Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Alter, E.,
Fényes, H.,
Pusztai, G.:
The multi-faceted effects of gender in parental involvement: The results of a systematic literature review.
Rev. Educ. 13 (2), 1-38, (cikkazonosító: 70091), 2025.
Ceglédi, T.,
Alter, E.,
Godó, K.,
Papp, H.:
Can High Involvement of Roma Parents Combat the Impact of Poverty? Resilience and Parental Involvement in the Success of Roma Students at School from the Students' Perspective.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 107-120, 2024.
Bacskai, K.,
Alter, E.,
Dan, B. A.,
Vályogos, K.,
Pusztai, G.:
Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, (cikkazonosító: 941), 2024.
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2
Public Administration
2023
5.
Papp, H.,
Alter, E.,
Godó, K.,
Ceglédi, T.:
A mentor mint iránytű. A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra.
Pedagógusképzés. 21 (49), 59-79, 2023.
Alter, E.,
Vályogos, K.,
Dan, B. A.,
Bacskai, K.:
A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
Alter, E.:
Jógyakorlatok egy sajátos akadémiai törzs, a STEM területek diszciplináris kultúrájának formálására: A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem zöld kezdeményezései és egy a nők informatikai területen való alulreprezentáltságára fókuszáló nonprofit, a Skool tevékenységének bemutatása.
In: Civilek és kormányok - Citizens and Governments. Szerk.: Márkus Edina; Bucher Eszter; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 48-67, 2023, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 15.) ISBN: 9789636151584
Godó, K.,
Ceglédi, T.,
Godó, I.,
Alter, E.,
Papp, H.,
Horváth, A.,
Tóth, E.:
Mentorálás a pandémia idején: 2 év tanulságai.
PedActa. 13 (1), 17-31, 2023.
Dan, B. A.,
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Dan, B. A.,
Pusztai, G.:
A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
Alter, E.,
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Godó, I.,
Papp, H.,
Horváth, A.,
Tóth, E.:
Megcáfolt tévhitek? Szülői bevonódás a Tanítsunk Magyarországért Mentorprogramban résztvevő roma tanulók iskolai pályafutásában.
In: Kihívás és/vagy esély - a romák integrációja Európában II. = Challenge and/or Chance - the Integration of Romani (Gypsy) People in Europe II. : Absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Orosz. N, DEGYGYK Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 36, 2022. ISBN: 9789634904762
Alter, E.,
Fazekas-Paragh, J.,
Karácsony, G.,
Király, M.,
Pergéné, S. E. E.,
Száldobágyi, Á.,
Szentmiklósi, B.:
Nők a tudományban: a női kutatók helyzete hazai és nemzetközi vonatkozásban.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 68 p., 2022.
ISBN: 9789636150662
Kocsis, Z.,
Alter, E.,
Pusztai, G.:
The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
Kocsis, Z.,
Alter, E.:
A hallgatói munkavállalás jellemzői és a lemorzsolódásban játszott szerepe a STEM területeken.
In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén : X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia Tanulmánykötet. Szerk.: Simonics István; Holik Ildikó; Tomory Ibolya, Óbudai Egyetem, Budapest, 156-170, 2021. ISBN: 9789634492399
Alter, E.:
Törésvonalak a STEM-területen belül: A STEM-területek egységességének vizsgálata a haladási utak, a nemi arányok, a perzisztencia és az intézményi szelektivitás alapján.
Civ. szle. 18 (S2), 31-50, 2021.