cross-border setting.
In: Higher Education for Regional Social Cohesion. Ed.: Gabriella Pusztai , Adrian Hatos, Hung. Education Research Assoc., Budapest, 163-179, 2012, (HERJ Hungarian Educational Research Journal Special Issue, ISSN 2062-9605) ISBN: 9789630843164
16.
Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z., Kovács, E. M.: Lifelong Learning in a Cross-Border Territory: The case of Hungary and Romania A quest of concepts, data and research.
Hung. Educ. Res. J. 1 (1), 163-180, 2012.
17.
Tőzsér, Z.: Nyugat-európai orientációjú oktatáspolitika a két világháború között: a sárospataki Angol Internátus és a pannonhalmi olasz gimnázium.
Zempléni múzsa. 12 (3), 21-31, 2012.
2011
18.
Erdei, G., Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z.: A társadalmi tanulás mérése: egy határokon átnyúló térség (Bihar-Bihor Eurorégió) esete.
Magyar Pedagóg. 111 (3), 189-206, 2011.
19.
Tőzsér, Z., Erdei, G.: Az OKJ vizsgarendszerének változása: egy országos kutatás tanulságai.
In: A Partium esete. Szerk.: Kozma Tamás, Ceglédi Tímea, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 197-202, 2010, (Régió és oktatás,2060-2596 ; 7.) ISBN: 9789634734093
20.
Andl, H., Bordás, A., Ceglédi, T., Dominek, D. L., Molnár-Kovács, Z., Tőzsér, Z.: Az ONK mint szakmai tanuló közösség: az "ONK 2010" kutatás eredményeinek összefoglalása.
In: Új kutatások a neveléstudományokban : törekvések és lehetőségek a 21. század elején. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 345-364, 2011, (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X)
21.
Ábrahám, K., Tőzsér, Z.: Egyetemisták a felnőttképzésben.
In: Új kutatások a neveléstudományokban : törekvések és lehetőségek a 21. század elején. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 175-189, 2011, (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X)
2010
22.
Ábrahám, K., Tőzsér, Z.: A felnőttképzésben résztvevő partiumi hallgatók munkaerőpiachoz való viszonya.
In: A Partium esete. Szerk.: Kozma Tamás, Ceglédi Tímea, CHERD, Debrecen, 197-202, 2010, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 7.) ISBN: 9789634734093
23.
Tőzsér, Z.: A pragmatista nevelésfilozófia és iskolakritika.
Juvenilia. 3, 370-384, 2010.
24.
Ábrahám, K., Tőzsér, Z.: Graduating students' participation in adult education with special regard to their relation to the labour market.
Pract. Theory Syst. Educ. 5 (2), 177-184, 2010.
25.
Tőzsér, Z.: Improving Workplace Learning.
JSRP. 1 (1), 177-179, 2010.
(Ismertetett mű: Karen Evans, Phil Hodkinson, Helen Rainbird, and Lorna Unwin (ed.). -Improving Workplace Learning /New York : Routledge, 2006. -210 p. -)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem