EN HU

Szűcs Róbert Sándor

Teljes publikációs lista

2025
1.
Szűcs, R. S.: A fast fashion és a fenntarthatóság viszonya.
Economica. 16 (1-2), 70-79, 2025.
2.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
3.
Szűcs, R. S.: Az automata boltok fogyasztói megítélése.
Jelenkori Társad Gazd Foly. 20 (3), 171-185, 2025.
4.
Földi, K., Szűcs, R. S., Vargáné Csobán, K.: Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
5.
Szűcs, R. S., Kiss, V. Á.: Demográfiai tényezők a felújított okostelefonok megítélése terén.
Gradus 12 (2), 1-14, 2025.
6.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Hol lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni? - A fogyasztók véleménye az FMCG üzletláncok árairól.
GRADUS. 12 (2), 1-12, 2025.
7.
Földi, K., Szűcs, R. S.: Literature review and secondary research on the positioning of electronic cigarettes in Hungary.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 77-84, 2025. ISBN: 9789735333468
8.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
9.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Second-hand clothes and sustainability: a literature review.
Controll. info. 13 (2025.), 31-40, 2025.
2024
10.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
11.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
12.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Consumer Perception of Private Label Products in Hungary.
Eur. Sci. J. 20 (25), 1-14, 2024.
13.
Kiss, V. Á., Kiss, K., Szakács, A., Szűcs, R. S.: CSR expectations and voluntary participation among employees.
Economica. 15 (3-4), 14-21, 2024.
14.
Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R. S.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
15.
Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V. Á., Fenyves, N. D., Fehér, A., Szűcs, R. S.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
16.
Szűcs, R. S., Földi, K., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kiss, M.: Preliminary Opinion of Consumers on the New Deposit-Refund System in Hungary.
Ecocycles. 10 (2), 97-113, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Environmental Science (miscellaneous)
2023
17.
Szűcs, R. S., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
Táplálkozásmarketing. 10 (1), 21-37, 2023.
18.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
19.
Szűcs, R. S., Szabó, T.: Kiderült: ez a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon.
20.
Molnár, E., Szűcs, R. S.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
2022
21.
Szabó, T., Szűcs, R. S.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 17 (3-4), 11-22, 2022.
22.
Szűcs, R. S., Kovács, K.: Az infláció hatásai a háztartások élelmiszer vásárlására.
Trade magazin. 17 (12), 118-119, 2022.
23.
Szűcs, R. S.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
Gradus. 9 (2), 2022.
2021
24.
Békési, N., Szűcs, R. S.: Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a Z generációs fiatalok foglalkoztatásában.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 69-77, 2021.
2020
25.
Szűcs, R. S.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem