EN HU

Marketing és Kereskedelem Intézet

Marketing és Kereskedelem Intézet
Marketing és Kereskedelem Intézet
Feltöltött közlemény:
536
DEA-ban:
536
OA:
194
Publikációs időszak:
2004-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Marczin, T., Brumár, B., Soós, M.: A húsáruk marketingjének piaci kihívásai különösképen a fogyasztói magatartás aspektusában.
TM. 12 (1), 43-55, 2025.
4.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
5.
Szűcs, R. S.: Az automata boltok fogyasztói megítélése.
Jelenkori Társad Gazd Foly. 20 (3), 171-185, 2025.
6.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
7.
Szűcs, R. S., Kiss, V. Á.: Demográfiai tényezők a felújított okostelefonok megítélése terén.
Gradus 12 (2), 1-14, 2025.
8.
Dilnaza, K., Czine, P., Kiss, M.: Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
9.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Hol lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni? - A fogyasztók véleménye az FMCG üzletláncok árairól.
GRADUS. 12 (2), 1-12, 2025.
10.
Bálint, P. L., Péntek, Á., Nábrádi, Z., Botos, S.: How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management (2024)
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Information Systems and Management (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
Q2 Sociology and Political Science (2024)
Q3 Strategy and Management (2024)
11.
Ulziibadrakh, Z., Kovács, S., Szakály, Z.: Influence of the service marketing mix on audience decision-making in Mongolian performing arts.
Humanit Soc Sci Commun. 12 (1), 1-12, (cikkazonosító: 815), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2024)
Q1 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q1 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Psychology (miscellaneous) (2024)
Q1 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
12.
Fehér, A., Fenyves, N. D., Kiss, M., Kiss, V. Á., Kontor, E., Nábrádi, Z., Soós, M.: Kvalitatív kutatásmódszertan a gazdálkodás- és szervezéstudományok területén.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 161 p., 2025. ISBN: 9789634907107
13.
Földi, K., Szűcs, R. S.: Literature review and secondary research on the positioning of electronic cigarettes in Hungary.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 77-84, 2025. ISBN: 9789735333468
14.
Török, B., Kiss, M., Kiss, V. Á.: Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
15.
Rácz, A., Kiss, M.: Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
16.
Rozaki, Z., Alifah, S., Rahmawati, N., , T., Salsabila, S. A. H., Ardila, R. A., Pamungkas, H. W., Fathurrohman, Y. E.: Market Dynamics and Consumer Preferences for Organic Rice Purchase in Central Java and Yogyakarta, Indonesia.
Res. World Agricult Econ. 6 (1), 245-260, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2024)
Q3 Economics and Econometrics (2024)
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
17.
Vargáné Csobán, K., Kóródi, M., Molnár, A. E., Földi, K.: New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
18.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
19.
Rácz, A., Kiss, M., Fenyves, N. D., Földi, K., Nábrádi, Z.: Ránézésre egészséges?: táplálkozási címkék vizuális hatása a fogyasztói figyelemre.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVIII. Vándorgyűlés. Szerk.: Biró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 39-39, 2025. ISBN: 9786155606175
20.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
21.
Kiss, A. I., Soós, M.: Sikeres üzleti kapcsolatok kialakítása és fenntartása a Debreceni Egyetemnél: az intézmények közötti kommunikáció jelentősége HR funkciók átalakulása multinacionális környezetben = Establishing and maintaining successful business relationships at the University of Debrecen: the importance of communication between institutions.
Régiókutatás Szemle. 9 (2), 27-34, 2025.
22.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
23.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2024)
24.
Rana, M. S., Aubhi, R. U. H., Sharmin, S., Amin, M. B., Földi, K., Degago, E. D., Mollah, M. A., Molnár, E.: Uber App Users' Satisfaction and Intention to Continue Using It: Expanding the Expectation Confirmation Model.
Journal of Posthumanism. 5 (10), 527-548, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2024)
Q3 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
2024
25.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem