Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Csák, Z.,
Fényes, H.:
Az anyák és apák iskolai bevonódását meghatározó tényezők egy közép- és kelet-európai vizsgálat tükrében.
IQ. 35 (7), 21-38, 2025.
Q2
Organizational Behavior and Human Resource Management
(2024)
Q2
Public Administration
(2024)
4.
Fényes, H.,
Csák, Z.,
Pusztai, G.:
Parental volunteering in schools: perspectives from a Central and Eastern European region.
Cogent Educ. 12 (1), 1-15, (cikkazonosító: 2535842), 2025.
Alter, E.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
The multi-faceted effects of gender in parental involvement: The results of a systematic literature review.
Rev. Educ. 13 (2), 1-38, (cikkazonosító: 70091), 2025.
Bocsi, V.,
Fényes, H.,
Markos, V.:
The overlap of volunteering and leisure activities in young people's way of life.
Journal of Civil Society. [Epub ahead of print], 1-17, 2025.
Pallay, K.,
Markos, V.,
Fényes, H.:
Volunteer Activity of Transcarpathian Youth During the 2022 Russo-Ukrainian War.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 15 (1), 49-71, 2024.
Q4
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4
Social Sciences (miscellaneous)
Q4
Sociology and Political Science
9.
Kocsis, Z.,
Markos, V.,
Fazekas, E.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
"Won't be enough to invite parents to school events": Results of a systematic literature review of parental volunteering.
Ricerche di Pedagogia e Didattica. 19 (2), 133-153, 2024.
Bartal, A. M.,
Fényes, H.:
A formális és informális önkéntesek jellemzői a határon túli magyar fiatalok körében, 2020-ban.
Önkéntes Szemle. 3 (2), 33-60, 2023.
Bocsi, V.,
Fényes, H.,
Markos, V.:
A szabadidő-felhasználás és az önkéntesség kapcsolatának vizsgálata a magyarországi fiatalok körében.
Önkéntes Szemle. 3 (1), 25-56, 2023.
Csák, Z.,
Fényes, H.:
Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 33 (8), 19-35, 2023.
Fényes, H.,
Perpék, É.,
Dorner, L.:
Az önkéntesség jellemzői az Európa Kulturális Fővárosa programokban 2008-2022: Szakirodalmi áttekintés és elemzés.
Önkéntes Szemle. 3 (4), 4-32, 2023.
Mohácsi, M.,
Fényes, H.:
Career and Family Plans of Higher Education Students as Risk Factors for their future employers' HR Management.
Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 3 (3), 140-157, 2023.
Fényes, H.,
Mohácsi, M.:
Magyarországi fiatalok fizetett és önkéntes munkavállalása a kulturális, az anyagi és a kapcsolati tőkéjük tükrében.
Önkéntes Szemle. 3 (3), 31-54, 2023.
Pusztai, G.,
Fényes, H.,
Engler, Á.:
A szocioökonómiai státusz és a vallásosság hatása a fiatal felnőttek párkapcsolati magatartására Magyarországon.
In: Család, gyermek, jövő : tanulmányok a családtudomány köréből. Szerk.: Aczél Petra, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 193-212, 2022. ISBN: 9786156447005
Pusztai, G.,
Fényes, H.,
Kovács, K.:
Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
Educ. Sci. 12 (11), 1-15, (cikkazonosító: 804), 2022.
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2
Public Administration
21.
Bocsi, V.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Pallay, K.,
Markos, V.,
Fényes, H.:
Kárpátaljai fiatalok önkéntes tevékenysége a 2022-es orosz-ukrán háború idején.
Önkéntes Szemle. 2 (4), 3-26, 2022.
Pusztai, G.,
Fényes, H.:
Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
Religions (Basel). 13 (10), 1-16, (cikkazonosító: 945), 2022.
Mohácsi, M.,
Fényes, H.:
Socio-demographic Background and Career Consciousness of Students in Agricultural Higher Education in Eastern Hungary.
Acta Univ. Sapientiae, Eur. Reg. Stud. 22 (1), 90-105, 2022.
Ceglédi, T.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.