Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Bayındır-Gümüş, A.,
Öztürk, E.,
Soós, M.:
Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Q3
Public Health, Environmental and Occupational Health
(2023)
3.
Szilágyi, C.,
Soós, M.,
Kiss, M.:
Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population.
Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Földi, K.,
Fehér, A.,
Soós, M.,
Szűcs, R. S.:
Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
Szakály, Z.,
Soós, M.,
Kiss, M.,
Kontor, E.:
Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Mihály, T.,
Soós, M.:
A haltermékek piaci versenyképességének vizsgálata = Examining the competitiveness of fish products on the market.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (3), 151-163, 2022.
Popovics, P. A.,
Soós, M.,
Szakály, Z.,
Kiss, V. Á.:
A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában.
Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 19-27, 2020.
Szakály, Z.,
Soós, M.,
Kontor, E.:
Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
Szakály, M.,
Soós, M.:
A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata: Analysis of Consumers` Eating Attitudes Having Animal-Origin Diet.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
Kiss, V. Á.,
Soós, M.,
Szakály, Z.:
A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
Soós, M.,
Kiss, V. Á.:
A lakosság testtömeg-menedzselésének vizsgálata.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 114-123, 2019. ISBN: 9789634901327
Kiss, V. Á.,
Fehér, A.,
Soós, M.,
Szakály, Z.:
Analysis of eating habits among call words.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
Soós, M.,
Gál, T.,
Szakály, Z.:
Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
Kiss, V. Á.,
Balsa-Budai, N.,
Soós, M.,
Szakály, Z.:
Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
Szakály, M.,
Soós, M.:
Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.