Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Kontor, E.,
Szakály, Z.,
Bauerné Gáthy, A.,
Balogh, P.,
Kiss, M.,
Fehér, A.,
Czine, P.:
Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
Ulziibadrakh, Z.,
Szakály, Z.:
Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
Ulziibadrakh, Z.,
Szakály, Z.:
Market Landscape and the Role of Marketing in the Field of Mongolian Performing Arts Organizations.
Anali Ekon fak Subotica. [Epub ahead of print], 1-19, 2024.
Szakály, Z.,
Soós, M.,
Kiss, M.,
Kontor, E.:
Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Földi, K.,
László, B.,
Szakály, Z.:
Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
Nagy-Pető, D. T.,
Szakály, Z.,
Kiss, V. Á.:
A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
Szakály, Z.,
Kiss, M.:
Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Kelemen-Erdős, A.,
Mitev, A.,
Szakály, Z.:
Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
Szakály, Z.,
Kovács, B.,
Nábrádi, Z.,
Polereczki, Z.:
A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
Fehér, A.,
Kovács, B.,
Boros, H. M.,
Szakály, Z.:
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.