Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Kontor, E.,
Szakály, Z.,
Bauerné Gáthy, A.,
Balogh, P.,
Kiss, M.,
Fehér, A.,
Czine, P.:
Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
Kiss, M.,
Kontor, E.,
Kun, A. I.:
Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Boros, H. M.,
Fehér, A.,
Kiss, V. Á.,
Kontor, E.:
Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786155606168
Nagy-Kercsó, K.,
Kontor, E.:
How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
Szakály, Z.,
Soós, M.,
Kiss, M.,
Kontor, E.:
Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Fehér, A.,
Berencsi, A.,
Kiss, M.,
Boros, H. M.,
Kontor, E.:
Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
Fehér, A.,
Berencsi, A.,
Kiss, M.,
Kontor, E.:
Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
Alzu'Bi Rama, M. O.,
Kontor, E.:
The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
Amabile, P.,
Kontor, E.:
The Impact of Green Marketing Strategies on Employees Green Performance: An HRM Perspective.
Economica. 14 (3-4), 83-92, 2023.
Kiss, M.,
Kontor, E.,
Kun, A. I.:
Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
Kiss, M.,
Kontor, E.,
Kun, A. I.:
Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
Kun, A. I.,
Kontor, E.,
Kiss, M.:
A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
Kun, A. I.,
Kontor, E.,
Kiss, M.:
A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
Madarász, T.,
Kontor, E.,
Antal, E.,
Kasza, G.,
Szakos, D.,
Szakály, Z.:
Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, (cikkazonosító: 872), 2022.
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
19.
Kiss, M.,
Kontor, E.:
A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
21.
Fehér, A.,
Kiss, V. Á.,
Kontor, E.,
Szakály, Z.:
Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
Kovács, B.,
Szakály, Z.,
Kontor, E.:
The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
24.
Kiss, M.,
Szakály, Z.,
Kontor, E.:
Trends in global and Hungarian food trade.
In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521