The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Alzu'Bi Rama, M. O.,
Kontor, E.,
Kovács, S.:
A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (article identifier: 430), 2025.
Földi, K.,
Szűcs, R. S.,
Vargáné Csobán, K.:
Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
Fathurrohman, Y. E.,
Kontor, E.:
Demographic influences on halal meat consumer preferences: Evidence from urban Muslim families in Indonesia.
FOOD RES. "Accepted by Publisher", 2025.
Dilnaza, K.,
Czine, P.,
Kiss, M.:
Exploring Hungarian Chocolate Consumer Preferences and the Market Potential of Kazakhstani Rakhat Chocolate in Hungary.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 14-15, 2025. ISBN: 9789634907176
Bálint, P. L.,
Péntek, Á.,
Nábrádi, Z.,
Botos, S.:
How can data analytics and employee upskilling foster digital maturity and sustainable practices in SMES?.
Problems and Perspectives in Management. 23 (2), 606-620, 2025.
Földi, K.,
Szűcs, R. S.:
Literature review and secondary research on the positioning of electronic cigarettes in Hungary.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 77-84, 2025. ISBN: 9789735333468
Török, B.,
Kiss, M.,
Kiss, V. Á.:
Magyar fogyasztók szegmentációja környezettudatos magatartás alapján.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 60-61, 2025. ISBN: 9789634907176
Rácz, A.,
Kiss, M.:
Magyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztói attitűdök vizsgálata: szisztematikus szakirodalmi áttekintés.
In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Absztrakt kötet. Ed.: Krisztina Dajnoki, Roland Filep, Zsófia Olvasztó, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
Rozaki, Z.,
Alifah, S.,
Rahmawati, N.,
, T.,
Salsabila, S. A. H.,
Ardila, R. A.,
Pamungkas, H. W.,
Fathurrohman, Y. E.:
Market Dynamics and Consumer Preferences for Organic Rice Purchase in Central Java and Yogyakarta, Indonesia.
Res. World Agricult Econ. 6 (1), 245-260, 2025.
Q3
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
(2024)
Q3
Economics and Econometrics
(2024)
Q3
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
(2024)
19.
Kiss, A. I.,
Soós, M.:
Modern kommunikációs stratégiák és üzleti kapcsolatok fejlesztése a felsőoktatásban: A Debreceni Egyetem vállalati partnereinek tapasztalatai.
Economica. XVI (3-4.), 24-32, 2025.
Vargáné Csobán, K.,
Kóródi, M.,
Molnár, A. E.,
Földi, K.:
New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
Szűcs, R. S.,
Földi, K.:
Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
Rácz, A.,
Kiss, M.,
Fenyves, N. D.,
Földi, K.,
Nábrádi, Z.:
Ránézésre egészséges?: táplálkozási címkék vizuális hatása a fogyasztói figyelemre.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVIII. Vándorgyűlés. Szerk.: Biró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 39-39, 2025. ISBN: 9786155606175
Kiss, A. I.,
Soós, M.:
Sikeres üzleti kapcsolatok kialakítása és fenntartása a Debreceni Egyetemnél: az intézmények közötti kommunikáció jelentősége HR funkciók átalakulása multinacionális környezetben = Establishing and maintaining successful business relationships at the University of Debrecen: the importance of communication between institutions.
Régiókutatás Szemle. 9 (2), 27-34, 2025.