EN HU

Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet

Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet
Vidékfejlesztési és Funkcionális Gazdálkodási Intézet
Feltöltött közlemény:
728
DEA-ban:
599
OA:
204
Publikációs időszak:
1991-2025
2025
1.
Gál, T., Kovács, S., Buglyó, N. E. T.: A comprehensive analysis of food waste through historical context: A bibliometric study from 2019 to 2024.
Cleaner Waste Systems. 11, 13, (cikkazonosító: 100318), 2025.
2.
Sarkadi, B., Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei a fenntartható ellátási láncok fejlesztésében.
Economica. 16 (1-2), 90-106, 2025.
3.
Vargáné Csobán, K., Hevessy, G., Sánta, Á. K., Pető, K., Kóródi, M.: An analysis of the service profiles of four-star wellness hotels in Hungary.
Geojournal of Tourism and Geosites 61 (3), 1730-1737, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Conservation (2024)
Q1 Cultural Studies (2024)
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (2024)
Q3 Geography, Planning and Development (2024)
Q3 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
4.
Bagdi, R.: Az átalakuló Szolnok térszerkezete.
Településföldrajzi tanulmányok. 14 (1), 92-105, 2025.
5.
Sánta, Á. K., Kóródi, M., Hevessy, G., Vargáné Csobán, K.: A Z generációs turisták élménymotivációi.
In: XII. Interdiszciplinaritás a régiókutatásban: Gazdaság - Társadalom - Menedzsment Nemzetközi Tudományos Konferencia : Absztrakt kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Olvasztó Zsófia, Debreceni Egyetem, Debrecen, 54, 2025. ISBN: 9789634907176
6.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az influenszermarketing szerepe az egészségtudatosságban.
Veztud. 56 (4), 2-14, 2025.
7.
Balogh-Kardos, V., Balogh, R.: Az online vásárlási magatartás haszonelvű motivációi.
Közgazdasági Szemle. 72 (6), 608-624, 2025.
8.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
9.
Balogh-Kardos, V.: Caught in the web of generations: Social media and online shopping habits in the digital age.
Gradus. 12 (2), 1-11, 2025.
10.
Bagdi, R.: Családi gazdaságok Pusztaszakállason, egy alföldi tanyás jellegű külterületen.
In: Kamat - Családi gazdaság. Szerk.: Demeter Gábor, HUN-REN Bölcsészettudományi Kutatóközpont; Hajnal István Alapítvány, Budapest, 293-325, 2025, (Magyar Gazdaságtörténeti Évkönyv, ISSN 2498-8634 ; 2024)
11.
Gál, T., Fenyves, V., Csipkés, M., Terjék, L., Kovács, S., Buglyó, N. E. T.: Effects of lean and green supply chain management practices on the performance of Hungarian manufacturing companies.
Discov Sustain. 6 (1), 01956-6, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
12.
Horváth, P., Kovács, S., Erdey, L.: Fejlesztések és kihívások: A Magyar Falu Program eredményeinek elemzése Hajdú-Bihar vármegyében.
Ter. Stat. [Epub ahead of print] (-), 1-20, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Cultural Studies (2024)
Q4 Economics and Econometrics (2024)
Q3 Geography, Planning and Development (2024)
Q3 Public Administration (2024)
Q4 Statistics and Probability (2024)
13.
Demeter, G., Bagdi, R.: Felekezeti és etnikai viszonyok 1880 és 1910 között.
In: Vidéki társadalom a történeti Magyarországon : Térképgyűjtemény. Szerk.: Bottlik Zsolt; Demeter Gábor, HUN-REN Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézet, Budapest, 121-143, 2025, (Magyar Történelmi Emlékek. Adattárak, ISSN 2064-0951)(A vidék vonzásában, ISSN 2786-1449 ; 11.) ISBN: 9789634164852
14.
Elmohandes, N. M. A. A., Marghany, M.: From Slavery to Fair Work in Hospitality: How New Technologies Affect?.
Economica. "Accepted by Publisher", [1-23], 2025.
15.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Influencer marketing and health: a focused review of current research trends.
Cogent Business & Management. 12 (1), 1-19, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Accounting (2024)
Q2 Business and International Management (2024)
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q2 Management Science and Operations Research (2024)
Q2 Marketing (2024)
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Strategy and Management (2024)
16.
Vargáné Csobán, K., Kóródi, M., Molnár, A. E., Földi, K.: New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
17.
Balogh-Kardos, V., Balogh, R., Gál, T.: The role of demographic characteristics and shopping habits in online shopping behavior.
Innovative Marketing. 21 (1), 170-181, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2024)
Q2 Law (2024)
Q3 Management of Technology and Innovation (2024)
Q3 Marketing (2024)
18.
Kóródi, M., Vargáné Csobán, K.: Travel Decisions in the Tourist Profile of Generation Z.
In: 17th International Conference on Economics and Business CHALLENGES IN THE CARPATHIAN BASIN / Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 120-132, 2025. ISBN: 9789735333468
2024
19.
Elmohandes, N. M. A. A., Vargáné Csobán, K.: Advanced Technology's Role in the Hospitality Industry's Hiring Process.
In: "Új turizmus? - Lehetőségek és kihívások" XIII. Nemzetközi Turizmus Konferencia Tanulmánykötet. Szerk.: Albert Tóth Attila, Happ Éva; Kőmíves Csaba, Printz-Markó Erzsébet, Széchenyi István Egyetem, Győr, 59-67, 2023. ISBN: 9786156443199
20.
Sőrés, A., Horváth, P., Vargáné Csobán, K.: A gazdasági változások hatásai a vidéki területek népességére, különös tekintettel az elvándorlásra.
In: Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom-és viselkedéstudomány legújabb trendjei / Csernicskó István, Orosz Ildikó, Bacsó Róbert, Pojda-Noszik Nina, Makarovics Viktória, Loszkorih Gabriella, Sztojka Natália, Pataki Gábor, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 398-399, 2024. ISBN: 9786178276911
21.
Vargáné Csobán, K., Medve, A., Molnár, A. E.: Az egyházi kulturális örökség bemutatásának lehetőségei a fogyasztói elvárások tükrében.
In: I. Nemzetközi Látogatógazdaság Konferencia Absztraktkötet: Helyek, látogatók és együttműködések : Absztraktkötet. Szerk.: Debreceni János, Benke Eszter, Magyar Táncművészeti Egyetem, Budapest, 124-125, 2024. ISBN: 9786156342799
22.
Balázs, B. D., Qorri, D., Felföldi, J.: COVID-19 impact in sourcing in Global Value Chains.
J. agric. inform. 15, 9-14, 2024.
23.
Balázs, B. D., Qorri, D., Felföldi, J.: Global Value Chains: Sourcing Strategies for Resilience amidst COVID-19.
J. agric. inform. 15 (1), 15-25, 2024.
24.
Vargáné Csobán, K., Pető, K., Sőrés, A.: Technological innovations in heritage tourism.
In: Technology Enabled Competitiveness and Experiences in Tourism, Hospitaliy and Events : Conference proceedings, Hotelschool the Hague, Amsterdam, 53-54, 2024. ISBN: 9789090381466
25.
Bagdi, R.: The Incomes and Expenditures of Agrarian Family Enterprises in Interwar Hungary.
Hung. Hist. Rev. 13 (3(2024),), 471-508, 2024.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem