EN HU

Szűcs Róbert Sándor

Publication list

Uploaded publications:
67
Publications in DEA:
66
OA:
34
Date range:
2010-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
4.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Hol lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni? - A fogyasztók véleménye az FMCG üzletláncok árairól.
GRADUS. 12 (2), 1-12, 2025.
5.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
2024
6.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
7.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
8.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Consumer Perception of Private Label Products in Hungary.
Eur. Sci. J. 20 (25), 1-14, 2024.
9.
Kiss, V. Á., Kiss, K., Szakács, A., Szűcs, R. S.: CSR expectations and voluntary participation among employees.
Economica. 15 (3-4), 14-21, 2024.
10.
Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R. S.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
11.
Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V. Á., Fenyves, N. D., Fehér, A., Szűcs, R. S.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
12.
Szűcs, R. S., Földi, K., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kiss, M.: Preliminary Opinion of Consumers on the New Deposit-Refund System in Hungary.
Ecocycles. 10 (2), 97-113, 2024.
Journal metrics:
Q3 Environmental Science (miscellaneous)
2023
13.
Szűcs, R. S., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
Táplálkozásmarketing. 10 (1), 21-37, 2023.
14.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
15.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Kiderült: ez a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon.
16.
Molnár, E., Szűcs, R. S.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
2022
17.
Szabó, T., Szűcs, R. S.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 17 (3-4), 11-22, 2022.
18.
Szűcs, R. S., Kovács, K.: Az infláció hatásai a háztartások élelmiszer vásárlására.
Trade magazin. 17 (12), 118-119, 2022.
19.
Szűcs, R. S.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
Gradus. 9 (2), 2022.
2021
20.
Békési, N., Szűcs, R. S.: Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a Z generációs fiatalok foglalkoztatásában.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 69-77, 2021.
2020
21.
Szűcs, R. S.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
22.
Szűcs, R. S., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
23.
Szűcs, R. S., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
24.
Szűcs, R. S., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
25.
Szűcs, R. S., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
Journal metrics:
Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Q4 Sociology and Political Science
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen