EN HU

Kun András István

Teljes publikációs lista

2025
1.
Papp, A., Kun, A. I., Bíró, K.: Hozzájárul-e a technológiai fejlődés (robotika) a nők nagyobb szerepvállalásához a sebészeti szakmákban?.
Orv. hetil. 166 (3), 116-120, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) (2024)
2024
2.
Poór, J., Dajnoki, K., Pató, G. S. B., Szabó-Szentgróti, G., Kőműves, Z., Kun, A. I., Kálmán, B. G., Tóth, A.: A bizonytalan gazdasági helyzet befolyása a vállalati menedzsmentre és a HR-re a koronavírus, a kilábalás és a háború hatásainak tükrében = The Impact of the Uncertain Economic Situation on Corporate Management and HR in the Light of the Effects of the Coronavirus Pandemic, Recovery, and War.
Magy. Tud. 185 (7), 939-954, 2024.
3.
Boros, J., Kun, A. I.: A mesterséges intelligencia munkaerőpiaci hatásainak megítélése egyetemista hallgatók körében.
In: 4th Ferenc Farkas International Scientific Conference: "Inspiring Change: Visions for the Future": Abstract Book = 4. Farkas Ferenc Nemzetközi Tudományos Konferencia: "Inspiráló változások, jövőképek": Absztraktkötet. Szerk.: Benke Mariann, Schmuck Roland, Riedelmayer Bernadett, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 144-145, 2024, (VSZI kötetek, ISSN 2786-3891 ; 6) ISBN: 27863891
4.
Papp, A., Kun, A. I.: A technológiai fejlődés hatása a nemek közötti munkamegosztásra az egészségügyben, a robotasszisztált sebészet területén.
Acta med. sociol. 15 (38), 43-60, 2024.
5.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
2023
6.
Kotsis, Á., Kajdi, D. K., Fenyves, L., Kun, A. I.: A Dunning-Kruger hatás kvalitatív vizsgálata fókuszcsoportos technikával, üzleti felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 28, 2023. ISBN: 9789634905127
7.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
8.
Dajnoki, K., Kun, A. I., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B. G., Kőműves, Z. S., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Literature review and methodology.
Acta Polytech. Hung. 20 (7), 173-192, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
9.
Dajnoki, K., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B. G., Kőműves, Z. S., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I., Kun, A. I.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Results of a countrywide survey of organizations.
Acta Polytech. Hung. 20 (7), 193-210, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
10.
Diem Le, C. T., Pakurár, M., Kun, A. I., Oláh, J.: Correction: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis.
PLoS One. 18 (12), 1, (cikkazonosító: 0296555), 2023.
11.
Barizsné Hadházi, E., Filep, R., Kőmíves, P. M., Kun, A. I., Ujhelyi, M., Dajnoki, K.: Examination of the correlation between ethical attitudes and dark triad personality traits among university students.
ERIES Journal. 16 (3), 159-172, 2023.
12.
Dajnoki, K., Pató, G. S. B., Kun, A. I., Varga, E., Tóth, A., Kálmán, B. G., Kovács, I. É., Szabó, S., Szabó, K., Majó-Petri, Z., Dávid, L., Poór, J.: Impact of the three waves of COVID-19 pandemic on the HR practices of Hungarian organizations: Experience from an empirical study.
PLoS One. 18 (6), 1-22, (cikkazonosító: 0283644), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
13.
Kun, A. I., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
14.
Kun, A. I., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
2022
15.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
16.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
17.
Kun, A. I., Farkas, J., Juhász, C.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
18.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
19.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
20.
Juhász, C., Farkas, J., Kun, A. I.: Azonosteszt hatás vizsgálata Business communication tantárgynál a DE GTK-n = Study of The Sametest effect on Business communication at UD FE.
In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai" programfüzet. Kiadta: Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 20, 2022.
21.
Khateeb, F. R., Boros, J., Kun, A. I., Mándy, Z., Dajnoki, K.: Empirical Evidences on Work-Life-Study Balance of Ph.D. Students.
In: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022) : Book of Abstracts. Ed.: Beitzel Brian D, International Institute of Knowledge Management, Colombo, Srí Lanka, 15, 2022. ISBN: 9786245746194
22.
Kun, A. I., Kotsis, Á., Boros, J.: Hallgatóink felkészültsége: Hogyan látják ők, és mit mutatnak az eredmények? A Dunning-Kruger-hatás mérése proszemináriumi zárthelyi dolgozatok alapján.
In: Tanulmányok Berde Csaba tiszteletére : tanulmánykötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Boros József, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Debrecen, 208-2017, 2022.
23.
Kiss, M., Kun, A. I.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
24.
Kun, A. I., Csók, C.: Mesteri erőforrások: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére.
Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 198 p., 2022. ISBN: 9789634904830
25.
Kun, A. I., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem