EN HU

Kovács Bence

Teljes publikációs lista

2023
1.
Nagy-Pető, D. T., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
2022
2.
Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
3.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
4.
Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
2021
5.
Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10, 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q1 Food Science
Q1 Plant Science
Q3 Microbiology
6.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
7.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Popovics, P. A., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
8.
Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
9.
Fehér, A., Véha, M., Boros, H. M., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
10.
Kovács, B., Szakály, Z.: A holisztikus marketingkoncepció modellezési és mérési lehetőségei a hazai élelmiszeripari KKV-k körében.
In: Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei: absztraktkötet. Szerk.: Jávor András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 20, 2020. ISBN: 9789634902775
11.
Kovács, B., Szakály, Z.: A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (1-2), 11-21, 2020.
12.
Barna, F. K., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitüdjei.
In: Az élelmiszer-fogyasztás természeti erőforrásigénye a társadalmi metabolizmus szempontjából. Szerk.: Dombi Mihály, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 81-96, 2020. ISBN: 9789633188460
13.
Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
Mark. menedzsment. 54 (Klsz2), 79-91, 2020.
14.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
15.
Szalánczi, Z., Kovács, B., Bácsné Bába, É.: Socializing effect of child soccer players on their parents.
J. Phys. Education Sport. 20 (6), 3400-3410, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
2019
16.
Vukoszavlyev, S., Polereczki, Z., Kovács, B.: A globális innovációs index és egyes jóléti mutatók kapcsolata.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 196-205, 2019. ISBN: 9789634901327
17.
Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
18.
Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
19.
Vukoszavlyev, S., Polereczki, Z., Kovács, B.: Az innováció fogalmának fejlődése.
In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 185-195, 2019. ISBN: 9789634901327
20.
Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
2018
21.
Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
22.
Barna, F. K., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.
23.
Gál, T., Kovács, B., Árváné Ványi, G.: Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 364-373, 2018.
24.
Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
2017
25.
Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E., Polereczki, Z.: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 12 (4), 159-174, 2017.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem