EN HU

Berencsi Alexa

Publication list

2025
1.
Berencsi, A., Pelyák, L., Fehér, A.: Well-being a munkahelyen, avagy figyelünk-e a munkavállalók egészségmegőrzésére.
Új Munkaügyi Szemle. 6 (1), 4-14, 2025.
2024
2.
Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 98 p., 2024.
3.
Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V. Á., Fenyves, N. D., Fehér, A., Szűcs, R. S.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
2023
4.
Berencsi, A., Kiss, V. Á., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
5.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H. M., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
6.
Berencsi, A.: Az üdítőitalok online helyzetének és megítélésének netnográfiai vizsgálata.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 5-11, 2023.
7.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
8.
Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 73 p., 2023.
9.
Berencsi, A., Fehér, A.: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 11-18, 2023. ISBN: 9789633069608
10.
Fehér, A., Berencsi, A.: Vega vagy nem vega? Ezt itt a kérdés!.
2022
11.
Fehér, A., Berencsi, A.: Marketingkutatás az online térben - a netnográfia rejtelmei.
12.
Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
2021
13.
Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív vizsgálata.
In: , Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, 69-80, 2021. ISBN: 9789633344071
2020
14.
Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív vizsgálata.
In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 13, 2020.
15.
Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata.
In: Marketing a digitalizáció korában : Az Egyesület A Marketing Oktatásért És Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának Előadásai, Széchenyi István Egyetem, Győr, 415-426, 2020. ISBN: 9786155837760
16.
Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
17.
Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
18.
Berencsi, A.: Fókuszban az energiaital.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen