EN HU

Gál Tímea

Teljes publikációs lista

2025
1.
Gál, T., Kovács, S., Buglyó, N. E. T.: A comprehensive analysis of food waste through historical context: A bibliometric study from 2019 to 2024.
Cleaner Waste Systems. 11, 13, (cikkazonosító: 100318), 2025.
2.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az influenszermarketing szerepe az egészségtudatosságban.
Veztud. 56 (4), 2-14, 2025.
3.
Kardos, V., Balogh, R., Gál, T.: The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q3 Marketing (2024)
2024
4.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
5.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
2023
6.
Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
7.
Premordia, I., Gál, T.: Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, (cikkazonosító: 0281453), 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
2022
8.
Kardos, V., Gál, T.: Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából.
Studia Mundi - Economica. 9 (2), 1-11, 2022.
9.
Rafinda, A., Gál, T.: COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
10.
Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
2021
11.
Kardos, V., Gál, T.: A közösségi média hatása a médiafogyasztásra és a reklámpiacra.
Régiókut. szle. 6 (1), 121-132, 2021.
12.
Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
13.
Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
14.
Rafinda, A., Gál, T., Rafinda, A., Purwaningtyas, P.: The Effect of Financial Incentives on Task Attractiveness and Individual Performance.
Performance. 28 (1), 54-62, 2021.
2020
15.
Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D. T., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, (cikkazonosító: 3514), 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
16.
Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
17.
Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
18.
Suroso, A., Rafinda, A., Gál, T.: The evaluation of entrepreneur incubation program at higher education.
Int. J. Entrepreneur Knowledge. 8 (2), 14-26, 2020.
2019
19.
Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
20.
Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
21.
Rafinda, A., Gál, T.: The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.
2018
22.
Árváné Ványi, G., Márton, M., Gál, T.: A coaching szemlélet stratégiai szintű alkalmazásának lehetőségei.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 1-13, 2018.
23.
Gál, T., Kovács, B., Árváné Ványi, G.: Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 364-373, 2018.
24.
Gál, T., Árváné Ványi, G.: Hogyan tanul a Z generáció?.
Gradus. 5 (1), 66-73, 2018.
25.
Gál, T., Popovics, P. A., Árváné Ványi, G.: Learning motivations, styles and expectations of students: a survey at the University of Debrecen.
Apstract. 12 (1-2), 41-46, 2018.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem