EN HU

Szakály Márk Zoltán

Szakály Márk Zoltán

Teljes publikációs lista

2022
1.
Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
2021
2.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Popovics, P. A., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
3.
Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban.
Táplálkozásmarketing. 8 (1), 3-20, 2021.
2020
4.
Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
5.
Szakály, Z., Popovics, P. A., Szakály, M., Kontor, E.: A vásárlói magatartás elemzése az élelmiszer- és üzletválasztást befolyásoló tényezők alapján.
Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.), 7-17, 2020.
6.
Szakály, Z., Soós, M., Szakály, M., Kontor, E.: Evés ésszel, vagy ész nélkül. Hogyan befolyásolják a környezeti jelek a fogyasztókat?.
Új Diéta. 29 (1), 2-5, 2020.
7.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
2019
8.
Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata: Analysis of Consumers` Eating Attitudes Having Animal-Origin Diet.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
9.
Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem