Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Education
Csók, C.,
Pusztai, G.:
A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.,
Kocsis, N.,
Csók, C.:
A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
Csók, C.:
A pedagógiai munkát támogató szakemberek jelentősége a család-iskola partnerségben.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 18-19, 2025. ISBN: 9786156012333
Csók, C.,
Szecskó, J.,
Pusztai, G.:
Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
ELNE Journal. 4, 22, 2025.
Miklódi, S. Z.,
Kovács, K.,
Kocsis, N.,
Csók, C.:
Common Goals, Shared Responsibility: The Relationship Between Foster Parents and Teachers.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 49-50, 2025. ISBN: 9786156012333
Csók, C.,
Pusztai, G.:
Factors Affecting Successful Teamwork among School Staff: Evidence from a Survey of School Support Professionals.
In: Book of abstracts Teacher Education in a Global World. / Mireia Usart, Mercℓe Gisbert, Jordi Mogas, Oriol Nadal & Tania Molero-Aranda, World Federation of Associations for Teacher Education (WFATE), Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, 206, 2025.
Csók, C.:
Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
Pusztai, G.,
Hrabéczy, A.,
Csók, C.:
Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Q4
Developmental and Educational Psychology
(2024)
Q3
Education
(2024)
Q2
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
12.
Pusztai, G.,
Csók, C.:
The Role of Teachers' Support Staff in Engaging Parents from Diverse Cultural Backgrounds: Insights from a Parent Survey.
In: Book of abstracts Teacher Education in a Global World / Mireia Usart, Mercè Gisbert, Jordi Mogas, Oriol Nadal & Tania Molero-Aranda, World Federation of Associations for Teacher Education (WFATE), Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, 220, 2025.
Csók, C.,
Harsányi, G.:
A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 64, 2024. ISBN: 9786155657153
Csók, C.:
A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája (PSAK 2024). Szerk.: Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete, Budapest, 70-71, 2024.
Csók, C.,
Kocsis, N.:
A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 62-63, 2024. ISBN: 9786155657153
Csók, C.:
Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 189, 2024. ISBN: 9789634906551
Csók, C.,
Hrabéczy, A.:
Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
Szűcs, P.,
Csók, C.:
Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
Csók, C.,
Vincze, Z.,
Pusztai, G.:
Opportunities and Challenges for Teachers and School Support Staff Collaborating with Parents.
In: 16th ESA Conference "Tension, Trust, and Transformation", European Sociological Association, Paris, 335, 2024. ISBN: 9782959831706
Miklódi, S. Z.,
Harsányi, G.,
Csók, C.:
Pathways to Foster Parental Engagement: Hidden Factors That Encourage Becoming a Foster Parent.
In: Collection of Abstracts for the 1st Budapest International Conference on Education, Budapest University Of Technology And Economics, Budapest, 64-65, 2024.
Bodnár, D.,
Csók, C.:
(Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 253-254, 2024. ISBN: 9789634906551