EN HU

Balogh-Kardos Valentina

Publication list

2025
1.
Kardos, V., Balogh, R., Gál, T.: The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Journal metrics:
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Marketing (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
2022
2.
Kardos, V., Gál, T.: Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából.
Studia Mundi - Economica. 9 (2), 1-11, 2022.
3.
Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
2021
4.
Kardos, V., Gál, T.: A közösségi média hatása a médiafogyasztásra és a reklámpiacra.
Régiókut. szle. 6 (1), 121-132, 2021.
5.
Balogh, R., Kardos, V., Bácsné Bába, É.: Az y és z generáció munkahelyválasztásának szempontjai.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 59-67, 2021.
6.
Balogh, R., Kardos, V., Bácsné Bába, É.: Gazdasági kutatások az e-sport területén.
In: Az e-sport az élre tör : tematikus különszám. Szerk.: Bácsné Bába Éva , Balogh László, Szabados György Norbert, Ráthonyi Gergely Gábor, Harangi-Rákos Mónika, Lenténé Puskás Andrea, Biró Melinda, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet Debreceni Egyetem, Sportgazdasági és - menedzsment Intézet, Debrecen, 42-50, 2021, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 6) ISBN: 9789634903055
7.
Balogh, R., Kardos, V., Bácsné Bába, É.: Miért nem járnak az emberek labdarúgó-mérkőzésre Magyarországon?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (2), 11-22, 2021.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen