EN HU

Marketing és Kereskedelem Intézet

Marketing és Kereskedelem Intézet
Marketing és Kereskedelem Intézet
Feltöltött közlemény:
527
DEA-ban:
527
OA:
192
Publikációs időszak:
2004-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Marczin, T., Brumár, B., Soós, M.: A húsáruk marketingjének piaci kihívásai különösképen a fogyasztói magatartás aspektusában.
TM. 12 (1), 43-55, 2025.
4.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
5.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
6.
Dilnaza, K., Czine, P., Kiss, M.: Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
7.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Hol lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni? - A fogyasztók véleménye az FMCG üzletláncok árairól.
GRADUS. 12 (2), 1-12, 2025.
8.
Bálint, P. L., Péntek, Á., Nábrádi, Z., Botos, S.: How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management (2024)
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Information Systems and Management (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
Q2 Sociology and Political Science (2024)
Q3 Strategy and Management (2024)
9.
Ulziibadrakh, Z., Kovács, S., Szakály, Z.: Influence of the service marketing mix on audience decision-making in Mongolian performing arts.
Humanit Soc Sci Commun. 12 (1), 1-12, (cikkazonosító: 815), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2024)
Q1 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q1 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Psychology (miscellaneous) (2024)
Q1 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
10.
Fehér, A., Fenyves, N. D., Kiss, M., Kiss, V. Á., Kontor, E., Nábrádi, Z., Soós, M.: Kvalitatív kutatásmódszertan a gazdálkodás- és szervezéstudományok területén.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 161 p., 2025. ISBN: 9789634907107
11.
Török, B., Kiss, M., Kiss, V. Á.: Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
12.
Rácz, A., Kiss, M.: Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
13.
Rozaki, Z., Alifah, S., Rahmawati, N., , T., Salsabila, S. A. H., Ardila, R. A., Pamungkas, H. W., Fathurrohman, Y. E.: Market Dynamics and Consumer Preferences for Organic Rice Purchase in Central Java and Yogyakarta, Indonesia.
Res. World Agricult Econ. 6 (1), 245-260, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2024)
Q3 Economics and Econometrics (2024)
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
14.
Vargáné Csobán, K., Kóródi, M., Molnár, A. E., Földi, K.: New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
15.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
16.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
17.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2024)
2024
18.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
19.
Szakály, Z.: A fenntartható élelmiszer-fogyasztás összefüggései.
Táplálkozásmarketing. 11 (1), 3-22, 2024.
20.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
21.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
22.
Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Kontor, E., Balogh, P., Czine, P.: Analysis of heterogeneity in consumer attitudes based on the Intuitive Eating Scale-2.
Int. J. Gastron. Food Sci. 38, 1-11, (cikkazonosító: 101039), 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Cultural Studies
Q2 Food Science
23.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
24.
Rozaki, Z., Reyhan, S. B. Y., , T., Rahmawati, N., Alifah, S., Ardila, R. A., Pamungkas, H. W., Fathurrohman, Y. E., Man, N.: Assessing the Sustainability of Organic Rice Farming in Central Java and Yogyakarta: An Economic, Ecological, and Social Evaluation.
Organic Farming. 10 (2), 142-158, 2024.
25.
Földi, K.: Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024. ISBN: 9789636151539
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem