Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Földi, K.:
Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024.
ISBN: 9789636151539
Földi, K.,
Zólyomi, A.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
Földi, K.,
Kovács, N.,
Kiss, V. Á.,
Szakács, A.:
Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
Földi, K.,
Fehér, A.,
Soós, M.,
Szűcs, R. S.:
Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
Földi, K.,
Pénzes, I.,
Pólya, É.:
Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám, 71-80, 2024.
Földi, K.,
László, B.,
Szakály, Z.:
Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
Földi, K.:
A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
Földi, K.,
Heltai, É. E.,
Szakács, A.:
Egy hús- és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében.
Polg. szle. 19 (1-3), 349-363, 2023.
Földi, K.,
Pólya, É.,
Pénzes, I.:
Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K.,
Szakács, A.,
Hencz, V.:
Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K.,
Szakács, A.,
Hencz, V.:
Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K.,
Balogh, B.:
Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
Földi, K.,
Hencz, V.,
Szakács, A.:
Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
Földi, K.:
Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K.,
Pénzes, I.:
Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385