EN HU

Földi Kata

Teljes publikációs lista

2024
1.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
2.
Földi, K.: Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024. ISBN: 9789636151539
3.
Földi, K., Zólyomi, A., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
4.
Szűcs, R. S., Földi, K.: Consumer Perception of Private Label Products in Hungary.
Eur. Sci. J. 20 (25), 1-14, 2024.
5.
Földi, K., Kovács, N., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
6.
Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R. S.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
7.
Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám, 71-80, 2024.
8.
Földi, K.: Kereskedelmi marketing: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 107 p., 2024. ISBN: 9789636151416
9.
Földi, K., Priksz, D., Szakács, A.: Nemzeti dohánybolt kiemelt üzletválasztási tényezőinek kvalitatív kutatása.
Controll. info. 12 (2), 39-46, 2024.
10.
Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám, 13-24, 2024.
11.
Szűcs, R. S., Földi, K., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kiss, M.: Preliminary Opinion of Consumers on the New Deposit-Refund System in Hungary.
Ecocycles. 10 (2), 97-113, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Environmental Science (miscellaneous) (2023)
12.
Földi, K., László, B., Szakály, Z.: Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
2023
13.
Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
14.
Földi, K., Heltai, É. E., Szakács, A.: Egy hús- és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében.
Polg. szle. 19 (1-3), 349-363, 2023.
15.
Földi, K., Török, Á. I., Szakács, A.: Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása.
Controll. info. 11 (3), 27-32, 2023.
16.
Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
17.
Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
TM. 10 (2), 31-38, 2023.
18.
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
19.
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
20.
Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
21.
Földi, K., Hencz, V., Szakács, A.: Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
22.
Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
23.
Földi, K., Vajas, B., Szakács, A.: Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market.
Controll. info. 10 (Spec.), 14-19, 2023.
24.
Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
2022
25.
Földi, K., Horváth, K.: A vasúti forgalmi karrierpálya és szakmai teljesítmény értékelési rendszer kialakítása.
Acta Wekerleensis. 1, 84-105, 2022.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem