EN HU

Boros Henrietta Mónika

Publication list

2024
1.
Boros, H. M., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
2.
Boros, H. M., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kontor, E.: Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786155606168
2023
3.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H. M., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
2022
4.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
5.
Boros, H. M.: Az egészségtudatos életmód összetevőinek feltárása kvalitatív vizsgálatokkal.
In: A Debreceni Egyetem Szakkollégiumainak III. Tudományos Konferenciája : Konferenciakötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Boros József, Felföldi János, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 36-44, 2022. ISBN: 9789634904038
2021
6.
Boros, H. M., Fehér, A.: A só- és cukormentes táplálkozás kvalitatív vizsgálata a zöldségkonzervek piacán.
Táplálkozásmarketing. 8 (1), 71-82, 2021.
7.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
8.
Boros, H. M.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata.
In: 35. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció : Rezümékötet. Szerk.: Czeglédy Tamás, Hoschek Mónika, Koloszár László, Soproni Egyetemi Kiadó, Sopron, 242, 2021. ISBN: 9789633343951
9.
Boros, H. M.: Mentes zöldségkonzerv, az újszerű irányzat.
10.
Fehér, A., Véha, M., Boros, H. M., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Journal metrics:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
11.
Boros, H. M.: A free irányzat elterjedésének netnográfiás vizsgálata, különös tekintettel a konzerviparra.
In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 42, 2020.
12.
Fehér, A., Farkas, N. D., Boros, H. M., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
13.
Boros, H. M.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata.
In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 14, 2020.
14.
Boros, H. M., Fehér, A.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások megítélése dietetikus szemszögből.
Új Diéta. 29 (5), 27-28, 2020.
15.
Boros, H. M., Fehér, A.: Free irányzatok a táplálkozásban, avagy a konzervipar új ágazata.
16.
Boros, H. M.: Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén.
In: Marketing a digitalizáció korában. Szerk.: Ercsey Ida, Széchenyi István Egyetem, Győr, 372-381, 2020. ISBN: 9786155837760
17.
Boros, H. M.: Nyissunk az egészségtudatosság felé!.
2019
18.
Boros, H. M.: Fogyasztói preferenciák a csökkentett és mentes termékek piacán.
19.
Fehér, A., Piros, E., Boros, H. M., Kontor, E.: Online élelmiszer-vásárlói és fogyasztói magatartás trendjei.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 20, 2019. ISBN: 9786155606090
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen