EN HU

Bartha Éva Judit

Teljes publikációs lista

2023
1.
Bácsné Bába, É., Müller, A. É., Pfau, C., Balogh, R., Bartha, É. J., Szabados, G., Bács, Z., Ráthonyi-Ódor, K., Ráthonyi, G. G.: Sedentary Behavior Patterns of the Hungarian Adult Population.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-15, (cikkazonosító: 2702), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2022
2.
Bartha, É. J., Bácsné Bába, É.: Motivations of an active lifestyle to the benefit of a healthy society: A study of consumer motivations and their choices of fitness facilities.
Int. rev. appl. sci. eng. 13 (1), 88-97, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Architecture
Q3 Engineering (miscellaneous)
Q3 Environmental Engineering
Q4 Information Systems
Q4 Management Science and Operations Research
Q3 Materials Science (miscellaneous)
2021
3.
Bartha, É. J.: A fitnesz mozgásformák kialakulásának története.
In: Versenysport és szabadidősport. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 10-18, 2021, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 5) ISBN: 9789634902867
4.
Bartha, É. J., Szalánczi, Z.: Az online edzésekben rejlő lehetőségek a fitneszedzők szempontjából.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (2), 49-60, 2021.
5.
Pfau, C., Bartha, É. J., Bácsné Bába, É., Szabóné Szőke, R., Müller, A. É.: Debreceni csoportos órát tartó fitnesz termek szolgáltatás kínálatának felmérése.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (2), 35-48, 2021.
2020
6.
Bartha, É. J., Bácsné Bába, É.: A fizikai aktivitási szokások vizsgálata a Myers-Briggs-féle személyiség preferenciák tükrében.
Acta med. sociol. 11, 30-42, 2020.
7.
Müller, A. É., Gabnai, Z., Bácsné Bába, É., Pfau, C., Bartha, É. J., Molnár, A., Pető, K.: Fitneszszolgáltatók marketingtevékenysége az Észak-alföld régióban.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 117-136, 2020.
8.
Maklári, E., Bartha, É. J.: Sportolási szokások a különböző életszakaszokban.
Gazdálktud. Közl. 8 (1), 43-50, 2020.
9.
Bartha, É. J.: Táplálkozás és fitnesz.
2019
10.
Bartha, É. J., Müller, A. É., Bácsné Bába, É.: A fitnesz szektorban dolgozó edzők szakmai képzettségének vizsgálata.
11.
Bartha, É. J., Bácsné Bába, É.: A sportlétesítmény-választást befolyásoló legfőbb szempontok vizsgálata a fitnesz szolgáltatást igénybe vevő férfiak és nők körében = Study of the main factors influencing fitness consumer men and women in their choices related to sport facilities.
Taylor. 11 (1), 5-14, 2019.
12.
Bartha, É. J., Bácsné Bába, É.: What type of professionals are worth being hired for fitness clubs?: Study made among fitness trainers and fitness consumers.
Int. Rev. Appl. Sci. Eng. 10 (3), 282-292, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q3 Environmental Engineering
Q3 Information Systems
Q4 Management Science and Operations Research
Q3 Materials Science (miscellaneous)
2018
13.
Bartha, É. J., Müller, A. É., Bácsné Bába, É.: A fitnesz fogyasztók sportlétesítmény-választását befolyásoló legfőbb szempontok alakulása életkor szerint.
Selye e-studies. 9 (1), 4-12, 2018.
14.
Bartha, É. J., Bácsné Bába, É.: Fogyasztói motivációs vizsgálatok fitnesz szolgáltatást igénybe vevők körében.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 442-453, 2018.
2017
15.
Bartha, É. J., Kun, A. I.: Az önértékelés és a teljesítmény kapcsolata a szabadidősportban.
Magyar sporttud. szle. 18 (69), 10-17, 2017.
2016
16.
Bartha, É. J.: A fitnesz ipar gazdasági és társadalmi jelentősége.
In: Sokszínű sporttudomány. Szerk.: Szmodis Márta, Szőts Gábor, Magyar Sporttudományi Társaság, Budapest, 24-35, 2016, (Magyar sporttudományi füzetek, ISSN 2062-9559 ; 14.) ISBN: 9786155187100
17.
Bartha, É. J.: A kommunikációs stílus szerepe az edzői munka hatékonyságában.
Taylor. 8 (2), 87-94, 2016.
18.
Perényi, S., Bartha, É. J., Lenténé Puskás, A., Kozma, G., Bács, Z.: Sport a nonprofit társadalmi térben: A sporttal foglalkozó nonprofit szervezetek gazdasági mutatóinak összehasonlító vizsgálata.
Magyar Sporttud. Szle. 17 (66), 52, 2016.
19.
Bartha, É. J.: Szakmai kompetenciák és képzettség szerepe az edzői munka hatékonyságában.
Taylor. 8 (4), 35-44, 2016.
2015
20.
Bartha, É. J., Perényi, S.: Communication of trainers as one of the means for customer retention in fitness clubs.
Apstract. 9 (1-2), 35-40, 2015.
2013
21.
Bartha, É. J.: Sport, vallás, hagyomány.
Ethnica. 15 (1), 18-19, 2013.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem