EN HU

Soós Mihály

Teljes publikációs lista

2025
1.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023)
2024
2.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) (2023)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2023)
3.
Szilágyi, C., Soós, M., Kiss, M.: Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population.
Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Health Informatics (2023)
Q3 Health Information Management (2023)
Q2 Health Policy (2023)
Q2 Leadership and Management (2023)
4.
Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R. S.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
5.
Mihály, T., Soós, M., Karnai, L.: Hal- és halászati termékek fogyasztásának meghatározó tényezői.
Gazdálkodás. 68 (6), 533-547, 2024.
6.
Szepesi, C. I., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L. R.: Multimodal assessment of social anxiety among international students.
Pers. Individ. Differ. 225, 1-11, (cikkazonosító: 112637), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
7.
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
2023
8.
Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
2022
9.
Mihály, T., Soós, M.: A haltermékek piaci versenyképességének vizsgálata = Examining the competitiveness of fish products on the market.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (3), 151-163, 2022.
10.
Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
2021
11.
Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10, 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
12.
Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban.
Táplálkozásmarketing. 8 (1), 3-20, 2021.
2020
13.
Szilágyi, C., Soós, M.: Alternatív fehérjeforrások elfogadása.
14.
Popovics, P. A., Soós, M., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában.
Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 19-27, 2020.
15.
Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
16.
Szakály, Z., Soós, M., Szakály, M., Kontor, E.: Evés ésszel, vagy ész nélkül. Hogyan befolyásolják a környezeti jelek a fogyasztókat?.
Új Diéta. 29 (1), 2-5, 2020.
17.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
18.
Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q1 Plant Science
Q3 Microbiology
2019
19.
Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata: Analysis of Consumers` Eating Attitudes Having Animal-Origin Diet.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
20.
Kiss, V. Á., Soós, M., Szakály, Z.: A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
21.
Soós, M., Kiss, V. Á.: A lakosság testtömeg-menedzselésének vizsgálata.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 114-123, 2019. ISBN: 9789634901327
22.
Kiss, V. Á., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
23.
Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
24.
Kiss, V. Á., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
25.
Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem