EN HU

Kontor Enikő

Teljes publikációs lista

2025
1.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023)
2024
2.
Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Kontor, E., Balogh, P., Czine, P.: Analysis of heterogeneity in consumer attitudes based on the Intuitive Eating Scale-2.
Int. J. Gastron. Food Sci. 38, 1-11, (cikkazonosító: 101039), 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Cultural Studies (2023)
Q2 Food Science (2023)
3.
Kontor, E., Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Balogh, P., Kiss, M., Fehér, A., Czine, P.: Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
4.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
5.
Boros, H. M., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kontor, E.: Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786155606168
6.
Nagy-Kercsó, K., Kontor, E.: How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
7.
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
2023
8.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
9.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H. M., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
10.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
11.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Marketing
Q4 Media Technology
12.
Amabile, P., Kontor, E.: The Impact of Green Marketing Strategies on Employees Green Performance: An HRM Perspective.
Economica. 14 (3-4), 83-92, 2023.
2022
13.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
14.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
15.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
16.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
17.
Apáti, F., Balsa-Budai, N., Fehér, A., Kontor, E., Szakály, Z., Kurmai, V., Balogh-Vida, V., Farkas, N. D., Kiss, M., Karnai, L., Szőllősi, L.: Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 142 p., 2022.
18.
Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, (cikkazonosító: 872), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
19.
Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
20.
Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
21.
Fehér, A., Kiss, V. Á., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
22.
Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
23.
Fehér, A., Véha, M., Boros, H. M., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
24.
Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
25.
Szakály, Z., Popovics, P. A., Szakály, M., Kontor, E.: A vásárlói magatartás elemzése az élelmiszer- és üzletválasztást befolyásoló tényezők alapján.
Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.), 7-17, 2020.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem