EN HU

Nábrádi Zsófia Ildikó

Publication list

2022
1.
Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
2.
Szakály, Z., Nábrádi, Z.: Az egészségtudatosság és a fogyasztók ismeretei.
In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 371-395, 2022. ISBN: 9786158150828
3.
Nábrádi, Z.: Genetikai alapú személyre szabott táplálkozás és az étrend-kiegészítő fogyasztás kapcsolata a magyar lakosság körében.
Táplálkozásmarketing. [közlésre elfogadva], 1-11, 2022.
2021
4.
Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Attitudes towards health foods in terms of diet and physical activity.
Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3525-3541, 2021.
Journal metrics:
Q4 Food Science
5.
Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Egészségvédő élelmiszerek iránti attitűdök a táplálkozás és a fizikai aktivitás vonatkozásában.
Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3507-3524, 2021.
Journal metrics:
Q4 Food Science
6.
Nábrádi, Z.: Étrend-kiegészítő fogyasztói szokások a fiatal felnőtt korosztály körében.
Debr. Szle. 29 (2), 229-238, 2021.
2020
7.
Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
8.
Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Az egészségmagatartás és az étrendkiegészítő-fogyasztás kapcsolata.
Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 39-51, 2020.
9.
Nábrádi, Z.: Egészségvédő élelmiszervásárlás és -fogyasztás kapcsolata a fizikai aktivitással.
Gazdálktud. közl. 8 (1), 51-58, 2020.
2019
10.
Nábrádi, Z.: A fizikai aktivitás és a táplálkozás kapcsolata a savanyított tejtermékek piacán.
In: Tavaszi Szél Konferencia 2019: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 651, 2019. ISBN: 9786155586422
11.
Kiss, V. Á., Csapóné Riskó, T., Nábrádi, Z.: A sharing economy fogalma és a vele kapcsolatos attitűdök vizsgálata Magyarországon.
Taylor. 11 (3), 25-33, 2019.
12.
Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságai.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 57-65, 2019. ISBN: 9789634901327
13.
Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságainak feltárása.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2019. ISBN: 9786155606090
14.
Nábrádi, Z.: Fizikai aktivitás motivációi és az étrend-kiegészítő fogyasztás vizsgálata sporttevékenységet végző felnőttek körében.
In: Fiatal Sporttudósok VII. Országos Konferenciája : Program és előadás-kivonatok, Magyar Sporttudományi Társaság, Budapest, S-59, 2019.
15.
Nábrádi, Z.: Fogyasztói szokások vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán.
Táplálkozástudományi Morzsák Hírlevél. 2 (2), 7-10, 2019.
16.
Nábrádi, Z.: Motivation for physical activity and dietary supplement usage among Hungarian adults who engaged in sports.
In: 1st Partium International Conference on Management : Trends in 21stC entury : Book of Abstracts. Ed.: András Nábrádi, Katalin Gál, Partium Publishing House, Nagyvárad, 35-36, 2019. ISBN: 9786068156941
17.
Nábrádi, Z., Madarász, T.: Sportfogyasztói attitűdök és az egészséges táplálkozás kapcsolata.
2018
18.
Nábrádi, Z.: Az étrend-kiegészítők fogyasztását meghatározó demográfiai és életstílus jellemzők.
In: Táplálkozástudományi kutatások VIII. PhD konferencia program és előadás összefoglalók. Szerk.: Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2018. ISBN: 9786155606052
2017
19.
Nábrádi, Z., Kovács, S., Szakály, Z.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel a fiatal felnőtt korosztályban.
Manag. Market. EMOK klsz., 75-84, 2017.
Journal metrics:
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
20.
Herpainé Lakó, J., Simon, I. Á., Nábrádi, Z., Müller, A. É.: Családok sportolási szokásainak szocioökonómiai hátterére.
Képzés és gyakorlat. 15 (4), 37-52, 2017.
21.
Herpainé Lakó, J., Simon, I. Á., Nábrádi, Z., Müller, A. É.: Családok szabadidő - eltöltési szokásai, különös tekintettel a sporttevékenységek szocioökonómiai hátterére.
In: Diverzitás a hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatásokban és a pedagógiai gyakorlatban: X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia Absztraktkötet = Diversity in National and International Researches in Educational Sciences and Pedagogical Practice" 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences Abstracts. Szerk.: Kissné Zsámboki Réka, Horváth Csaba, Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, 152, 2017. ISBN: 9789633590720
22.
Nábrádi, Z.: Demographic and lifestyle attributes with a fundamental role in food supplement consumption (exploratory research).
Apstract. 11 (3-4), 181-188, 2017.
2016
23.
Nábrádi, Z., Szakály, Z., Kovács, S.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 407-416, 2016. ISBN: 9789634728504
2015
24.
Balogh, L., Molnár, A., Jenei, Z., Nábrádi, Z., Ráthonyi, G. G., Szilágyi, R., Balogh, P.: Bevezetés a sportdiagnosztikába.
Campus Kiadó, Debrecen, 371 p., 2015. ISBN: 9789639822436
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen