Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Q2
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3
Development
Q3
Economics and Econometrics
Q3
Geography, Planning and Development
2022
2.
Szakály, Z.,
Kovács, B.,
Nábrádi, Z.,
Polereczki, Z.:
A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
Fehér, A.,
Kovács, B.,
Boros, H. M.,
Szakály, Z.:
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
Fehér, A.,
Kovács, B.,
Boros, H. M.,
Szakály, Z.:
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
Kovács, B.,
Szakály, Z.,
Kontor, E.:
The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
10.
Kovács, B.,
Szakály, Z.:
A holisztikus marketingkoncepció modellezési és mérési lehetőségei a hazai élelmiszeripari KKV-k körében.
In: Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei: absztraktkötet. Szerk.: Jávor András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 20, 2020. ISBN: 9789634902775
Barna, F. K.,
Bauerné Gáthy, A.,
Kovács, B.,
Szakály, Z.:
Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitüdjei.
In: Az élelmiszer-fogyasztás természeti erőforrásigénye a társadalmi metabolizmus szempontjából. Szerk.: Dombi Mihály, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 81-96, 2020. ISBN: 9789633188460
Kiss, M.,
Szakály, Z.,
Kovács, B.:
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
Mark. menedzsment. 54 (Klsz2), 79-91, 2020.
Q3
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4
Sports Science
2019
16.
Vukoszavlyev, S.,
Polereczki, Z.,
Kovács, B.:
A globális innovációs index és egyes jóléti mutatók kapcsolata.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 196-205, 2019. ISBN: 9789634901327
Kiss, M.,
Szakály, Z.,
Kovács, B.:
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
Kiss, M.,
Kovács, B.,
Szakály, Z.,
Kontor, E.:
A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
Barna, F. K.,
Bauerné Gáthy, A.,
Kovács, B.,
Szakály, Z.:
Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.