Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Világgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet. Világgazdasági és Nemzetközi Üzleti Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Világgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet. Department of World Economy and International Business
Csapóné Riskó, T.,
Csapó, Z.:
A német üzleti kultúra elemzése a LESCANT modellen keresztül magyar nézőpontból.
Marketing & Menedzsment. 57 (4), 56-64, 2024.
Csapóné Riskó, T.,
Csapó, Z.:
Challenges of cultural diversity for multinational corporations - analysis of the US through the major value dimensions.
In: Reimagining Capitalism in a Post-Globalization World. Szerk.: Silvia L. Fotea, Sebastian A. Văduva, Ioan Ş. Fotea, Springer Cham, Cham, 345-363, 2024. ISBN: 9783031598579
Csapóné Riskó, T.,
Csapó, Z.:
Cross-cultural issues in international business relations through the example of Germany and Hungary.
In: European Case Studies of Economic, Social and Cultural Diversity : Abstacts/ szerk. Elek Bartha, Melinda Marinka, Debreceni Egyetem, Debrecen, 30-31, 2022. ISBN: 9789634904625
Csapó, Z.,
Péntek, Á.,
Csapóné Riskó, T.:
Sensory Evaluation and Acceptance of Goat Yogurts in Comparison with Cow yogurts: An Empirical Study.
In: Challenges and Opportunities to Develop Organizations Through Creativity, Technology and Ethics. Eds.: Silvia L. Fotea, Ioan Ş. Fotea, Sebastian A. Văduva, Springer, Cham, 143-159, 2020, (Springer Proceedings in Business and Economics) ISBN: 9783030434489
Csapó, Z.,
Péntek, Á.,
Csapóné Riskó, T.:
Perception and acceptance of cottage cheese made from goat milk: Statistical analysis of an emprical study.
J. Agricult. Inf. 1 (1), 53-63, 2019.
Csapó, Z.,
Péntek, Á.,
Csapóné Riskó, T.:
Perception and acceptance of goat cheese in comparision with sheep and cow cheese - An empirical study.
An. Univ. Oradea. Econ. Sci. 28 (2), 248-260, 2019.
Csapóné Riskó, T.,
Csapó, Z.:
Kecsketej-termékek humán (egészséges) táplálkozásban betöltött helye és szerepe a nagyvilágban.
In: Interdiszciplinaritás a Régiókutatásban VIII. : Nemzetközi tudományos konferencia : Rezümé kötet. Szerk.: Pierog Anita, Szálkai Tamás, Dajnoki Krisztina, MTA Debreceni Akadémiai Bizottság, Debrecen, 12, 2018. ISBN: 9789634900443
Nagymáté, N.,
Csapó, Z.,
Kovács, S.:
Analysing the aspects of employment status and rehabilitation of disabled persons int he North Great Plain Region of Hungary.
In: 3rd International PhD Students Conference : New Economic Challenges, Masaryk University, Brno, 264-271, 2011. ISBN: 9788021056749
Árváné Ványi, G.,
Csapó, Z.:
Evalutaion of Honey Consumption in Connection with Heallthy Nutrition in Hungary.
In: 8th Circle International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research, Book of Abstracts Dubrovnik, Horvátország, 2011.04.27-2011.04.29.. Ed.: Gianpaolo Vignali, Claudio Vignali, Tihomir Vranesevic, University of Zagreb, Zagreb, 165, 2011.
18.
Csapó, Z.,
Kárpáti, L.,
Nábrádi, A.:
Networking in Business Training Community.
The Business Review. 17, 242-247, 2011.
Árváné Ványi, G.,
Csapó, Z.,
Kárpáti, L.:
Honey consumption in Europe with especial regard to Hungary.
In: 45th Croatian and 5th International Symposium on Agriculture. Eds.: Sonja Maric, Zdenko Loncaric, University of Josip Juraj Strossmayer, Opatija, Croatia, 200-205, 2010.
25.
Csapó, Z.:
Kereskedelempolitika alapelvei és legfontosabb eszközei.
In: Kereskedelmi ismeretek. Szerk.: Kárpáti László, Lehota József, Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 20-40, 2010. ISBN: 9789639935419