EN HU

Marketing és Kereskedelem Intézet

Marketing és Kereskedelem Intézet
Marketing és Kereskedelem Intézet
Feltöltött közlemény:
516
DEA-ban:
516
OA:
189
Publikációs időszak:
2004-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
2.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
3.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
4.
Bálint, P. L., Péntek, Á., Nábrádi, Z., Botos, S.: How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management (2024)
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Information Systems and Management (2024)
Q2 Sociology and Political Science (2024)
Q3 Strategy and Management (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
5.
Rozaki, Z., Alifah, S., Rahmawati, N., , T., Salsabila, S. A. H., Ardila, R. A., Pamungkas, H. W., Fathurrohman, Y. E.: Market Dynamics and Consumer Preferences for Organic Rice Purchase in Central Java and Yogyakarta, Indonesia.
Res. World Agricult Econ. 6 (1), 245-260, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2024)
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q3 Economics and Econometrics (2024)
6.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
7.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2024)
2024
8.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
9.
Szakály, Z.: A fenntartható élelmiszer-fogyasztás összefüggései.
Táplálkozásmarketing. 11 (1), 3-22, 2024.
10.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
11.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
12.
Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Kontor, E., Balogh, P., Czine, P.: Analysis of heterogeneity in consumer attitudes based on the Intuitive Eating Scale-2.
Int. J. Gastron. Food Sci. 38, 1-11, (cikkazonosító: 101039), 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Cultural Studies
Q2 Food Science
13.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
14.
Rozaki, Z., Reyhan, S. B. Y., , T., Rahmawati, N., Alifah, S., Ardila, R. A., Pamungkas, H. W., Fathurrohman, Y. E., Man, N.: Assessing the Sustainability of Organic Rice Farming in Central Java and Yogyakarta: An Economic, Ecological, and Social Evaluation.
Organic Farming. 10 (2), 142-158, 2024.
15.
Földi, K.: Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024. ISBN: 9789636151539
16.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
17.
Boros, H. M., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
18.
Varga-Karádi, N. M., Kiss, V. Á., Vida, V.: Az élelmiszerpazarlás jelenlegi helyzetének bemutatása Magyarországon.
Táplálkozásmarketing. 11 (2), 31-42, 2024.
19.
Kontor, E., Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Balogh, P., Kiss, M., Fehér, A., Czine, P.: Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
20.
Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
21.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
22.
Földi, K., Zólyomi, A., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
23.
Fathurrohman, Y. E.: Consumer Preferences and Segmentation For Traditional/Local Foods: A Study Of Purchase Motivations In Indonesia.
Pakistan Journal of Life and Social Sciences 22 (2), 17250-17262, 2024.
24.
Piros, E., Fehér, A.: COVID-19 hatásának vizsgálata az egyetemi hallgatók online élelmiszer-vásárlói magatartására a TAM-modell segítségével.
Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 70 (2), 30-41, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Food Science
25.
Boros, H. M., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kontor, E.: Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786155606168
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem