Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business
Q1
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
(2024)
Q1
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
(2024)
Q2
Psychology (miscellaneous)
(2024)
Q1
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
2.
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Kontor, E.,
Szakály, Z.,
Bauerné Gáthy, A.,
Balogh, P.,
Kiss, M.,
Fehér, A.,
Czine, P.:
Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
Ulziibadrakh, Z.,
Szakály, Z.:
Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
Ulziibadrakh, Z.,
Szakály, Z.:
Market Landscape and the Role of Marketing in the Field of Mongolian Performing Arts Organizations.
Anali Ekon fak Subotica. [Epub ahead of print], 1-19, 2024.
Szakály, Z.,
Soós, M.,
Kiss, M.,
Kontor, E.:
Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Földi, K.,
László, B.,
Szakály, Z.:
Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
Nagy-Pető, D. T.,
Szakály, Z.,
Kiss, V. Á.:
A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
Szakály, Z.,
Kiss, M.:
Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Kelemen-Erdős, A.,
Mitev, A.,
Szakály, Z.:
Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.