EN HU

Szakály Zoltán

Publication list

Uploaded publications:
248
Publications in DEA:
248
OA:
88
Date range:
2007-2025
2025
1.
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption).
Heliyon. 11 (1), 1-13, (article identifier: 41139), 2025.
Journal metrics:
Q1 Multidisciplinary (2023)
2024
2.
Szakály, Z.: A fenntartható élelmiszer-fogyasztás összefüggései.
Táplálkozásmarketing. 11 (1), 3-22, 2024.
3.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
4.
Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Kontor, E., Balogh, P., Czine, P.: Analysis of heterogeneity in consumer attitudes based on the Intuitive Eating Scale-2.
Int. J. Gastron. Food Sci. 38, 1-11, (article identifier: 101039), 2024.
Journal metrics:
Q2 Food Science (2023)
D1 Cultural Studies (2023)
5.
Kontor, E., Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Balogh, P., Kiss, M., Fehér, A., Czine, P.: Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
6.
Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
7.
Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
8.
Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Market Landscape and the Role of Marketing in the Field of Mongolian Performing Arts Organizations.
Anali Ekon fak Subotica. [Epub ahead of print], 1-19, 2024.
9.
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
10.
Földi, K., László, B., Szakály, Z.: Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
2023
11.
Tóth, I., Szakály, Z.: A frontoldali tápértékjelölések fogyasztói megítélése.
Gazdálkodás. 67 (4), 325-337, 2023.
12.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
13.
Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
14.
Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
15.
Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
TM. 10 (2), 39-53, 2023.
16.
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
17.
Nagy-Pető, D. T., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Journal metrics:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
18.
Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: Fenntartható élelmiszer-fogyasztással kapcsolatos fogyasztói megítélés feltárása netnográfiával.
Marketing & Menedzsment. 57 (Klsz.), 5-13, 2023.
19.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán.
Gazdálkodás. 67 (4), 315-324, 2023.
20.
Fehér, A., Szakály, Z.: Meet the editors - folyóiratok bemutatkozása.
21.
Kelemen-Erdős, A., Mitev, A., Szakály, Z.: Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
Journal metrics:
Q4 Decision Sciences (miscellaneous)
Q3 Engineering (miscellaneous)
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Q4 Strategy and Management
22.
Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
TM. 10 (1), 81-97, 2023.
23.
Czupper, Z., Szakály, Z.: Siófok kulturális és gasztronómiai vonzerejének marketing lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 23-28, 2023.
2022
24.
Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
25.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen