Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Nagy, E. K.,
Pető, I.:
Pataki és Makarenko.
In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Szerk.: K. Nagy Emese; Zagyváné Szűcs Ida, Líceum Kiadó, Eger, 9-23, 2024. ISBN: 9789634962694
Nemes, M.,
Pető, I.:
Sensory integration therapies: A case study in an eastern Hungarian county.
In: Cha(lle)nging Childhoods: Reimagine Childhood in Uncertainty and Inequality : Abstract Book. Eds.: Mehmet Toran, Mine Göl-Güven, Istanbul Kültür University Press, Istanbul, 115-116, 2024. ISBN: 9786258180404
Kelemen-Mónus, A.,
Pető, I.:
Jelnyelvi tolmácsolás az esélyegyenlőség és az AAK metszetében.
In: Esélyek és lehetőségek a fogyatékossággal élő emberek számára. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 9-40, 2023. ISBN: 9789634905660
Németh, N. V.,
Pető, I.:
Rethinking Education: The Emergence of New Learning Environments and Their Impact on 21st Century Skills Development.
In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 24, 2023. ISBN: 9789634905141
Németh, N. V.,
Pető, I.:
Opportunities for the development of mathematical thinking in early childhood education.
In: Education in the Family-Family in Education. Ed.: Gortka-Rákó Erzsébet, Godawa Grzegor, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Krakow, 12, 2022. ISBN: 9789634904403
Pető, I.:
Az anyaság és a fogyatékosság összekapcsolódása.
Szociálped. 11, 173-177, 2018.
(Ismertetett mű: szerk. Cynthia Lewiecki-Wilson; Jen Cellio. -Disability and Mothering: Liminal Spaces of Embodied Knowledge /Syracuse : Syracuse University Pres, 2011. -348 p. -)
Pető, I.:
The Warnock reports and its Hungarian context.
In: Interdisciplinary Research in Humanities / (szerk.) Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nitra, 211-227, 2013.
Pető, I.:
A szenzoros feldolgozás zavara: az érzékelés szerepe a tanulásban és a viselkedésben.
Belvedere Meridionale, Szeged, 138 p., 2012.
ISBN: 9789639573925
Pető, I.,
Ceglédi, T.:
Attitudes toward SEN students among Hungarian teachers.
In: Higher education in the Romania-Hungary cross-border cooperation. Eds.: Kozma Tamás, Bernáth Krisztina, Partium Press & Center for Higher Education Research and Development, Oradea; Debrecen, 105-116, 2012. ISBN: 9786068156415
Pető, I.:
Az együttnevelésről: a tanárok attitűdje.
In: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai : a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2011. szeptember 16-17.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 243-250, 2012, (Kiss Árpád Archivum könyvsorozata ; 7.) ISBN: 9789634735960
Pető, I.:
Being in Voluntary Segregation: Gypsies on the Way to the Secondary School Leaving Examination.
In: Roma Population on the Peripheries of the Visegrad Countries : integration issues and possible solutions / edited by János Pénzes and Zsolt Radics, Didakt Kft., Debrecen, 53-65, 2012. ISBN: 9786155212109
Pető, I.:
Mi micsoda az inklúziós dokumentumokban?.
In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára / szerkesztette Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 163-172, 2012. ISBN: 9789630846448