EN HU

Péntek Ádám

Publication list

Uploaded publications:
37
Publications in DEA:
32
OA:
14
Date range:
2004-2023
2023
1.
Péntek, Á., Kovács, K., Pierog, A.: Egy mikrovállalkozás fejlesztési lehetőségei a digitalizáció segítségével.
GIKOF Journal. 1-10, (article identifier: 2023), 2023.
2.
Péntek, Á., Botos, S., Pierog, A.: Mikro- és kisvállalkozások digitális felkészültsége és digitális éretségük támogatása egyedi fejlesztésű IKT eszközök segítségével.
In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Horváth Adrienn, Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 39, 2023. ISBN: 9789634905189
3.
Péntek, Á., Botos, S., Pierog, A.: Mikro- és kisvállalkozások digitális felkészültségének vizsgálata a LIAISE keretrendszer segítségével és egyedi fejlesztésű mobil applikációk alkalmazási igénye.
GIKOF Journal. 1-10, (article identifier: 2023), 2023.
4.
Péntek, Á., Pierog, A.: Mobil applikációk használata a kis- és középvállalkozásoknál, Z generációs kihívások.
In: OGIK'2023 Országos Gazdaságinformatikai Konferencia : Konferencia programfüzet, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 36, 2023.
2020
5.
Csapó, Z., Péntek, Á., Csapóné Riskó, T.: Sensory Evaluation and Acceptance of Goat Yogurts in Comparison with Cow yogurts: An Empirical Study.
In: Challenges and Opportunities to Develop Organizations Through Creativity, Technology and Ethics. Eds.: Silvia L. Fotea, Ioan Ş. Fotea, Sebastian A. Văduva, Springer, Cham, 143-159, 2020, (Springer Proceedings in Business and Economics) ISBN: 9783030434489
2019
6.
Csapó, Z., Péntek, Á., Csapóné Riskó, T.: Perception and acceptance of cottage cheese made from goat milk: Statistical analysis of an emprical study.
J. Agricult. Inf. 1 (1), 53-63, 2019.
7.
Csapó, Z., Péntek, Á., Csapóné Riskó, T.: Perception and acceptance of goat cheese in comparision with sheep and cow cheese - An empirical study.
An. Univ. Oradea. Econ. Sci. 28 (2), 248-260, 2019.
8.
Csapó, Z., Péntek, Á., Csapóné Riskó, T.: Perception of Goat Milk Products.
Economic Affairs. 64 (4), 679-688, 2019.
2018
9.
Péntek, Á., Botos, S., Füzesi, I.: A webáruházak hasznossága a vidékfejlesztés során.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 242-251, 2018.
10.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: Baked goods consumption habits in the gluten free diet.
J. EcoAgriTourism. 14 (1), 105-113, 2018.
11.
Péntek, Á., Csapóné Riskó, T.: Benefits of operating a webshop in rural development.
J. EcoAgriTourism. 14 (1), 120-126, 2018.
12.
Boros-Papp, S., Várallyai, L., Péntek, Á.: Explore ICT usage characteristics in buisness relationship of agro-food supply chain.
J. EcoAgriTourism. 14 (1), 48-53, 2018.
13.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: Kenyér és péksütemény fogyasztási szokások a gluténmentes diétában.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 77-89, 2018.
14.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: Kenyér készítési és fogyasztási szokások a gluténmentes diétában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 252-262, 2018.
2017
15.
Botos, S., Felföldi, J., Várallyai, L., Péntek, Á., Szilágyi, R.: Analysis the advanced ict usage of the hungarian SME sector for preparing a domestic agri-food research.
Apstract. 11 (3-4), 147-154, 2017.
16.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T. B.: Bread consumption habits in the gluten free diet.
Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017.
17.
Felföldi, J., Botos, S., Péntek, Á., Szilágyi, R., Várallyai, L.: Studying the ict management of agrifood sector on supply chain level - the first stage: analysis of agricultural ict usage.
In: Agricultural sector issues in the European periphery. Eds.: Anastasios Karasavvoglou, Persefoni Polychronidou, Vernon Press, Delaware, 35-50, 2017. ISBN: 9781622732722
2016
18.
Lengyel, P., Füzesi, I., Péntek, Á., Herdon, M.: Human resource development using e-learning for Hungarian agricultural experts.
J. Agricult. Inf. 7 (1), 94-102, 2016.
19.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T. B.: Is It Worth Being Socially Responsible?.
Apstract. 10 (1), 73-80, 2016.
2015
20.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T. B.: A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekben.
Táplálkozásmarketing. 2 (2), 15-27, 2015.
21.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T. B.: Corporate Social Responsibility through the eyes of consumers.
Agroeconomia Croatica. 5 (1), 21-31, 2015.
22.
Várallyai, L., Botos, S., Péntek, Á.: Socio-economic Factors of Soil Pollution.
Procedia Economics and Finance. 33, 573-583, 2015.
2014
23.
Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: A tudatos fogyasztás megjelenési formái = forms of conscious consumption.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 73-80, 2014.
2012
24.
Herdon, M., Várallyai, L., Péntek, Á.: Digital business ecosystem prototyping for SMEs.
J. Systems Inf. Tech. 14 (4), 286-301, 2012.
25.
Péntek, Á., Botos, S., Cseh, A.: Infokommunikációs technológiák használata Magyarország Észak-Alföldi régiójának agrár kis- és középvállalkozásaiban = Usage of info-communication technologies at agricultural SME's in the Hungarian North-Plain region.
J. Agricult. Inf. 3 (1), 79-86, 2012.
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen