EN HU

Gál Tímea

Teljes publikációs lista

2025
1.
Gál, T., Kovács, S., Buglyó, N. E. T.: A comprehensive analysis of food waste through historical context: A bibliometric study from 2019 to 2024.
Cleaner Waste Systems. 11, 13, (cikkazonosító: 100318), 2025.
2.
Sarkadi, B., Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei a fenntartható ellátási láncok fejlesztésében.
Economica. 16 (1-2), 90-106, 2025.
3.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az influenszermarketing szerepe az egészségtudatosságban.
Veztud. 56 (4), 2-14, 2025.
4.
Gál, T., Fenyves, V., Csipkés, M., Terjék, L., Kovács, S., Buglyó, N. E. T.: Effects of lean and green supply chain management practices on the performance of Hungarian manufacturing companies.
Discov Sustain. 6 (1), 01956-6, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
5.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Influencer marketing and health: a focused review of current research trends.
Cogent Business & Management. 12 (1), 1-19, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Accounting (2024)
Q2 Business and International Management (2024)
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q2 Management Science and Operations Research (2024)
Q2 Marketing (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Strategy and Management (2024)
6.
Balogh-Kardos, V., Balogh, R., Gál, T.: The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q3 Marketing (2024)
2024
7.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
8.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
2023
9.
Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
10.
Premordia, I., Gál, T.: Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, (cikkazonosító: 0281453), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
2022
11.
Balogh-Kardos, V., Gál, T.: Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából.
Studia Mundi - Economica. 9 (2), 1-11, 2022.
12.
Rafinda, A., Gál, T.: COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
13.
Balogh-Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
2021
14.
Balogh-Kardos, V., Gál, T.: A közösségi média hatása a médiafogyasztásra és a reklámpiacra.
Régiókut. szle. 6 (1), 121-132, 2021.
15.
Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
16.
Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
17.
Rafinda, A., Gál, T., Rafinda, A., Purwaningtyas, P.: The Effect of Financial Incentives on Task Attractiveness and Individual Performance.
Performance. 28 (1), 54-62, 2021.
2020
18.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, (cikkazonosító: 3514), 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
19.
Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
20.
Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
21.
Suroso, A., Rafinda, A., Gál, T.: The evaluation of entrepreneur incubation program at higher education.
Int. J. Entrepreneur Knowledge. 8 (2), 14-26, 2020.
2019
22.
Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
23.
Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
24.
Rafinda, A., Gál, T.: The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.
2018
25.
Árváné Ványi, G., Márton, M., Gál, T.: A coaching szemlélet stratégiai szintű alkalmazásának lehetőségei.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 1-13, 2018.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem