Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet. Logisztika Menedzsment Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet. Department of Logistics Management
Gál, T.,
Kovács, S.,
Buglyó, N. E. T.:
A comprehensive analysis of food waste through historical context: A bibliometric study from 2019 to 2024.
Cleaner Waste Systems. 11, 13, (cikkazonosító: 100318), 2025.
Kardos, V.,
Balogh, R.,
Gál, T.:
The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Buglyó, N. E. T.,
Gál, T.:
Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, (cikkazonosító: 0281453), 2023.
Rafinda, A.,
Gál, T.:
COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
Premordia, I.,
Gál, T.:
Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
Rafinda, A.,
Gál, T.,
Rafinda, A.,
Purwaningtyas, P.:
The Effect of Financial Incentives on Task Attractiveness and Individual Performance.
Performance. 28 (1), 54-62, 2021.
Suroso, A.,
Rafinda, A.,
Gál, T.:
The evaluation of entrepreneur incubation program at higher education.
Int. J. Entrepreneur Knowledge. 8 (2), 14-26, 2020.
Soós, M.,
Gál, T.,
Szakály, Z.:
Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
Rafinda, A.,
Gál, T.:
The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.
Gál, T.,
Popovics, P. A.,
Árváné Ványi, G.:
Learning motivations, styles and expectations of students: a survey at the University of Debrecen.
Apstract. 12 (1-2), 41-46, 2018.