EN HU

T. Nagy-Pető Dorka

T. Nagy-Pető Dorka

Teljes publikációs lista

2023
1.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
2.
Nagy-Pető, D. T., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Geography, Planning and Development
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
3.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán.
Gazdálkodás. 67 (4), 315-324, 2023.
2022
4.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
2021
5.
Nagy-Pető, D. T.: A helyi termékek fogyasztói preferenciáinak vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 8 (2), 61-72, 2021.
6.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Popovics, P. A., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
2020
7.
Nagy-Pető, D. T., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
8.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
9.
Barna, F. K., Szakály, Z., Nagy-Pető, D. T., Bauerné Gáthy, A.: Fenntartható élelmiszer-fogyasztás: Egészség- és környezettudatosak-e az alternatív étrendet követők?.
Gazdálkodás. 64 (3), 189-201, 2020.
2019
10.
Nagy-Pető, D. T.: Az egészségvédő hatás szerepe a lakosság élelmiszer-vásárlásában = The role of health protective effect in the food purchase of the population.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 181-189, 2019.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem