Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Alzu'Bi Rama, M. O.,
Kontor, E.,
Kovács, S.:
A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
(2024)
3.
Földi, K.,
Szűcs, R. S.,
Vargáné Csobán, K.:
Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
Bálint, P. L.,
Péntek, Á.,
Nábrádi, Z.,
Botos, S.:
How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Q3
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
(2024)
Q2
Law
(2024)
Q3
Information Systems and Management
(2024)
Q2
Sociology and Political Science
(2024)
Q3
Strategy and Management
(2024)
Q3
Public Administration
(2024)
Q2
Social Sciences (miscellaneous)
(2024)
5.
Rozaki, Z.,
Alifah, S.,
Rahmawati, N.,
, T.,
Salsabila, S. A. H.,
Ardila, R. A.,
Pamungkas, H. W.,
Fathurrohman, Y. E.:
Market Dynamics and Consumer Preferences for Organic Rice Purchase in Central Java and Yogyakarta, Indonesia.
Res. World Agricult Econ. 6 (1), 245-260, 2025.
Q3
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
(2024)
Q3
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
(2024)
Q3
Economics and Econometrics
(2024)
6.
Karnai, L.,
Fehér, M.,
Bársony, P.,
Szűcs, I.,
Mihály, T.,
Fróna, D.,
Szőllősi, L.:
Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Kontor, E.,
Soós, M.,
Balsa-Budai, N.,
Kovács, S.,
Szakály, Z.:
The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Bayındır-Gümüş, A.,
Öztürk, E.,
Soós, M.:
Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Kovács, K.,
Szűcs, R. S.:
A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
Rozaki, Z.,
Reyhan, S. B. Y.,
, T.,
Rahmawati, N.,
Alifah, S.,
Ardila, R. A.,
Pamungkas, H. W.,
Fathurrohman, Y. E.,
Man, N.:
Assessing the Sustainability of Organic Rice Farming in Central Java and Yogyakarta: An Economic, Ecological, and Social Evaluation.
Organic Farming. 10 (2), 142-158, 2024.
Földi, K.:
Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024.
ISBN: 9789636151539
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Kontor, E.,
Szakály, Z.,
Bauerné Gáthy, A.,
Balogh, P.,
Kiss, M.,
Fehér, A.,
Czine, P.:
Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
Kiss, M.,
Kontor, E.,
Kun, A. I.:
Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Földi, K.,
Zólyomi, A.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
Fathurrohman, Y. E.:
Consumer Preferences and Segmentation For Traditional/Local Foods: A Study Of Purchase Motivations In Indonesia.
Pakistan Journal of Life and Social Sciences 22 (2), 17250-17262, 2024.
Piros, E.,
Fehér, A.:
COVID-19 hatásának vizsgálata az egyetemi hallgatók online élelmiszer-vásárlói magatartására a TAM-modell segítségével.
Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 70 (2), 30-41, 2024.
Boros, H. M.,
Fehér, A.,
Kiss, V. Á.,
Kontor, E.:
Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786155606168