Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Földi, K.,
Szűcs, R. S.,
Vargáné Csobán, K.:
Bibliographic Cluster Analysis and Qualitative Research of Male Consumer Trend Groups in Hungary.
Cross Cult. Manag. J. XXVII (1), 41-53, 2025.
Földi, K.,
Hencz, V.,
Szakács, A.:
Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra Magyarországon.
Polgári Szemle 21 (4-6), 189-198, 2025.
Földi, K.,
Szűcs, R. S.:
Literature review and secondary research on the positioning of electronic cigarettes in Hungary.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 77-84, 2025. ISBN: 9789735333468
Vargáné Csobán, K.,
Kóródi, M.,
Molnár, A. E.,
Földi, K.:
New ways of development for religious tourism attractions: a case study of Debrecen, Hungary.
In: Abstracts of the International Conference On "Economic Issues - New Challenges" - EINCO 2025 / Conference chair Claudia Diana Sabau-Popa, Editura Universitati din Oradea, Oradea, 40, 2025, (ISSN 3100-413X)
Szűcs, R. S.,
Földi, K.:
Possiblities of artificial intelligence (ai) in product development: implications for marketing, commerce, and economics.
In: 17th International Conference on Economics and Business Challenges in the carpathian basin. Szerk.: Nagy Benedek, Risoprint, Kolozsvár, 70-76, 2025. ISBN: 9789735333468
Rácz, A.,
Kiss, M.,
Fenyves, N. D.,
Földi, K.,
Nábrádi, Z.:
Ránézésre egészséges?: táplálkozási címkék vizuális hatása a fogyasztói figyelemre.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVIII. Vándorgyűlés. Szerk.: Biró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 39-39, 2025. ISBN: 9786155606175
Rana, M. S.,
Aubhi, R. U. H.,
Sharmin, S.,
Amin, M. B.,
Földi, K.,
Degago, E. D.,
Mollah, M. A.,
Molnár, E.:
Uber App Users' Satisfaction and Intention to Continue Using It: Expanding the Expectation Confirmation Model.
Journal of Posthumanism. 5 (10), 527-548, 2025.
Földi, K.:
Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024.
ISBN: 9789636151539
Földi, K.,
Zólyomi, A.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
Földi, K.,
Kovács, N.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
Földi, K.,
Fehér, A.,
Soós, M.,
Szűcs, R. S.:
Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
Földi, K.,
Pénzes, I.,
Pólya, É.:
Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám, 71-80, 2024.
Földi, K.,
László, B.,
Szakály, Z.:
Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
Földi, K.:
A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
Földi, K.,
Heltai, É. E.,
Szakács, A.:
Egy hús- és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében.
Polg. szle. 19 (1-3), 349-363, 2023.
Földi, K.,
Pólya, É.,
Pénzes, I.:
Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385