The library will operate on a duty schedule between 22 December 2025 and 4 January 2026. During this period, it will be possible to upload publications, but all other services will be suspended.
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet. Logisztika Menedzsment Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet. Department of Logistics Management
Gál, T.,
Kovács, S.,
Buglyó, N. E. T.:
A comprehensive analysis of food waste through historical context: A bibliometric study from 2019 to 2024.
Cleaner Waste Systems. 11, 13, (article identifier: 100318), 2025.
Sarkadi, B.,
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei a fenntartható ellátási láncok fejlesztésében.
Economica. 16 (1-2), 90-106, 2025.
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
(2024)
5.
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
Influencer marketing and health: a focused review of current research trends.
Cogent Business & Management. 12 (1), 1-19, 2025.
Q2
Business, Management and Accounting (miscellaneous)
(2024)
Q2
Management Science and Operations Research
(2024)
Q2
Marketing
(2024)
Q2
Organizational Behavior and Human Resource Management
(2024)
Q2
Strategy and Management
(2024)
6.
Balogh-Kardos, V.,
Balogh, R.,
Gál, T.:
The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, (article identifier: 0281453), 2023.
Rafinda, A.,
Gál, T.:
COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
Rafinda, A.,
Gál, T.,
Rafinda, A.,
Purwaningtyas, P.:
The Effect of Financial Incentives on Task Attractiveness and Individual Performance.
Performance. 28 (1), 54-62, 2021.
Suroso, A.,
Rafinda, A.,
Gál, T.:
The evaluation of entrepreneur incubation program at higher education.
Int. J. Entrepreneur Knowledge. 8 (2), 14-26, 2020.
Soós, M.,
Gál, T.,
Szakály, Z.:
Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
Rafinda, A.,
Gál, T.:
The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.