EN HU

Csók Cintia

Teljes publikációs lista

2025
1.
Csók, C., Pusztai, G.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet.. Szerk.: Niklai Patrícia Dominika; Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete., Pécs, 58-63, 2025. ISBN: 9789638828989
2.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: A nevelőszülővé válás ösztönző tényezői, mint az iskolai partnerség formálói.
In: Absztraktkötet : Közösségek a tanulás világában : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2025.. Szerk.: Márkus Edina; Máté-Szabó Barbara, Debreceni Egyetem, Debrecen, 266, 2025. ISBN: 9786155657177
3.
Csók, C.: A pedagógiai munkát támogató szakemberek jelentősége a család-iskola partnerségben.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 18-19, 2025. ISBN: 9786156012333
4.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
ELNE Journal. 4, 22, 2025.
5.
Csók, C.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
6.
Miklódi, S. Z., Kovács, K., Kocsis, N., Csók, C.: Common Goals, Shared Responsibility: The Relationship Between Foster Parents and Teachers.
In: Teachers' and parents' collaboration for students = Pedagógusok és szülők együttműködése a tanulókért : Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Papp Hunor, CHERD-Hungary, Debrecen, 49-50, 2025. ISBN: 9786156012333
7.
Csók, C., Pusztai, G.: Factors Affecting Successful Teamwork among School Staff: Evidence from a Survey of School Support Professionals.
In: Book of abstracts Teacher Education in a Global World. / Mireia Usart, Mercℓe Gisbert, Jordi Mogas, Oriol Nadal & Tania Molero-Aranda, World Federation of Associations for Teacher Education (WFATE), Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, 206, 2025.
8.
Csók, C.: Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez.
In: A család-iskola partnerség szülői nézőpontból : Vizsgálatok három országban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD)., Debrecen, 209-221, 2025. ISBN: 9786156012326
9.
Csók, C., Harsányi, G., Miklódi, S. Z.: "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében.
In: 50 éve családban - 20 éve családkutatásban : Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére. Szerk.: Markos Valéria; Bencze Ádám, CHERD-Hungary, Debrecen, 105-124, 2025, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 25.) ISBN: 978615601234050
10.
Kocsis, N., Csók, C.: Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé.
In: Az oktatás időszerű narratívumai.. Szerk.: Hanák Zsuzsanna, Lengyelné Molnár Tünde, Révész-Kiszela Kinga, Simándi Szilvia, Szűts Zoltán, Szűts-Novák Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 128-145, 2025, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 12.) ISBN: 9786155657160
11.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Parental Involvement as an Antidote to Student Dropout in Higher Education: Students' Perceptions of Dropout Risk.
Open Education Studies. 7 (1), 1-12, (cikkazonosító: 20250089), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology (2024)
Q3 Education (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
12.
Pusztai, G., Csók, C.: The Role of Teachers' Support Staff in Engaging Parents from Diverse Cultural Backgrounds: Insights from a Parent Survey.
In: Book of abstracts Teacher Education in a Global World / Mireia Usart, Mercè Gisbert, Jordi Mogas, Oriol Nadal & Tania Molero-Aranda, World Federation of Associations for Teacher Education (WFATE), Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, 220, 2025.
2024
13.
Csók, C., Harsányi, G.: A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 64, 2024. ISBN: 9786155657153
14.
Csók, C.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája (PSAK 2024). Szerk.: Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete, Budapest, 70-71, 2024.
15.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
16.
Csók, C., Kocsis, N.: A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 62-63, 2024. ISBN: 9786155657153
17.
Csók, C.: Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 189, 2024. ISBN: 9789634906551
18.
Csók, C., Hrabéczy, A.: Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
19.
Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
20.
Kocsis, N., Csók, C.: Lehetőségek és akadályok a nevelőszülők és pedagógusok közötti együttműködésben.
Párbeszéd. 11 (2), 1-24, 2024.
21.
Csók, C., Vincze, Z., Pusztai, G.: Opportunities and Challenges for Teachers and School Support Staff Collaborating with Parents.
In: 16th ESA Conference "Tension, Trust, and Transformation", European Sociological Association, Paris, 335, 2024. ISBN: 9782959831706
22.
Miklódi, S. Z., Harsányi, G., Csók, C.: Pathways to Foster Parental Engagement: Hidden Factors That Encourage Becoming a Foster Parent.
In: Collection of Abstracts for the 1st Budapest International Conference on Education, Budapest University Of Technology And Economics, Budapest, 64-65, 2024.
23.
Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
24.
Bodnár, D., Csók, C.: (Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 253-254, 2024. ISBN: 9789634906551
25.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: School support professionals from the perspective of parents: results of an international quantitative survey.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem