Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Gazdasági Szaknyelvi Kommunikációs Központ / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Gazdasági Szaknyelvi Kommunikációs Központ
Hajdu, Z.,
Lázár, T.,
Valnerné Török, E.,
Farkas, J.:
The Impact of Sociodemographic and Socioeconomic Variables on Students' International Mobility Decisions.
In: BICE 2024 : Proceedings of 1st of Budapest International Conferenceon Education 1ST Budapest International Conference On Education. Ed.: Péter Tóth, Dóra Hegyesi, Budapest University Of Technology And Economics, Faculty of Economic and Social Sciences, Department of Technical Education, Budapest, 89-97, 2025. ISBN: 9789634219767
Hajdu, Z.,
Tar, I.,
Lázár, T.,
Farkas, J.,
Czellér, M.:
Parallel teaching and evaluation of employability and foreign language competencies in technical language training.
Hum. innov. szle. 14 (1), 108-119, 2023.
Kun, A. I.,
Farkas, J.,
Juhász, C.:
Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
Kun, A. I.,
Farkas, J.,
Juhász, C.:
The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
Lázár, T.,
Farkas, J.,
Tar, I.,
Czellér, M.:
The interrelationships between students' perceptions of foreign language skills and intercultural communicative competences.
J. Lang. Spec. Purpos. 10, 31-48, 2023.
Kun, A. I.,
Farkas, J.,
Juhász, C.:
A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
Juhász, C.,
Farkas, J.,
Kun, A. I.:
Azonosteszt hatás vizsgálata Business communication tantárgynál a DE GTK-n = Study of The Sametest effect on Business communication at UD FE.
In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai" programfüzet. Kiadta: Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 20, 2022.
Hajdu, Z.,
Farkas, J.,
Lázár, T.:
Bureaucratic Barriers to closer Cooperation among HEIs (Higher Education Institutions).
In: New Modes of Mobility : Lessons Learned 2019-2022, Volume I. Ed.: by Troy B. Wiwczaroski, Dominik Winkler, Würzburg International Business Press, Würzburg, 105-117, 2022. ISBN: 9783949864056
Lázár, T.,
Hajdu, Z.,
Farkas, J.:
Student Recruitment Issues for International Courses.
In: New Modes of Mobility : Lessons Learned 2019-2022 : volume II. Szerk.: Troy B. Wiwczaroski, Dominik Winkler, Würzburg International Business Press, Würzburg, 41-57, 2022. ISBN: 9783949864056
Farkas, J.:
A gazdasági szaknyelvoktatás tartalmi vetülete (összehasonlító elemzés).
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: Absztraktkötet: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet : Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 23, 2020. ISBN: 9789634902584
Farkas, J.:
A szaknyelvoktatás hallgatói elégedettségének vizsgálata néhány középkelet-európai ország felsőoktatási intézményében.
In: Tanulás és innováció a digitális korban : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 169, 2020. ISBN: 9786155657085
Farkas, J.:
Motiváció a hazai gazdasági szaknyelvoktatásban.
In: Prevenció, intervenció és kompenzáció: korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhegyás ellen, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 82, 2019. ISBN: 9786155657078
Farkas, J.:
The Impact of the Common European Framework of Reference on Hungarian Higher Education Language Teaching.
In: Forlang : Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Szerk.: Eva Kascáková, Henrieta Kozaríková, Technická Univerzita v Košiciach Katedra jazykov, Kassa, 169-177, 2019, (ISSN 1338-5496) ISBN: 9788055333984
Farkas, J.:
A közös európai referenciakeret szaknyelvoktatást befolyásoló tényezői.
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet : XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 479, 2018. ISBN: 9789634890515
Farkas, J.:
Teaching ESP for Management Students at the University of Debrecen, Hungary.
In: Teaching English for Specific Purposes at Universities. Ed.: Jana Jašková, Milan Smutný, Dagmar Šťastná, Brno University of Technology, Brno, 53-62, 2018. ISBN: 9788021457416
Farkas, J.:
Students and Multicultural Labour Market Expectations.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 59, 2017. ISBN: 9786155657023