Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Kovács, K.,
Szűcs, R. S.:
A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
Földi, K.,
Fehér, A.,
Soós, M.,
Szűcs, R. S.:
Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
Berencsi, A.,
Kiss, M.,
Kiss, V. Á.,
Fenyves, N. D.,
Fehér, A.,
Szűcs, R. S.:
Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
Kovács, K.,
Szűcs, R. S.:
Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
Molnár, E.,
Szűcs, R. S.:
Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
Békési, N.,
Szűcs, R. S.:
Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a Z generációs fiatalok foglalkoztatásában.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 69-77, 2021.
Szűcs, R. S.,
Pólya, É.,
Szakály, Z.:
A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
Szűcs, R. S.,
Szakály, Z.:
The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.